Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Poddębice: Zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 25356 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poddębicach , ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6782805, 6782806, faks 043 6782701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach - CPV 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami opisanymi w pkt 2.2 Minimalne wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia. L.p. Nazwa sprzętu/ urządzenia Opis sprzętu/parametry Ilość 1 Respirator transportowy typu ventiPac V200D lub równoważny - z przewodem i zastawką pacjenta oraz przewodem zasilającym z końcówką szybkozłącza - 1 sztuk - tryby wentylacji CMV/ SMMV i DEMAND, - regulacja czasu wdechu i wydechu oraz przepływu - AIR mix - regulacja ciśnienia z ciśnieniową zastawką bezpieczeństwa i alarmem, - manometr ciśnienia w drogach oddechowych - wskaźnik spadku ciśnienia zasilania - moduł alarmów elektronicznych ciśnieniowych - wskaźnik detekcji oddechu spontanicznego 2 Aparat do dializy typu DIAPACT CRRT lub równoważny - wolno-stojący - szerokie spektrum zabiegów dializacyjnych: zabiegi ciągłe, zabiegi przerywane i zabiegi na osoczu - 1 sztuka 3 Kardiomonitor stacjonarno-przenośny - z wbudowanym akumulatorem /zasilanie awaryjne/ - 2 sztuki - mierzone parametry: EKG / 3 i 7 odprowadzeń/, oddech, SPO2, NIBP 4 Strzykawka automatyczna 2-torowa - z wbudowanym wewnętrznym akumulatorem /zasilanie awaryjne/ - 6 sztuk - z alarmem okluzji - infuzja w ml/h, - możliwością pracy na strzykawkach 20- i 50 ml. 5 AMBU - zestaw do resuscytacji dla dorosłych - worek silnikowy samorozprężalny z ciśnieniową zastawką bezpieczeństwa - 5 sztuk - zestaw masek twarzowych - rezerwuar tlenu z zaworem - przewód zasilający do tlenu 2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia przekazał karty gwarancyjne na dostarczony sprzęt medyczny. 2.2. Wykonawca udzieli gwarancji na poszczególne elementy przedmiot zamówienia. 2.3. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie podatki, opłaty, cła oraz koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia. 2.4. Obowiązkiem wykonawcy jest przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 2.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.7. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 2.8. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1. SIWZ; 2. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ; 3. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 i 4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.3. SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie, że posiada: uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ; Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i podatków z tytułu prowadzonej działalności lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wraz z kserokopią decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - dokumenty i oświadczenia, które każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 3 do SIWZ. Jeżeli w czasie wykonania zamówienia Wykonawca będzie zlecał je innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych usług w załączniku Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.3.1. SIWZ, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, pok. 310..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:20, miejsce: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, Kancelaria - parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.