To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Namysłów: Zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia, biletów MPK, ubezpieczenia oraz transportów do miejsca odbywania praktyk zawodowych we Wrocławiu i powrotów do Namysłowa dla uczniów szkół zawodowych z Namysłowa i ich opiekunów, w ramach realizacji projektu pt. W LEPSZY START.
Numer ogłoszenia: 253507 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191527 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks 077 4103922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia, biletów MPK, ubezpieczenia oraz transportów do miejsca odbywania praktyk zawodowych we Wrocławiu i powrotów do Namysłowa dla uczniów szkół zawodowych z Namysłowa i ich opiekunów, w ramach realizacji projektu pt. W LEPSZY START..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia, biletów MPK, ubezpieczenia oraz transportów do miejsca odbywania praktyk zawodowych we Wrocławiu i powrotów do Namysłowa dla uczniów szkół zawodowych z Namysłowa i ich opiekunów, w ramach realizacji projektu pt. W LEPSZY START, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Działanie 9.2.dla 4 grup. Praktyki zawodowe dla 4 grup składających się z uczniów i opiekunów zwanych również uczestnikami praktyk. Grupa I: uczniowie ZSM, 10 uczniów (7K, 3M) + 1 opiekun = 11 uczestników praktyk. Grupa II: uczniowie ZSR, 15 uczniów (13K, 2M) + 1 opiekun = 16 uczestników praktyk. Grupa III: uczniowie ZSR, 16 uczniów (11K, 5M) + 2 opiekunów = 18 uczestników praktyk. Grupa IV: uczniowie ZSR, 30 uczniów (25K, 5M) + 2 opiekunów = 32 uczestników praktyk. Szczegóły dotyczące zamówienia stanowią dodatki nr 3 do SIWZ pod nazwą: Wymagania. Zamówienie obejmuje: 1. Przewozy uczestników praktyk z Namysłowa do Wrocławia (do miejsca zakwaterowania) i z powrotem. 2. Zakwaterowanie uczniów i opiekunów. 3. Wyżywienie dla uczestników praktyk. 4. Bilety komunikacji miejskiej na czas trwania praktyk dla uczestników praktyk. 5. Ubezpieczenie uczestników praktyk. W ramach umowy: 1. Wykonawca zapewni przewozy uczestników praktyk zgodnie z Wymaganiami, sprawnym autokarem wyposażonym w klimatyzację posiadającym ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia niezbędne do przewozu osób na terenie kraju. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pojazdu przez właściwe służby. 2. Wykonawca zapewni bezpieczne przewozy uczestników praktyk do Wrocławia oraz z powrotem. 3. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo podstawić autokar wraz z kierowcą w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Wskazanie nastąpi na dwa dni przed planowanym terminem wyjazdu. 4. Wykonawca w ramach świadczenia usług zobowiązany jest do kontaktowania się z opiekunami danej praktyki. 5. W przypadku awarii pojazdu w czasie trwania usługi, która uniemożliwia dalszą jazdę, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub podstawienia zastępczego pojazdu tej samej klasy w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia szczegółów wyjazdów i powrotów z przedstawicielem Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni opiekę i bezpieczeństwo uczniom i opiekunom na czas przejazdów oraz przebywania przez nich w miejscu zakwaterowania. 8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom praktyk zakwaterowanie w obiekcie / obiektach w których świadczone są usługi hotelarskie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do Rozporządzaniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r., w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 22, poz. 169 z późn. zm). 9. Uczestnicy praktyk muszą zostać zakwaterowani w okolicach centrum Wrocławia. 10. Budynek, w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy praktyk musi spełniać wymogi budowlane, przeciwpożarowe i sanitarne. 11. Uczniów zakwaterować należy w pokojach dwu-, trzy, czteroosobowych, przy czym w danym pokoju zakwaterowane muszą być osoby tej samej płci. 12. Uczniowie danej grupy muszą być zakwaterowani w jednym budynku. 13. W przypadku zapewnienia pokoi dla uczniów bez łazienek Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia łazienek oddzielnych dla każdej płci. 14. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w tym samym pokoju uczniów z różnych grup (dotyczy grup I-III). 15. Opiekunowie muszą być zakwaterowani w pokojach jednoosobowych. 16. Pokoje opiekunów muszą mieć dostęp do łazienek przeznaczonych wyłącznie dla nich. 17. W przypadku budynków piętrowych, uczestnicy praktyk muszą być rozmieszczeni w taki sposób, aby na każdej kondygnacji budynku, na której zostaną zakwaterowani uczniowie, znajdował się pokój opiekuna. 18. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wyżywienie odrębnie dla każdej grupy (dotyczy grup I-III), co wiąże się z różnymi porami wydawania posiłków. 19. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom praktyk wyżywienie składające się z następujących posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiadokolacja. 20. W przypadku szwedzkiego stołu, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełniania na bieżąco brakujących elementów jadłospisu. 21. Śniadanie musi zawierać: danie gorące (np. parówki, jajka), zimny bufet, dodatki: wędliny, ser żółty, ser biały, miód, dżem, masło, pomidory, ogórki zielone, paprykę, pieczywo, masło, cukier, mleko oraz napoje ciepłe: kawę i herbatę. 22. II Śniadanie musi zawierać: 1) bułkę tradycyjną na podmłodzie o twardej skórce i zwartym miąższu o wadze min. 90 g, posmarowaną masłem i obłożoną: plastrem wędliny, sera żółtego, sałatą, plastrami pomidora lub ogórka zielonego; 2) owoc (banan lub jabłko) o wadze min. 200 g; 3) wodę mineralną do picia o pojemności min. 500 ml na osobę. Dopuszcza się robienie II śniadań przez uczestników praktyk. 23. Obiadokolacja misi się składać z: 1) dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami); 2) deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itp.); 3) napoju. 24. Miejsce gdzie uczestnicy praktyk będą mieli zapewnione wyżywienie może być oddalone maksymalnie o 300 m od miejsca zakwaterowania. 25. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia, określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. 26. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym. 27. Zamawiający nie dopuszcza używania naczyń plastikowych. 28. Zestawy obiadokolacji nie mogą się powtórzyć w przeciągu 3 dni. 29. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie uczestników praktyk na czas realizacji zamówienia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 30. Dane osobowe potrzebne do ubezpieczenia uczestników praktyk Wykonawca pozyska od przedstawiciela Zamawiającego. 31. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bilety komunikacji miejskiej dla uczniów oraz opiekunów na całość trwania praktyk. Mogą być do wyboru bilety miesięczne dla każdego uczestnika praktyk lub po 2 bilety jednorazowe na każdy dzień odbywania praktyk. 32. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pomieszczenia / pomieszczeń, które pomieszczą rzeczy pozostawione na weekendy przez uczestników praktyk. 33. Wykonawca jest zobowiązany do wkalkulowania do ceny oferty opłatę klimatyczną. 34. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia aktualnego zaświadczenia z Sanepidu o przeprowadzonej kontroli w obiekcie, gdzie będzie zapewniony nocleg. 35. Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona wizytacji miejsca noclegowego, z której sporządzi pisemną informację. 36. Przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki przewozów, zakwaterowania oraz wyżywienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Namysłów - Wrocław - Namysłów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 22.45.90.00 - Bilety 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 66.51.20.00 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pt. W LEPSZY START, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Działanie 9.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ SZWEJ BIURO PODRÓŻY "ROBINSON BIS"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ SZWEJ BIURO PODRÓŻY "ROBINSON BIS"
- Biuro Podróży Robinson Bis, ul. Mieszka I 30, 42-440 Ogrodzieniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179862,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136202,00
Oferta z najniższą ceną: 136202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136202,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania : Remont istniejącego mostu "Kopalina" w ciągu drogi powiatowej nr 1348 O.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 65. Krakowskiego Festiwalu Filmowego - hotel czterogwiazdkowy
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem w ramach przedsięwzięcia "Horyzonty nauki" w ramach zadania KPO i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
więcej: Bilety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.