Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Zamość: dostawa ziemniaków, warzyw świeżych, warzyw kiszonych, owoców
i mrożonek
Numer ogłoszenia: 253710 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Szkole Podstawowej Nr 2, ul. Lwowska 15, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392515, fax 084 6392515.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ziemniaków, warzyw świeżych, warzyw kiszonych, owoców i mrożonek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A/ Zadanie pierwsze obejmuje dostawę nw. warzyw i owoców : 1) Marchew świeża (CPV 01121112-9) w ilości 2000kg 2) Cebula (CPV 01121113-6) w ilości 800 kg 3) Pietruszka świeża korzeń (CPV 01121110-5) w ilości 100 kg 4) Seler świeży korzeń (CPV 01121110-5) w ilości 100 kg 5) Kapusta świeża biała (CPV 01121410-8) w ilości 3000 kg 6) Kapusta świeża czerwona (CPV 01121410-8) w ilości 1000 kg 7) Kapusta świeża pekińska (CPV 01121410-8) w ilości 1000 kg 8) Burak czerwony ćwikłowy (CPV 01121111-2) w ilości 1500 kg 9) Ogórek kiszony (CPV 15331400-1) w ilości 2000 kg 10) Kapusta kiszona (CPV 15331142-4) w ilości 4000 kg 11) Sałata świeża główki kl. I (CPV 01121310-7) w ilości 1000 szt. 12) Jabłka kl. I (CPV 01131321-0) w ilości 900 kg 13) Pieczarki świeże kl. I (CPV 01121260-1) w ilości 900 kg 14) Papryka świeża kl. I (CPV 01121230-2) w ilości 800 kg 15) Pomidor świeży kl. I (CPV 01121240-5) w ilości 1000 kg 16) Ogórek świeży kl. I (CPV 01121270-4) w ilości 1500 kg 17) Fasola (CPV 01121210-6) w ilości 500 kg B/ Zadanie drugie obejmuje dostawę nw. warzyw: 1) Ziemniaki (CPV 15311000-1) w ilości 60 000 kg C/ Zadanie trzecie obejmuje nw. mrożonki: 1) Fasola żółta SUZ mrożona 2,5 (CPV 15331170-9) w ilości 200 kg 2) Kalafior mrożony 2,5 (CPV 15331170-9) w ilości 400 kg 3) Marchew mrożona 2,5 (CPV 15331170-9) w ilości 300 kg 4) Marchew z groszkiem mrożona 2,5(CPV 15331170-9) w ilości 400 kg 5) Włoszczyzna mrożona 2,5 (CPV 15331170-9) w ilości 400 kg 6) Brokuły mrożone 2,0 (CPV 15331170-9) w ilości 300 kg 7) Mintaj filet mrożony (CPV 15331170-9) w ilości 400 kg 8) Sałatka meksykańska (CPV 15331170-9) w ilości 600szt. 9) Frytki mrożone (CPV 15331170-9) w ilości 1000 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00 - 01.00.00.00 05.00.00.00 - 05.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4). 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z działem III SIWZ według formuły (spełnia-nie spełnia0. 3. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 4. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z określoną wg załącznika nr 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólna. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, rolnik przedstawia zaświadczenie właściwego urzędu gminy o prowadzeniu gospodarstwa rolnego. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.1 Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania (warunki określone w dziale III SIWZ pkt. 1.1 i 1.4). Natomiast warunki określone w dziale III SIWZ pkt. 1.2 i 1.3 dotyczące niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego i kadrowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:bip.mbnet.pl/sp2zamosc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zamościu, ul. Lwowska 15, 22-400 Zamość.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 w Zamościu, ul. Lwowska 15 - sekretariat szkoły..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa warzyw i owoców :.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Marchew świeża (CPV 01121112-9) w ilości 2000kg 2) Cebula (CPV 01121113-6) w ilości 800 kg 3) Pietruszka świeża korzeń (CPV 01121110-5) w ilości 100 kg 4) Seler świeży korzeń (CPV 01121110-5) w ilości 100 kg 5) Kapusta świeża biała (CPV 01121410-8) w ilości 3000 kg 6) Kapusta świeża czerwona (CPV 01121410-8) w ilości 1000 kg 7) Kapusta świeża pekińska (CPV 01121410-8) w ilości 1000 kg 8) Burak czerwony ćwikłowy (CPV 01121111-2) w ilości 1500 kg 9) Ogórek kiszony (CPV 15331400-1) w ilości 2000 kg 10) Kapusta kiszona (CPV 15331142-4) w ilości 4000 kg 11) Sałata świeża główki kl. I (CPV 01121310-7) w ilości 1000 szt. 12) Jabłka kl. I (CPV 01131321-0) w ilości 900 kg 13) Pieczarki świeże kl. I (CPV 01121260-1) w ilości 900 kg 14) Papryka świeża kl. I (CPV 01121230-2) w ilości 800 kg 15) Pomidor świeży kl. I (CPV 01121240-5) w ilości 1000 kg 16) Ogórek świeży kl. I (CPV 01121270-4) w ilości 1500 kg 17) Fasola.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa ziemniaków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ) Ziemniaki (CPV 15311000-1) w ilości 60 000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa mrożonek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Fasola żółta SUZ mrożona 2,5 (CPV 15331170-9) w ilości 200 kg 2) Kalafior mrożony 2,5 (CPV 15331170-9) w ilości 400 kg 3) Marchew mrożona 2,5 (CPV 15331170-9) w ilości 300 kg 4) Marchew z groszkiem mrożona 2,5(CPV 15331170-9) w ilości 400 kg 5) Włoszczyzna mrożona 2,5 (CPV 15331170-9) w ilości 400 kg 6) Brokuły mrożone 2,0 (CPV 15331170-9) w ilości 300 kg 7) Mintaj filet mrożony (CPV 15331170-9) w ilości 400 kg 8) Sałatka meksykańska (CPV 15331170-9) w ilości 600szt. 9) Frytki mrożone (CPV 15331170-9) w ilości 1000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00-7, 05.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.