Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Rybnik: Przebudowa ul. Gliwickiej na odcinku od ronda Europejskiego do ul. Janiego.
Numer ogłoszenia: 253546 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Gliwickiej na odcinku od ronda Europejskiego do ul. Janiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Gliwickiej na odcinku od ronda Europejskiego do ul. Janiego. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Jezdnia - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 29 cm 3 331,00 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 13 cm 1 215,00 m2 - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm 886,10 m2 - rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm 174,00 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 677,00 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, kostka do odzysku 40,00 m2 - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 20 cm 3 331,00 m2 - mechaniczne wykonanie koryta gr. 74 cm - jezdnia 4 105,21 m2 - mechaniczne wykonanie koryta gr. 26 cm - chodniki 920,10 m2 - mechaniczne wykonanie koryta gr. 99 cm - zatoka autobusowa 214,40 m2 - formowanie i zagęszczanie nasypów 42,50 m2 - humusowanie skarp z obsianiem przy gr. warstwy humusu 5 cm 680,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 gr.25cm 4 105,205 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 gr.25cm 3 969,33 m2 - warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny o szer. 5,0m 16 788,07 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 gr.15cm 3 635,36 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 gr.8cm 3 331,00 m2 - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej 11 208,00 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 11 208,00 m2 - podbudowa asfaltowa o gr. 16 cm 3 331,00 m2 - warstwa wiążąca o gr. 8 cm 4 546,00 m2 - warstwa ścieralna o gr. 5 cm 4 546,00 m2 Zatoka autobusowa - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 o gr. 15 cm 214,40 m2 - podbudowa betonowa o gr. 24 cm 214,40 m2 - nawierzchnia z kostki kamiennej o gr. 15 cm 214,40 m2 Chodniki - podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm 920,10 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm 864,10 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - kostka integracyjna 16,00 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm -przystanek autobusowy, kostka z odzysku 40,00 m2 Krawężniki i obrzeżą - krawężniki betonowe o wym. 20x30 cm 802,50 m - krawężniki kamienne o wym. 20x25 cm 84,00 m - obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm 427,40 m Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - rozebranie poręczy ochronnych rurowych 245,00 m - montaż poręczy ochronnych rurowych 245,00 m - rozebranie barier stalowych 99,10 m - montaż poręczy ochronnych rurowych 99,10 m - zdejmowanie tablic znaków drogowych 15 szt. - rozebranie słupków do znaków 10 szt. - przymocowanie tablic znaków drogowych 15 szt. - montaż słupków do znaków 10 szt. - malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych 321,10 m2 Kanalizacja deszczowa - kanały z rur PCV lite z wydłużonym kielichem o śr. 315 mm 279,88 m - kanały z rur PCV lite z wydłużonym kielichem o śr. 250 mm 51,22 m - kanały z rur PCV lite z wydłużonym kielichem o śr. 200 mm 25,66 m - przewiert sterowany rurą PE SDR11 dn 350 mm, rura przewodowa PVC dn 250 mm 23,22 m - studnie rewizyjne o śr. 1200 mm 14 szt. - wpusty deszczowe o śr. 500 mm 8 szt. Szczegółowy zakres robót precyzują: projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (w ramach odrębnych umów), każda o wartości minimum 1.800.000 PLN (milion osiemset tysięcy PLN) brutto oraz każda polegająca na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi publicznej w zakresie, co najmniej nawierzchni drogowej, nawierzchni brukarskiej oraz kanalizacji deszczowej. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu, co najmniej jedną robotą budowlaną o wartości minimum 1.800.000 PLN (milion osiemset tysięcy PLN) brutto oraz polegającą na, budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi publicznej w zakresie, co najmniej nawierzchni drogowej, nawierzchni brukarskiej oraz kanalizacji deszczowej, b) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o Art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne), 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie prowadzenia robót i mających wpływ na możliwość kontynuacji robót, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, o tyle dni, ile trwało usunięcie przeszkód, 4) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały warunki atmosferyczne (udokumentowane w dzienniku budowy), które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 5) zmiany wynagrodzenia opisanego w § 7 ust. 2 pkt 1) wzoru umowy SIWZ w przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości przedstawionej w przedmiarach robót - w takim przypadku określone wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym.. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art. 148 Pzp. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10 % ceny (z podatkiem VAT) podanej w ofercie. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługa udostępnienia systemu wspomagającego proces dotowania prowadzonych na terenie Miasta Rybnika niepublicznych jednostek oświatowych oraz publicznych (...)
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
- Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2025
- ,,ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWAARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W RYBNIKU"
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice węzła Matarnia w m. Gdańsk
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.