To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-01
Suwałki: Dostawa koncentratów do dializ dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 253432 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226112 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koncentratów do dializ dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest na dostawa koncentratów do dializ dla Szpitala Wojewódzkiego im.dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 5 do SIWZ w okresie 12 miesięcy. 2.Określone w załączniku nr 5 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 3.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno -eksploatacyjno -użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.10 - Płyny do terapii nerkowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gambro Poland Sp. z o.o., ul. Cylichowska 13/15, 04-769 Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85509,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93950,00
Oferta z najniższą ceną: 93950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Color Trading Sp. z o.o. 02-815 Warszawa, ul. Żołny 40, 02-815 Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60543,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55976,40
Oferta z najniższą ceną: 55976,40 / Oferta z najwyższą ceną: 61020,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA - S.A.
- FreseniusMedical Care Polska Sp., A. ul. Krzywa 13, 60-118 Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12700,80
Oferta z najniższą ceną: 12700,80 / Oferta z najwyższą ceną: 12700,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B. BRAUN AVITUM POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
B. BRAUN AVITUM POLAND SP. Z O.O.
- B.Braun Avitum Poland Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 3, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240925,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 262800,00
Oferta z najniższą ceną: 262800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na salę kameralną Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.