eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągBudowa Centrum Zarządzania Siecią Miejską w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Elbląg: Budowa Centrum Zarządzania Siecią Miejską w Elblągu
Numer ogłoszenia: 253674 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26797 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Zarządzania Siecią Miejską w Elblągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Budowa Centrum Zarządzania Siecią Miejską w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.21.13.50-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń w budynku przy ul. Elizy Orzeszkowej 2 w Elblągu na potrzeby Centrum Zarządzania Siecią Miejską w Elblągu. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 2. Zakres zamówienia obejmuje: I. Wykonanie robót budowlanych polegających na: a) robotach rozbiórkowych, demontażowych i wyburzeniowych w tym: - rozebranie ścian wewnętrznych, - rozebranie posadzek i stropów, - skucie tynków wewnętrznych, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - rozebranie schodów zewnętrznych, b) robotach wewnętrznych w tym: - postawienie nowych ścianek działowych, - zamurowanie istniejących ścian, - wykonanie nowych posadzek, - dostawie i montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie tynków wewnętrznych ścian i stropów, - malowanie ścian i stropów, - wykonanie sufitów podwieszanych, - licowanie ścian płytkami, - wykonanie nowych instalacji: + wod - kan + teletechnicznej, + klimatyzacji, + wentylacji, + c.o., + gaśniczej, + elektrycznej (instalacji niskoprądowej i silnoprądowej): * instalacji SAP, * okablowanie strukturalne LAN, * instalacja BMS, * instalacja CCTV, * kontrola dostępu KD, * instalacja SSWiN, c) robotach wewnętrznych w tym: - odkopanie budynku i wykonanie izolacji fundamentu, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku oraz stropodachu, - wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, - wykonanie schodów zewnętrznych, - wykonanie podestu dla osób niepełnosprawnych, wraz z dostawą i montażem dźwigu, - wykonanie opaski wokół budynku, - wykonanie ogrodzenia, - odtworzenie powierzchni asfaltowej. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w Sekcji II. pkt II.1.3. poz 3. ogłoszenia o zamówieniu. II. Wykonanie plakietek informacyjnych i oznakowanie nimi dostarczonego sprzętu. W związku z tym, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Wykonawca zobowiązany będzie realizować wytyczne dotyczące promocji i informacji zawarte w opracowaniu wykonanym na zamówienie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego zatytułowanym Obowiązki beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania plakietek informacyjnych, informujących o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wzory plakietek dostępne są pod linkiem: http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: I. PRZEDMIARY ROBÓT: 1) PRZEDMIAR ROBÓT Budowa: MIEJSKIE CENTRUM POWIADAMIANIA Obiekt: Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Ratownictwa Oraz Miejskiej Sieci Szerokopasmowej Architektura i konstrukcje 2) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 PRZEDMIAR ROBÓT Część - Instalacje sanitarne Klimatyzacja c.o. wentylacja wod-kan demontaże 3) PROJEKT ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. ORZESZKOWEJ 2/4 (DAWNA UL. BEMA 17) PRZEDMIARY ISTALACJE SILNOPRĄDOWE SYSTEMY NISKOPRĄDOWE 4) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 PRZEDMIAR ROBÓT Część - Stałe Urządzenia Gaśnicze (SUG) Przedmiary robót stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. II. PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE: 1) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 Część architektoniczno-konstrukcyjna TOM 1 2) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 Część architektoniczno-konstrukcyjna TOM 2 3) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 - część wentylacja i klimatyzacja - - część instalacje wod-kan - - część instalacje grzewcze - 4) PROJEKT ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. ORZESZKOWEJ 2/4 (DAWNA UL. BEMA 17) REWIZJA A CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA INSTALACJE SILNOPRĄDOWE 5) PROJEKT ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. BEMA 17 (OBECNIE UL. ORZESZKOWEJ 2/4) REWIZJA A INSTALACJE NISKOPRĄDOWE (CCTV, SSWiN, SKD, BMS) 6) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 część - Stałe Urządzenia Gaśnicze (SUG) 7) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA OBIEKTU 8) PROJEKT ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. ORZESZKOWEJ 2/4 (DAWNA UL. BEMA 17) REWIZJA A SYSTEM SYGNALIZACJI ALARMU POŻARU 9) PROJEKT ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. ORZESZKOWEJ 2/4 (DAWNA UL. BEMA 17) REWIZJA A OKABLOWANIE STRUKTURALNE III. Informacja BIOZ: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego - B. EKSPERTYZA TECHNICZNA W ZAKRESIE ZABEZPIECZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH DO PLANU ZAGOSPODAROWANIA TERENU I PROJEKTU BUDOWLANEGO PRZEBUDOWY BUDYNKU DLA POTRZEB MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ZLOKALIZOWANEGO W ELBLĄGU, PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 C. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DLA PRZEDSIĘWZIĘCIA POLEGAJĄCEGO NA ADAPTACJI BUDYNKU NA POTRZEBY MIEJSKIEGO CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I RATOWNICTWA ORAZ MIEJSKIEJ SIECI SZEROKOPASMOWEJ W ELBLĄGU PRZY UL. JÓZEFA BEMA 17 Dokumentacja projektowa, informacja BIOZ, ekspertyza techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa powyżej w ppkt A.II., A.III., B. i C. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Oferta powinna zawierać dla robót budowlanych wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), jak również nieujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiORB, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty zajęcia pasa drogowego, koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, ustawienia i czasu pracy rusztowań, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót i dopuszczeniem obiektu do użytkowania (np. za czynności odbiorowe przez PIP, Sanepid, Straż Pożarną itp.). W cenę robót Wykonawca wkalkuluje również koszty sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Wykonawca uwzględni także wszelkie koszty związane z transportem, montażem, uruchomieniem serwisowaniem i oznakowaniem urządzeń w obiektach, oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi tych urządzeń. 5. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 6. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu cywilnego. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty oraz przekazania ww. umów Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. 10. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru robót. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe ELZAMBUD Sp. z o.o., ul. Warszawska 135, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4408756,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2618218,79

  • Oferta z najniższą ceną: 2618218,79 / Oferta z najwyższą ceną: 4083285,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.