Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Sanok: Dostawa 23 pojemników na odpady komunalne.
Numer ogłoszenia: 25370 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-sanok.e-zet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 23 pojemników na odpady komunalne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kontener o pojemności 33m3 - 2 szt. Kontener stalowy otwarty o pojemności 33m3wyposażony w plandekę o wymiarach wewnętrznych 6500x2380x2200mm mocowaną z jednej strony na stałe zapinana ze stopnia z przodu kontenera. Ściany boczne wzmocnione, tył otwierany dwudrzwiowy (skrzydło dzielone). Kontener odbierany urządzeniem dźwignikowym przemysłowym typ RK 20.65/7097/61. Kolor zielony. 2. Kontener o pojemności 7m3 - 10 szt. Kontener stalowy otwarty wyposażony w plandekę o wymiarach 3450x1860x1500mm o pojemności 7m3. Ściany boczne blach o grub. 2,2mm, dno 3mm. Przystosowany do odbioru za pomocą haka i bramy. Kolor zielony. 3. Pojemnik o pojemności - 1100 l - 9 szt. Pojemnik plastikowy o pojemności 1100 l, czterokołowy z pokrywą półokrągłą o wymiarach 1370x1210x1465mm. 4. Pojemnik na odpady niebezpieczne (baterie) - 1 szt. Pojemnik o pojemności 120 l, o wymiarach 935x480x560mm, odporny na erozję chemiczna i atmosferyczną. 5. Pojemnik na odpady niebezpieczne (akumulatory) - 1szt. Pojemnik o pojemności 600 l, o wymiarach 1023x1000x1200mm, wyposażony w wkład z tworzywa PE o grub. ścianki 4mm z kołnierzem u góry wywiniętym na zewnątrz zbiornika, zamknięty dwoma skoblami umieszczonymi w przedniej części zbiornika..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1300 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy przedłożyć: - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2 siwz. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzeni posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonywania Zamówienia należy przedłożyć: - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 siwz. - wykaz co najmniej trzech wykonanych dostaw o wartości podobnej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzeni posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonywania Zamówienia należy przedłożyć: - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 siwz. - wykaz co najmniej trzech wykonanych dostaw o wartości podobnej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w trybie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 siwz, - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-sanok.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Sanok ul. Rynek 1
38-500 Sanok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Sanoka ul. Rynek 1 38-500 Sanok pok. nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja i doposażenie Gminnego Punktu Odpadów Segregowanych w Sanoku nr UDA-RPPK.04.01.00-18-010/09-00.współfinasowany ze śrdoków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa opatrunków oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku -dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Zakup używanego samochodu specjalnego dla OSP Kostarowce
- Przebudowa SORSPZOZ w Sanoku i jego rozb. o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką ist.garaży Modernizacja, przebudowa i doposażenie SORSPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wujskie (etap II)
- Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa drobnego sprzętu AGD, produktów gospodarczych i innych wyrobów , TP-59/25/JP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.