eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówDzierżawa analizatora biochemicznego . Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy ( od 15.04.2012 do 14.04.2015) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy. Analizator musi pracować w oparciu o odczynniki od jednego producenta Dzierżawa analizatora immunochemicznego stołowego ,wieloparametrowego ,w pełni automatycznego .Dzierżawa winna być wyceniona na okres trzech lat (od dnia 1.04.2012 do 13.03.2015 ) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Chrzanów: Dzierżawa analizatora biochemicznego . Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy ( od 15.04.2012 do 14.04.2015) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy. Analizator musi pracować w oparciu o odczynniki od jednego producenta Dzierżawa analizatora immunochemicznego stołowego ,wieloparametrowego ,w pełni automatycznego .Dzierżawa winna być wyceniona na okres trzech lat (od dnia 1.04.2012 do 13.03.2015 ) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy.
Numer ogłoszenia: 25366 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora biochemicznego . Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy ( od 15.04.2012 do 14.04.2015) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy. Analizator musi pracować w oparciu o odczynniki od jednego producenta Dzierżawa analizatora immunochemicznego stołowego ,wieloparametrowego ,w pełni automatycznego .Dzierżawa winna być wyceniona na okres trzech lat (od dnia 1.04.2012 do 13.03.2015 ) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora biochemicznego Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy ( od 15.04.2012 do 14.04.2015) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy. Analizator musi pracować w oparciu o odczynniki od jednego producenta . Dzierżawiony analizator biochemiczny musi się cechować następującymi parametrami: 1. Urządzenie nie starsze niż rok produkcji 2009 - wieloparametrowy analizator stołowy, posiadający zintegrowany w jeden system komputer ,drukarkę, klawiaturę i monitor ,oprogramowanie w języku polskim . 2. Wykonujący badania analityczne : enzymy ,substraty,ISE,białka specyficzne,leki 3. Możliwość wykonywania badań w surowicy,osoczu,hemolizacie,moczu,pełnej krwi 4. Wydajność minimum około 300 testów fotometrycznych na godzinę,ok.350 z ISE ; pracujący w oparciu o 1x kuwety 5. System pracujący bez stacji uzdatniania wody, 6. Zużycie wody i ilość odpadów płynnych do 2.5l/godz. 7. Pracujący w oparciu o kody kreskowe. 8. Posiadający układ detekcji skrzepu w materiale badanym, detekcji poziomu próbki i odczynnika. 9. Chłodzenie pokładu odczynników,kalibratorów,kontroli 10. Możliwość ciągłego ładowania próbek 11. Możliwość wykorzystania próbek pierwotnych i naczyniek mikro. 12. Testy citowe bez przerywania pracy ciągłej. 13. Minimum 60 pozycji dla próbek i 30 na odczynniki 14. Automatyczne rozcieńczanie próbek. 15. Posiadający system kontroli jakości ( graficzna i liniowa prezentacja wyników, wykresy Levey- Jenningsa ). 16. Stały dostęp do informacji o pacjentach i testach. 17. Kontrola stanu odczynników i materiałów zużywalnych. 18. Możliwość odbierania zleceń i przesyłania wyników w LIS. 19. Posiadający znak CE. 20. W wyposażeniu UPS system. 21. Wszystkie odczynniki,kalibratory,kontrole muszą pochodzić od tego samego producenta 22. Pełna charakterystyka odczynników : - odczynniki płynne, gotowe do użycia , posiadające znak CE - posiadające karty charakterystyki substancji.które wykonawca dostarczy raz z pierwszą dostawą - cechujące się długim termin ważności odczynników ( do 6 miesięcy od daty dostawy ) .Krótszy termin ważnosci dopuszcza się w przypadku ,gdy producent go określi ze względu na skład chemiczny odczynika - metody zgodne z rekomendacjami IFCC - długa stabilność na pokładzie po otwarciu opakowania Określając ilości, zgodnie zapotrzebowaniem na odczynniki ,prosimy uwzględnić : . wielkość opakowania . ilość sugerowanych opakowań na rok (uwzględniając trwałość odczynnika na pokładzie po otwarciu ) . cenę opakowania netto ,brutto . wartość roczna brutto . cena jednego oznaczenia brutto ( uwzględniając odczynniki, kalibrację ,kontrole, części zuzywalne ,czynsz dzierżawny ) WYKONAWCA WINIEN zabezpieczyć : . Naprawy serwisowe wynikające z normalnego użytkowania - bezpłatne. . Czas reakcji serwisu do zgłszanej usterki nie dłuższy niż 24 godziny . Obowiązkowe przeglądy konserwacyjne w okresie dzierżawy - bezpłatne. . Dostarczenie aparatu zastępczego w przypadku awarii trwającej powyżej 5 dni.. . Wykonawca dostarczy obowiązkowo dokumentację dotyczącą analizatora: 1. kartę gwarancyjną 2. opis techniczny 3. instrukcję obsługi w języku polskim 4. ocenę funkcjonalną 5. metodyki badań . koszty instalacji i szkolenia pracowników laboratorium po instalacji aparatu -bezpłatnie . na własny koszt zewnętrzną międzynarodową kontrolę jakości dla każdego z wykonywanych oznaczeń w cyklach zapewniających uzyskanie certyfikatu. Wykonawca zapewni na swój koszt podłączenie analizatora do istniejacego w laboratorium Laboratoryjnego Systemu Informatycznego -PSM Szacunkowa ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy. Parametr Deklarowana roczna ilość oznaczeń ALAT 13000 ASPAT 11000 Amylaza 1600 Albuminy 700 Białko całkowite 1500 Bilirubina całk. 7000 Cholesterol 13000 HDL- cholesterol bezpośredni 9000 Fosfataza alkaliczna 2000 Fosforany 900 Glukoza 18000 Kreatynina 11000 Kwas moczowy 5500 Mocznik 3000 Magnez 1400 Trójglicerydy 12000 Wapn 1700 Żelazo 6500 GGTP 2000 CK 1200 CRP 1000 Hemoglobina glikowana 1600 Białko w moczu 400 Kalibratory Wg zaleceń producenta Materiały kontrolne Wg zaleceń producenta Zużywalne Materiały eksploatacyjne Kontrole wewnątrz laboratoryjne są uwzględnione w ilości oznaczeń. Dzierżawa analizatora immunochemicznego stołowego ,wieloparametrowego ,w pełni automatycznego .Dzierżawa winna być wyceniona na okres trzech lat (od dnia 1.04.2012 do 13.03.2015 ) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy. Dzierżawiony analizator immunochemiczny musi się cechować następującymi parametrami: . Urządzenie nie starsze niż z roku produkcji 2009 - . Posiada chemiluminescencyjny system detekcji . posiada znak CE . posiada testy III generacji . W wyposażeniu UPS system . minimalna wydajność testów : 60 na godzinę , wynik do 30 minut . testy citowe bez przerywania pracy rutynowej . mozliwośc dokładania próbek . automatyczne rozcieńczenie próbek w analizatorze . automatyczne monitorowanie stanu odczynników . mozliwość pracy na próbkach pierwotnych i naczyńkach mikro . mozliwość równoczesnego oznaczania różnych parametrów . Wszystkie odczynniki ,kalibratory ,kontrole muszą pochodzić od tego samego producenta . krzywe kalibracyjne zapisane w kodach kreskowych wczytywane automatycznie przez aparat . chłodzony rotor na odczynniki . pożądana długa trwałość odczynnikó na pokładzie po otwarciu . końcówki jednorazowe do odczynników i próbek badanych w celu eliminacji błędu przenoszenia lub rozwiazania równorzędne . wbudowany system kontroli jakości (wykresy Levey-Jenningsa) . odbieranie zleceń i przesyłanie wyników on-line do LIS Pełna charakterystyka odczynników : -odczynniki gotowe do użycia , posiadające znak CE -posiadające karty charakterystyki substancji.które wykonawca dostarczy raz z pierwszą dostawą -cechujące się długim termin ważności odczynników ( do 6 miesięcy od daty dostawy ) .Krótszy termin ważnosci dopuszcza się w przypadku ,gdy producent go określi ze względu na skład. WYKONAWCA WINIEN zabezpieczyć : . Instalację analizatora i szkolenie pracowników laboratorium -bezpłatnie . Naprawy serwisowe wynikające z awarii- bezpłatne.,czas reakcji serwisu do 24 godz. . Obowiązkowe przeglądy konserwacyjne , części zamienne ,dojazd, w okresie dzierżawy - bezpłatnie. . Dostarczenie aparatu zastępczego w przypadku awarii trwającej powyżej 48godz. .. . na własny koszt zewnętrzną miezynarodową kontrolę jakości dla każdego z wykonywanych oznaczeń w cyklach zapewniajacych uzyskanie certyfikatu . Wykonawca dostarczy obowiązkowo dokumentację dotyczącą analizatora: a)opis techniczny b)instrukcję obsługi w języku polskim c) ocenę funkcjonalną d) metodyki badań , e) karty charakterystyki kalibratorów ,kontroli odczynników Określając ilości, zgodnie zapotrzebowaniem na odczynniki ,prosimy uwzględnić : . wielkość opakowania . ilość sugerowanych opakowań na rok (uwzględniając trwałość odczynnika na pokładzie po otwarciu ) . cenę opakowania netto ,brutto . wartość roczna brutto . cena jednego oznaczenia brutto ( uwzględniając odczynniki, kalibrację ,kontrole, części zuzywalne ,czynsz dzierżawny ) Wykonawca zapewni na swój koszt podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium Laboratoryjnego Systemu Informatycznego -PSM Szacunkowa ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy. Parametr Deklarowana roczna ilość oznaczeń TSH -III generacja 9000 PSA 1000 FT4 1500 HBsAg 1200 Anty -TPO 800 Kalibratory Wg zaleceń producenta Materiały kontrolne Wg zaleceń producenta Materiały eksploatacyjne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunków aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .na potwierdzenie spełnienia warunków Wykaz dostaw odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 130 000zł rocznie dla analizatora biochemicznego i 80 000zł dla analizatora immunochemicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że dostawy zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .na potwierdzenie spełnienia warunków Wykaz dostaw odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 130 000zł rocznie dla analizatora biochemicznego i 80 000zł dla analizatora immunochemicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że dostawy zostały wykonane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Wartość odczynników za okres 36 miesięcy z uwzględnieniem ilości określonych przez Zamawiającego - 50
  • 3 - Czas instalacji analizatora w pracowni Zamawiającegowraz z dostawą odczynników - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax. (32) 624 03 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego II piętro 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(32) 624 03 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.