eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikPrzebudowa ul. Gliwickiej na odcinku od ronda Europejskiego do ul. Janiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Rybnik: Przebudowa ul. Gliwickiej na odcinku od ronda Europejskiego do ul. Janiego.
Numer ogłoszenia: 253546 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Gliwickiej na odcinku od ronda Europejskiego do ul. Janiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Gliwickiej na odcinku od ronda Europejskiego do ul. Janiego. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Jezdnia - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 29 cm 3 331,00 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 13 cm 1 215,00 m2 - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm 886,10 m2 - rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm 174,00 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 677,00 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, kostka do odzysku 40,00 m2 - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 20 cm 3 331,00 m2 - mechaniczne wykonanie koryta gr. 74 cm - jezdnia 4 105,21 m2 - mechaniczne wykonanie koryta gr. 26 cm - chodniki 920,10 m2 - mechaniczne wykonanie koryta gr. 99 cm - zatoka autobusowa 214,40 m2 - formowanie i zagęszczanie nasypów 42,50 m2 - humusowanie skarp z obsianiem przy gr. warstwy humusu 5 cm 680,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 gr.25cm 4 105,205 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 gr.25cm 3 969,33 m2 - warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny o szer. 5,0m 16 788,07 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 gr.15cm 3 635,36 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 gr.8cm 3 331,00 m2 - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej 11 208,00 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 11 208,00 m2 - podbudowa asfaltowa o gr. 16 cm 3 331,00 m2 - warstwa wiążąca o gr. 8 cm 4 546,00 m2 - warstwa ścieralna o gr. 5 cm 4 546,00 m2 Zatoka autobusowa - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 o gr. 15 cm 214,40 m2 - podbudowa betonowa o gr. 24 cm 214,40 m2 - nawierzchnia z kostki kamiennej o gr. 15 cm 214,40 m2 Chodniki - podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm 920,10 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm 864,10 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - kostka integracyjna 16,00 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm -przystanek autobusowy, kostka z odzysku 40,00 m2 Krawężniki i obrzeżą - krawężniki betonowe o wym. 20x30 cm 802,50 m - krawężniki kamienne o wym. 20x25 cm 84,00 m - obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm 427,40 m Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - rozebranie poręczy ochronnych rurowych 245,00 m - montaż poręczy ochronnych rurowych 245,00 m - rozebranie barier stalowych 99,10 m - montaż poręczy ochronnych rurowych 99,10 m - zdejmowanie tablic znaków drogowych 15 szt. - rozebranie słupków do znaków 10 szt. - przymocowanie tablic znaków drogowych 15 szt. - montaż słupków do znaków 10 szt. - malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych 321,10 m2 Kanalizacja deszczowa - kanały z rur PCV lite z wydłużonym kielichem o śr. 315 mm 279,88 m - kanały z rur PCV lite z wydłużonym kielichem o śr. 250 mm 51,22 m - kanały z rur PCV lite z wydłużonym kielichem o śr. 200 mm 25,66 m - przewiert sterowany rurą PE SDR11 dn 350 mm, rura przewodowa PVC dn 250 mm 23,22 m - studnie rewizyjne o śr. 1200 mm 14 szt. - wpusty deszczowe o śr. 500 mm 8 szt. Szczegółowy zakres robót precyzują: projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (w ramach odrębnych umów), każda o wartości minimum 1.800.000 PLN (milion osiemset tysięcy PLN) brutto oraz każda polegająca na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi publicznej w zakresie, co najmniej nawierzchni drogowej, nawierzchni brukarskiej oraz kanalizacji deszczowej. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu, co najmniej jedną robotą budowlaną o wartości minimum 1.800.000 PLN (milion osiemset tysięcy PLN) brutto oraz polegającą na, budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi publicznej w zakresie, co najmniej nawierzchni drogowej, nawierzchni brukarskiej oraz kanalizacji deszczowej, b) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o Art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne), 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie prowadzenia robót i mających wpływ na możliwość kontynuacji robót, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian, 3) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności usunięcia przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, o tyle dni, ile trwało usunięcie przeszkód, 4) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały warunki atmosferyczne (udokumentowane w dzienniku budowy), które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 5) zmiany wynagrodzenia opisanego w § 7 ust. 2 pkt 1) wzoru umowy SIWZ w przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości przedstawionej w przedmiarach robót - w takim przypadku określone wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym.. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art. 148 Pzp. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10 % ceny (z podatkiem VAT) podanej w ofercie. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.