eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynkach Oddziału ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Rzeszów: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynkach Oddziału ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.
Numer ogłoszenia: 253734 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191336 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynkach Oddziału ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości stałych z pojemników usytuowanych przy budynkach Oddziału ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00 - 90.11.13.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część I zamówienia Oddział ZUS w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 3 pojemniki po 900L 2 x w tygodniu - wtorek, piątek ul. Siemiradzkiego 10, 2 pojemniki po 360L /własność ZUS/ 2 x w tygodniu - wtorek, piątek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ RZESZÓW Sp. z o.o., al. Gen. W. Sikorskiego 428, 35-304 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17045,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13284,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13284,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13284,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część II zamówienia Inspektorat ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6, 1 pojemnik 1100 L. 2 x w tygodniu - wtorek, piątek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEMYSKA GOSPODARKA KOMUNALNA Sp. z o.o., ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7915,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8812,80

  • Oferta z najniższą ceną: 8812,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8812,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część III zamówienia Inspektorat ZUS w Leżajsku ul. Mickiewicza 24, 1 pojemnik 1100 l 2 x w tygodniu - wtorek, piątek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 3, 37-300 Leżajsk, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5145,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8537,76

  • Oferta z najniższą ceną: 8537,76 / Oferta z najwyższą ceną: 8999,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: część IV zamówienia Inspektorat ZUS w Jarosławiu przy u. Słowackiego 21, 1 pojemnik 1100 L. 2 x w tygodniu - wtorek, piątek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JAROSŁAWIU Sp. z o.o., ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8406,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8388,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8388,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8388,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: część V zamówienia Inspektorat ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8, 2 pojemniki po 1100 L 2 x w tygodniu - wtorek, piątek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SanTa-Eko Tadeusz Zych, Izabela Rutowska Sp. j., ul. Portowa 24, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8738,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9123,24

  • Oferta z najniższą ceną: 9123,24 / Oferta z najwyższą ceną: 9123,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: część VI zamówienia Inspektorat ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1, 2 pojemniki po 1100L /1 pojemnik - własność ZUS/ 2 x w tygodniu - wtorek, piątek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JAROSŁAWIU Sp. z o.o., ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14643,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13788,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13788,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18586,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: część VIII zamówienia Biuro Terenowe ZUS w Lubaczowie ul. Mickiewicza 168, 1 pojemnik 1100 L 1 x w tygodniu -piątek, II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH, PRODUKCYJNYCH I HANDLU Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 7, 37-800 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5145,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3792,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3792,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.