eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MełgiewOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Mełgiew, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach......

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Mełgiew: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Mełgiew, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach......
Numer ogłoszenia: 253769 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377212 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mełgiew, ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 759 77 01, 02, 03, faks 081 759 77 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Mełgiew, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.......

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Powierzchnia gminy wynosi 95,64 km2, w skład gminy wchodzi 21 sołectw: Dominów, Franciszków, Jacków, Janowice, Janówek, Jozefów, Krępiec I, Krępiec II, Krzesimów I, Krzesimów II, Lubieniec, Minkowice, Mełgiew I, Mełgiew II, Nowy Krępiec, Piotrówek, Podzamcze, Trzeciaków, Trzeszkowice, Żurawniki, Minkowice Kolonia, Liczba mieszkańców gminy Mełgiew wynosi 9170 osoby wg. stanu na dzień 31.12.2013. Liczba gospodarstw domowych - 2700 z szacunkowym wzrostem do 2%, Liczba budynków wielorodzinnych (bloki) - 2 (Franciszków ul. Rumiankowa, Podzamcze). 3.Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 3.1 Na 15 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów wraz z mapką sieci dróg. Harmonogram odbioru odpadów na 2015 r. zostanie uzgodniony i przekazany Zamawiającemu nie później niż do 20.12.2014r. 3.2 Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki, będące własnością Wykonawcy, oraz w worki, przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników i worków Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela.3.3 Wyposażenia w dniu odbioru odpadów zebranych selektywnie, właścicieli nieruchomości, którzy prowadzą selektywną zbiórkę odpadów komunalnych w worki LDPE 120 L : - kolor niebieski ( szt 1) na gospodarstwo domowe z nadrukiem papier - kolor zielony (szt1 )na gospodarstwo domowe z nadrukiem szkło - kolor żółty ( szt1) na gospodarstwo domowe z nadrukiem PET , - kolor brązowy ( szt 1) na gospodarstwo domowe z nadrukiem odpady zielone, 3.4 Wyposażenia nieruchomości wielorodzinnych, w pojemniki do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o poj. 2,5 m3 z podziałem na frakcje:- 2 szt z napisem Szkło ,( kolor zielony)- 2 szt. z napisem Papier ( kolor niebieski)- 2 szt. z napisem plastik- kolor żółty , na pozostałe odpady nie objęte segregacją - 6 szt. pojemników. o poj. co najmniej 1100 l plus jeden kontener o poj. 10 m3 usytuowany w Podzamczu (blok) 3.5 Wykonawca wyposaży w kontenery szt 3 o pojemności powyżej 15 m3 i odbierze nagromadzone odpady w sposób selektywny z PSZOK , który będzie zlokalizowany będzie w miejscowości Mełgiew ul. Partyzancka 42. Punkt czynny będzie codziennie w godzinach od 7.00 do 15.00. PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny obejmujące następujące frakcje: papieru, metalu, tworzywa sztucznego, szkła i opakowań wielomateriałowych , zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz zużytych opon. 3.6 Wykonawca zorganizuje 2 razy w roku zbiórkę popiołu ( w workach własnych). po wcześniejszym powiadomieniu mieszkańców o terminie zbiórki). 3.7 Wykonawca zorganizuje i wyposaży 2 razy w roku zbiórki mebli, odpadów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego ,elektronicznego po wcześniejszym powiadomieniu mieszkańców o terminie zbiórki).Ilość odbiorów może ulec zmianie w przypadku zadeklarowania przez wykonawców większej częstotliwości odbiorów - kryterium oceny ofert Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów3.8 Wykonawca w trakcie wykonywania umowy wyposaży, zgłoszonych przez Zamawiającego, nowych miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych.3.9 Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów, oraz sposobie segregacji. W tym celu sporządza zatwierdzane przez Zamawiającego harmonogramy odbioru, które przekazuje Zamawiającemu do umieszczenia na stronie internetowej www. bip.melgiew.pl, oraz ulotki informacyjne przekazuje właścicielom nieruchomości.3.10 Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich napraw, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników.3.11 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, także odpadów leżących obok pojemników.3.12 Odbiór i transport odpadów zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny wykonywany będzie w jednym terminie, w sposób uniemożliwiający ich mieszanie.3.13 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami: - Odpady zmieszane w pojemnikach o pojemności 240 l a) z zabudowy jednorodzinnej ze wszystkich miejscowości gminy - co cztery tygodnie b) z zabudowy wielorodzinnej w miejscowości Franciszków ul. Rumiankowa (blok), Podzamcze (blok) - jeden raz w tygodniu - Odpady podlegające wydzieleniu w drodze selektywnej zbiórki a) z zabudowy jednorodzinnej ze wszystkich miejscowości gminy - co cztery tygodnie b) z zabudowy wielorodzinnej w miejscowości Franciszków ul. Rumiankowa (blok), Podzamcze (blok) - jeden raz w tygodniu - Odpady z PSZOK-u - 1 raz w tygodniu z kontenerów Wykonawcy w ilości 3 sztuk o pojemności minimum 15 m3 3.14 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z przed posesji Wykonawca powinien realizować w godzinach od 7.00 - 20.00. 3.15 Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 3.16 Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, w przeciągu 72 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. 3.17 Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć je jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym, Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni (art. 9f ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości. 3.18 Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2017. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczej określonej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2017, 3.19 Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 - 19 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3.20 Prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. 3.21 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.u.2013.21) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.2012. 391). Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informację o ilości i rodzaju odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Mełgiew. Raport miesięczny jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę w danym miesiącu. 3.22 Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3.23 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U 2013.21.), b. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz.391 ze zm.),c. uchwały Rady Gminy Mełgiew z dnia 22 marca 2013 r. nr XXI14 13 w sprawie regulaminu uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Mełgiew 3.24 Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). 3.25 Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. 3.26. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013 r. poz. 122) między innymi posiadać: 3.27 Co najmniej - trzy pojazdy bezpylne przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych ( śmieciarki) w tym przynajmniej jeden pojazd o masie całkowitej do 12ton o maksymalnym rozstawie osi do 3,5 m ( przystosowany do poruszania się po wąskich i krętych drogach gminnych spełniających wymagania Dyrektywy nr 2007715EC norma Euro 6 - samochód ekologiczny - co najmniej dwa pojazdy dwufunkcyjne wyposażone w dźwignik ( typu hakowiec) oraz żuraw do opróżniania pojemników z odpadami selektywnymi, 3.28 Pojazdy winny spełniać następujące warunki: a) trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne,b) wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników c)wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS) umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju co najmniej przez okres 30 dni...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS ŚWIDNIK SP Z O.O, KRUCZKOWSKIEGO 6A, 21-007 SWIDNIK, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 780000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 658391,33

  • Oferta z najniższą ceną: 658391,33 / Oferta z najwyższą ceną: 568391,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.