Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-23
Potęgowo: roboty budowlane:
1) Remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 7/1
2) Remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 22/2
Numer ogłoszenia: 253455 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potęgowo , ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, faks 059 8115072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane: 1) Remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 7/1 2) Remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 22/2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: 1) remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 7/1: a) roboty dotyczą obiektu zamieszkiwanego; b) zakres prac: - remont murów i tynków zewnątrz, - remont pokrycia dachu, konstrukcji dachowej i kominów - 135 m2 (w tym: rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych, utylizacja eternitu); - docieplenie ścian zewnętrznych - 15 m2 - stolarka drzwiowa i okienna 2) remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 22/2: a) roboty dotyczą obiektu zamieszkiwanego; b) zakres prac: - remont fundamentów i murów zewnętrznych, - remont murów, stropów i tynków wewnątrz, - remont pokrycia dachu, konstrukcji dachowej i kominów - 149 m2 (w tym: rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych, utylizacja eternitu); - stolarka drzwiowa i okienna; - podłogi i posadzki; - malowanie i okładziny ścian Dokładny zakres przedmiotu umowy zawarty jest w dokumentacji załączonej do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają ważną decyzję w sprawie zatwierdzenia programu gospodarki odpadami wytwarzanymi w związku ze świadczeniem usług w zakresie budowy, przebudowy, rozbiórki i remontów obiektów, w tym w wyniku których powstają odpady zawierające azbest. Na potwierdzenie - ważna decyzja w sprawie zatwierdzenia programu gospodarki odpadami wytwarzanymi w związku ze świadczeniem usług w zakresie budowy, przebudowy, rozbiórki i remontów obiektów, w tym w wyniku których powstają odpady zawierające azbest wydana na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. 2010r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.); ocena - metodą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach: 1) braku lub wady dokumentacji; 2) zmian w dokumentacji; 3) rezygnacji z wykonania części prac; 4) zmiany stawki Vat; 5) wystąpienia siły wyższej, złych warunków atmosferycznych; 6) zmiany w obowiązujących przepisach; 7) zmian mających na celu poprawienie wartości przedmiotu zamówienia, sprawności lub wydajności materiałów i urządzeń; 8) innych korzystnych zmian dla Zamawiającego. Zmiany umowy mogą dotyczyć: - sposobu wykonania przedmiotu zamówienia; - terminu wykonania; - terminu zapłaty; - wynagrodzenia, m.in. w wyniku stawki Vat;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.potegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat (pokój nr 14-15) UG Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 7/1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 7/1: a) roboty dotyczą obiektu zamieszkiwanego; b) zakres prac: - remont murów i tynków zewnątrz, - remont pokrycia dachu, konstrukcji dachowej i kominów - 135 m2 (w tym: rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych, utylizacja eternitu); - docieplenie ścian zewnętrznych - 15 m2 - stolarka drzwiowa i okienna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 22/2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) remont budynku mieszkalnego w Grapicach nr 22/2: a) roboty dotyczą obiektu zamieszkiwanego; b) zakres prac: - remont fundamentów i murów zewnętrznych, - remont murów, stropów i tynków wewnątrz, - remont pokrycia dachu, konstrukcji dachowej i kominów - 149 m2 (w tym: rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych, utylizacja eternitu); - stolarka drzwiowa i okienna; - podłogi i posadzki; - malowanie i okładziny ścian.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- Roboty remontowe wewnętrzne w budynku Urzędu Gminy w Cewicach.
- Wykonanie prac naprawczych i zabezpieczających w budynku Pałacu Raczyńskich położonego na terenie Zespołu Pałacowo - Parkowego w Złotym Potoku
- KOMPLEKSOWY REMONT ELEWACJI (WRAZ Z IZOLACJĄ FUNDAMENTÓW I ŚCIAN W PIWNICY) ORAZ DACHU W BUDYNKU PRZY ULICY JULIUSZA SŁOWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.