Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-14
Ogłoszenie nr 25349 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Rzeszów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekty: Przejmij stery kariery RPO WP na lata 2014-2020, współfinansowany ze środków EFS. Biznes inicjator RPO WP 2014-2020 współfinansowany przez UE ze środków EFS oraz przez budżet państwa. Czas na karierę RPO WP na lata 2014 - 2020, współfinansowany ze środków EFS. PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowe, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa.Projekt: ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I i II RPO WP na lata 2014-2020. Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO RPO WP na lata 2007-2013. "Reaktywizator" Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy w ramach EFS, RPO WP na lata 2014-2020. Bierny dziś - aktywny jutro, współfinansowany ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny
69026033085969, ul.
ul. Szopena
51,
35959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 8520600, 8520610, e-mail
zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl, faks
178 520 611.
Adres strony internetowej (URL): www.rarr.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handloweg
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.rarr.rzeszow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Numer referencyjny: ZP 4/2017/RARR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
16
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami. Zamówienie podzielono na 16 części. Część nr 1. Projekt Przejmij stery kariery realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Działenie 7.1. współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu od 01.10.2016 do 31.03.2018. Część nr 2. Projekt Biznes inicjator realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy. Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa. Okres realizacji projektu od sierpnia 2016 do czerwca 2018r. Część nr 3. Projekt Czas na karierę realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy. Okres realizacji projektu: 01.10.2016 - 30.09.2018. Część nr 4. Projekt PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. Okres realizacji projektu - od 01.06.2016r. - do 31.05.2019r. Część nr 5. Część nr 5. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej . Część nr 6. Projekt: ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 Część nr 7. Projekt: ROWES- szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 Część nr 8. Projekt Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Część nr 9. Centrum Administracji. Część nr 10. PPNT/IT4 Centrum Preinkubacji i Inkubacji. Część nr 11. Centrum Obsługi Inwestora. Część nr 12. Projekt pn.: reAKTYWIZATOR Numer i nazwa Priorytetu: VII Regionalny rynek pracy Numer i nazwa Działania: 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy Okres realizacji projektu: 01.10.2016r. - 31.08.2018r. Część nr 13. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Szopena) Część 14. Bierny dziś - aktywny jutro, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Okres realizacji projektu - od 01.01.2017r. - do 31.03.2018r. Część 15. Biuro Zarządu. Część 16. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Jasionka) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr od 1 do 16 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 17 do siwz - wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek
Dodatkowe kody CPV:30125000-1, 30124000-4, 30124300-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/03/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Dla poszczególnych części kształtuje się następująco: Część nr 1. Projekt Przejmij stery kariery realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Działenie 7.1. współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu od 01.10.2016 do 31.03.2018. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.03.2018. Część nr 2. Projekt Biznes inicjator realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy. Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa. Okres realizacji projektu od sierpnia 2016 do czerwca 2018r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do czerwca 2018r. Część nr 3. Projekt Czas na karierę realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy. Okres realizacji projektu: 01.10.2016 - 30.09.2018. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30.09.2018. Część nr 4. Projekt PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. Okres realizacji projektu - od 01.06.2016r. - do 31.05.2019r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.05.2019r. Część nr 5. Część nr 5. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej . Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 6. Projekt: ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2019 Część nr 7. Projekt: ROWES- szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2019 Część nr 8. Projekt Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 9. Centrum Administracji. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 10. PPNT/IT4 Centrum Preinkubacji i Inkubacji. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 11. Centrum Obsługi Inwestora. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 12. Projekt pn.: reAKTYWIZATOR Numer i nazwa Priorytetu: VII Regionalny rynek pracy Numer i nazwa Działania: 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy Okres realizacji projektu: 01.10.2016r. - 31.08.2018r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.08.2018r. Część nr 13. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Szopena) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część 14. Bierny dziś - aktywny jutro, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Okres realizacji projektu - od 01.01.2017r. - do 31.03.2018r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.03.2018r. Część 15. Biuro Zarządu. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część 16. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Jasionka) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
VI.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez zamawiającego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (według załączonego wzoru - załącznik nr 19 do siwz). UWAGA! Wykonawca składa powyższy dokument wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. (załącznik nr 20 do siwz). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie lub dowody Wykonawca przekazuje zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta musi zawierać następujące elementy: 1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, załącznik nr 18 do siwz - w tym cena, termin wykonania zamówienia podany w dniach, okres wsparcia dotyczący utrzymania aplikacji podany w miesiącach. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 19 do siwz; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 20 do siwz) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp); 6) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie, b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. d) zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż o 20 % wartości brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Projekt "Przejmij stery kariery" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Działenie 7.1. współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu od 01.10.2016 do 31.03.2018.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projekt "Przejmij stery kariery"
realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Działenie 7.1. współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu od 01.10.2016 do 31.03.2018. Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
temin dostawy | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Część nr 2. Projekt "Biznes inicjator" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy. Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa. Okres realizacji projektu od sierpnia 2016 do czerwca 2018r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2.
Projekt "Biznes inicjator"
realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Priorytet VII Regionalny rynek pracy. Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa. Okres realizacji projektu od sierpnia 2016 do czerwca 2018r.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8, 30124300-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Część nr 3. Projekt "Czas na karierę" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy. Okres realizacji projektu: 01.10.2016 - 30.09.2018.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3.
Projekt "Czas na karierę"
realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy. Okres realizacji projektu: 01.10.2016 - 30.09.2018.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termi dostawy | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Część nr 4. Projekt "PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. Okres realizacji projektu - od 01.06.2016r. - do 31.05.2019r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4.
Projekt "PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych
na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. Okres realizacji projektu - od 01.06.2016r.
- do 31.05.2019r.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/05/2019
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Część nr 5. Część nr 5. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 5.
Część nr 5. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8, 30124300-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Część nr 6. Projekt: "ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I" Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 6.
Projekt: "ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I"
Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8, 30124300-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Część nr 7. Projekt: "ROWES- szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II" Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 7.
Projekt: "ROWES- szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II"
Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8, 30124300-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2019
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Część nr 8. Projekt "Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO", realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 8.
Projekt "Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO", realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: Część nr 9. Centrum Administracji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 9.
Centrum Administracji.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8, 30125000-1,
30124000-4,
30124300-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 10
Nazwa: Część nr 10. PPNT/IT4 Centrum Preinkubacji i Inkubacji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 10.
PPNT/IT4 Centrum Preinkubacji i Inkubacji.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 11
Nazwa: Część nr 11. Centrum Obsługi Inwestora.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 11.
Centrum Obsługi Inwestora.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8, 30124300-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 12
Nazwa: Część nr 12. Projekt pn.: "reAKTYWIZATOR" Numer i nazwa Priorytetu: VII Regionalny rynek pracy Numer i nazwa Działania: 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy Okres realizacji projektu: 01.10.2016r. - 31.08.2018r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 12.
Projekt pn.: "reAKTYWIZATOR"
Numer i nazwa Priorytetu: VII Regionalny rynek pracy
Numer i nazwa Działania: 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy
Okres realizacji projektu: 01.10.2016r. - 31.08.2018r.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8, 30125000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/08/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 13
Nazwa: Część nr 13. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Szopena)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 13.
Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Szopena)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 14
Nazwa: Część 14. "Bierny dziś - aktywny jutro", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Okres realizacji projektu - od 01.01.2017r. - do 31.03.2018r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 14.
"Bierny dziś - aktywny jutro", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Okres realizacji projektu - od 01.01.2017r.
- do 31.03.2018r.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 15
Nazwa: Część 15. Biuro Zarządu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 15.
Biuro Zarządu.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8, 30124300-7,
30124000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 16
Nazwa: Część 16. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Jasionka)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 16.
Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Jasionka)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8, 30125000-1,
30124300-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
więcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.