Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-08
Kielce: Zakup i dostawa leków immunomodulujących do kontynuacji terapii leczenia rozsianego: Interferon beta-1b - L.dz.26-ZP/01/09
Numer ogłoszenia: 2536 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej , ul. Grunwaldzka 47, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3451847, 3450894-96 w.304, faks 041 3451847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://wszon.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa leków immunomodulujących do kontynuacji terapii leczenia rozsianego: Interferon beta-1b - L.dz.26-ZP/01/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 0,3mg/9,6 mln j.m. rekombinowanego interferonu beta-1b (250 mikrogramów (8 milionów j.m.) w 1 ml przygotowanego roztworu) 187 opakowań op. a` 15 fiolek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu w zakresie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Formy wadium przewidziane przewidziane zgodnie z art. 148 pkt. 1 z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004r.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek podmiotowy); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (warunek podmiotowy); c) zanjdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek podmiotowy); d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 - Prawo zamówień publicznych (warunek podmiotowy); e) zaoferowali w swoich ofertach termin płatności nie krótszy niż 30 dni (warunek przedmiotowy); f) oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski (warunek przedmiotowy). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postepowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępwoania na zasadzie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uparwnienia do wykonywanej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć następujące dokumenty: A) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego o działalności gospodarczej lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanai ofert. B) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Koncesję lub zezwolenie, jeżeli jest wymagane dla Wykonawcy, na hurtowy obrót lekami gotowymi i surowcami farmaceutycznymi, obrót lekami sanitarnymi wydawane przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej (zgodnie z ustawą z dnia 10.10.1991r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych - Dz.U.Nr 105, poz. 452 z późn. zm.) - dotyczy hurtowni farmaceutycznych. F) Zezwolenie na wytwarzanie środków farmaceutycznych i materiałów medycznych wydawane przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej (zgodnie z ustawą z dnia 10.10.1991r. o środkach farmaceutycznych - dz.U.Nr 105, poz. 452 z późn. zm.) - dotyczy producentów. G) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w postaci wypełnionego załącznika nr 3 do SIWZ. H) Świadectwo Rejestracji Ministra Zdrowia lub aktualne pozwolenie dopuszczenia do obrotu. I) Informacja banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skłdania ofert. J) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - minimum 2 - załącznik nr 5 do SIWZ. K) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. L) Formularz oferty oraz arkusz cenowy jako wypełniony i podpisany załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ. M) Dowód potwierdzający wniesienie wadium (kopia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wszon.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać drogą pocztową lub w siedziebie Zamawiającego pokój nr 55, odpłatnie 10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej ul. Grunwaldzka 47, 25-736 Kielce pokój nr 58 /sekretariat/..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.