Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-29
Warka: Zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew - etap II droga powiatowa
Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna - etap V
Zadanie 3 - Budowa oświetlenia ulicznego ul. Baśniowa - I etap
Numer ogłoszenia: 253538 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew - etap II droga powiatowa Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna - etap V Zadanie 3 - Budowa oświetlenia ulicznego ul. Baśniowa - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew - etap II droga powiatowa Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie- Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew - etap II droga powiatowa zgodnie z projektem Oświetlenie uliczne miejscowości Michalczew 3 402 na działce nr ew. 91 w pasie drogi powiatowej i w pasie drogi gminnej nr ew. 105 warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. Do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na montażu 5 opraw oświetleniowych OUS 150 na istniejących słupach obwód nr 1 - słupa nr 6i i 7i, obwód nr 2 - słup nr 8i, 9i i10i zgodnie z projektem i montażem przewodu izolowanego AsXSn 4x25 mm2 do zasilenia lamp. W etapie II, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca montaż pięciu opraw OUS 150 (obwód nr 1 i 2 numeracja zgodna z projektem) tj.: Obwód nr 1 słup nr 6i - oprawa OUS 150 na wysięgniku 1- ramiennym - przy działce nr ew. 106 słup nr 7i - oprawa OUS 150 na wysięgniku 1- ramiennym - przy działce nr ew. 106 Obwód nr 2 słup nr 8i - oprawa OUS na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew. 107 słup nr 9i - oprawa OWS na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew. 409/1 słup nr 10i - oprawa OWS na wysięgniku 1-ramiennym - przy działce nr ew. 409/1 ZADANIE 2 Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna - etap V Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna , gmina Warka na działce nr ew. 175, obręb Grażyna, w pasie drogi powiatowej zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z warunkami technicznymi RZE projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej ze stacji transformatorowej Ostrołęka Nowa I, nr 468/TN-C. W etapie V, objętym zamówieniem, zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego z wolnostojącą szafą oświetlenia ulicznego w granicy działki nr 55 - SOU 3, zasiloną ze stacji transformatorowej Ostrołęka Nowa I nr 468TN-C o długości około 25 mb kablem YAKXS 4x35 mm2, wyposażoną w zegar astronomiczny z dodatkową funkcją wyłączania jednego obwodu w godz. 22oo do świtu. Obwód nr 2 - słup nr 1 mocny struno-betonowy E10/10,5 ( zgodnie z projektem) z oprawą oświetleniową 150 W na wysięgniku jednoramiennym. W etapie V, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca budowę jednego stanowiska (obwód nr 2, numeracja zgodna z projektem) tj.: - słup nr 1, żelbetowy mocny struno-betonowy E 10,510 - 10, oprawa OUS 150 W, na wysięgniku 1-ramiennym- przy działce nr ew. 54, ZADANIE 3 Budowa oświetlenia ulicznego ul. Baśniowa - I etap Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii kablowej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w ul. Baśniowej w Warce, gmina Warka na działce nr ew. 740, w pasie drogi o nawierzchni gruntowej stanowiącej własność Gminy Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje miejsce przyłączenia - istniejące złącze kablowo - pomiarowe ZKP-1/sł 35 linii n.n. Warka Obwodowa 2 (322). W etapie I - objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego wraz z kompletnymi słupami i oprawami, szafą oświetleniowo-kablową SOK wyposażoną w zegar astronomiczny oraz linią kablową nn. W I etapie zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmujące budowę czterech stanowisk: 1) (obwód L1, numeracja zgodna z projektem) tj.: - latarnia 1 - słup ze stopu aluminium SAL-80, oprawa w II klasie ochronności serii BGP 303 1xLED 49/740 DM ze źródłem LED , na wysięgniku jednoramiennym typu WR-14 1 - przy działce nr 741/3 - latarnia 2 - słup ze stopu aluminium SAL-80, oprawa w II klasie ochronności serii BGP 303 1xLED 49 740 DM ze źródłem LED , na wysięgniku jednoramiennym typu WR-14/1 - przy działce nr 741 4 - latarnia 3 - słup ze stopu aluminium SAL-80, oprawa w II klasie ochronności serii BGP 303 1xLED 49/740 DM ze źródłem LED , na wysięgniku jednoramiennym typu WR-14 1 - przy działce nr 741 4 2) (obwód L3, numeracja zgodna z projektem) - latarnia 1 - słup ze stopu aluminium SAL-80, oprawa w II klasie ochronności serii BGP 303 1xLED 49 740 DM ze źródłem LED , na wysięgniku jednoramiennym typu WR-14/1 - przy działce nr 741 2 Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności: Warunkami Technicznymi Wykonawstwa i Odbioru Robót Budowlanych, Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym, Ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikatach, Prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do w w oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ i wiedzą techniczną. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania pierwszego uruchomienia na własny koszt. Ponadto Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem oznakuje zabudowane słupy, numerem wg numeracji przyjętej w projekcie. Sposób graficznego oznakowania należy uzgodnić z Zamawiającym przed wykonaniem. W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy należało będzie również założenie książki obiektu budowlanego na zadanie nr 3 wraz z uzupełnieniem koniecznych wpisów w książkach obiektu budowlanego na wszystkie zadania. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe), w tym wykaz długości wybudowanych sieci, ilość lamp itp. Powyższe materiały dołączy do materiałów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej oraz zakres prac w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze wzglądu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego w przetargu Wykonawcę obowiązuje wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ , Stwor i wiedzą techniczną. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstaw wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR jak również pominięte w dokumentacji projektowej a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza , czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego, media, pierwsze uruchomienie itp. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót muszą być uzgadniane z Zamawiającym i Projektantem przed ich wykonaniem. Urządzenia równoważne - jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń/materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i wizualnych. Przez pojęcie urządzeń/materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia/materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci powołujący się na rozwiązania równoważne są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata ( na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np. referencje, protokóły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie - referencje, opinie itp. ) Sugeruje się dokonanie wizji terenu budowy (pasa drogowego), Zamawiający nie zwraca kosztów z tym związanych. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wymaganego dokumentu określonego w p. punkcie III.4.2) uprawniającego do prowadzenia działalności w zakresie niezbędnym i uprawniającym do realizacji zamówienia - wg kryterium: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie linii lub odcinka linii energetycznej oświetlenia ulicznego o wartości powyżej 8 000,00 zł każda. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1) - wg kryterium: spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie zamówienia. Wymagana osoba to: Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający następujące kwalifikacje: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę wykształcenie wyższe Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych, wymaganych dokumentów, określonych w punkcie III.4.1)- wg kryterium spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie linii lub odcinka linii energetycznej oświetlenia ulicznego o wartości powyżej 8 000,00 zł każda.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3) Formularz oferty wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 4) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5) Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów robót -odpowiednio wg załączników nr 8, 8A i 8B 6) Wykaz urządzeń/materiałów równoważnych wg załącznika nr 9 - w przypadku ich zastosowania. 7) Dokumenty potwierdzające, że urządzenia równoważne pracują na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) - w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych w złożonej ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: a) z powodu istotnych braków lub błędów dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; c) z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót; d) z powodu wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy lub protokole konieczności i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; f) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; g) z powodu braku możliwości pierwszego uruchomienia oświetlenia ulicznego spowodowanego brakiem dostawy energii elektrycznej. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, do upływu terminu składania ofert - informacja w BIURZE OBSŁUGI..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka w BIURZE OBSŁUGI..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego dla Oczyszczalni ścieków w Warce
- Ubezpieczenie Gminy Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Przysiekach
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.