eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont i adaptacja dawnego kina Bajka na siedzibę Teatru Kwadrat w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Warszawa: Remont i adaptacja dawnego kina Bajka na siedzibę Teatru Kwadrat w Warszawie
Numer ogłoszenia: 253775 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego , ul. Marszałkowska 138, 00-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 826 96 37, faks (22) 826 96 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i adaptacja dawnego kina Bajka na siedzibę Teatru Kwadrat w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: Opis ogólny budynku: Budynek główny Kina Bajka ma wymiary w planie około32.25x23.6m i wysokość od poziomu terenu do kalenicy około 8.5m. Obrys budynku w kształcie prostokąta. Dach na przeważającej części dwuspadowy o kącie nachylenia około 8%, pokryty papą. W pasie o szerokości około 2m, przy ścianach szczytowych wykonano spadki prostopadłe do kalenicy dachu (analogicznie jak w dachu kopertowym) o nachyleniu około 46%. Konstrukcję budynku wykonano jako żelbetową monolityczną z wypełnieniem ścianami murowanymi. Istniejącą konstrukcję główną dachu kina stanowią jednonawowe ramy żelbetowe o rozpiętości w osiach słupów 22.6m i wysokości 10m (najwyższy poziom rygla ramy w stosunku 0 architektonicznego wynosi 8.35m). Ramy rozstawione są co 5.7m. Rygle ram wykonane w spadku (spód i góra) około 8% mają stały przekrój 500x1300mm, słupy zaś przekrój zmienny od 500x900mm na dole do 500x1600mm na górze (na spodzie rygla). Konstrukcję dachu stanowią oparte na ramach monolityczne, ciągłe belki żelbetowe (rozstaw 2.5m) z opartymi na nich prefabrykowanymi płytami pianobetonowymi, zbrojonymi. Szerokość płyt prefabrykowanych około 75cm, grubość około 12cm. Na wierzchu płyt wykonano wyrównawczą wylewkę betonową około 3cm na której wykonano izolację przeciwwodną dachu. Przekrój belek 200x300mm. Posadzka budynku o grubości około 5-10cm wykonana jest bezpośrednio na gruncie bez izolacji przeciwwilgociowej. Ściany zewnętrzne, stykające z gruntem wykonane są z różnych materiałów: ceramiczna cegła dziurawka, cegła pełna, beton, beton z domieszką pyłów wielkopiecowych, pustaki oraz żelbeton. Nie stwierdzono zewnętrznej izolacji przeciwwilgociowej. Zakres robót budowlanych 1. roboty związane z urządzeniem zaplecza budowy - oznakowanie placu budowy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne dla pracowników, rozmieszczenie sprzętu ratunkowego i pierwszej pomocy, urządzenie miejsca składowania materiałów budowlanych wraz z zaznaczeniem stref ochronnych wynikających z przepisów odrębnych, stref magazynowania i składowania materiałów, wyrobów, substancji oraz preparatów niebezpiecznych, jak również urządzenie placu pracy sprzętu zmechanizowanego i pomocniczego; 2. prace przygotowawcze - odsłonięcie i osuszenie ścień fundamentowych, osłonięcie elementów budynku narażonych na działanie wody; 3. roboty demontażowe i rozbiórkowe - demontaż istniejącego wyposażenia i instalacji, rozbiórka elementów budowlanych; 4. roboty budowlane wg projektu architektoniczno-budowlanego i projektu konstrukcji - wykonywanie elementów konstrukcji stalowych, betonowanie ścian i stropów, murowanie ścian, rozbiórka istniejących elementów konstrukcyjnych, wykonywanie ścianek działowych, wykonywanie termoizolacji i hydroizolacji, obsadzanie drzwi i okien, malowanie, roboty wykończeniowe; 5. roboty instalacyjne sanitarne wg opracowania branżowego- instalacja wentylacji i klimatyzacji, wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, gazów medycznych; 6. roboty instalacyjne elektryczne w/g opracowania branżowego- instalacja zasilania urządzeń w energię elektryczną, instalacja oświetleniowa, telefoniczna, komputerowa wg opracowania branżowego; 7. oczyszczenie i zabezpieczenie elewacji kamiennej; 8. roboty montażowe wbudowanego wyposażenia technologicznego Teatru Kwadrat. Zasadniczy zakres przybudowy - ukształtowanie wnętrz siedziby Teatru Kwadrat ma na celu stworzenie funkcjonalnych i elastycznych ram przestrzennych dla działalności teatru. Charakter planowanych rozwiązań ma odpowiadać klasycznemu wizerunkowi teatru, wkomponowanemu w artystyczny krajobraz Warszawy, odnoszącemu się jednocześnie do światowych trendów w kształtowaniu przestrzeni teatralnych. Założeniem projektantów jest połączyć różnorodne elementy formalne, podkreślające charakter działalności artystycznej Teatru Kwadrat oraz stworzyć możliwość do zaprogramowanego przenikania się estetyki ogólnodostępnych reprezentacyjnych przestrzeni teatralnych z odrealnioną narracją scenicznej scenografii. Przebudowa budynku będzie dotyczyła pomieszczeń na wszystkich poziomach budynku istniejącego. a. Poziom wentylatorni z obecnym poziomem posadzki minus 5.25, Stan istniejący: W pomieszczeniu zlokalizowano urządzenia wentylacyjne, będące wyposażeniem budynku prawdopodobnie od lat 50. Pomieszczenie wykończone i wyposażone w standardzie pomieszczenia technicznego. Rozwiązania projektowane: Planuje się zlokalizowanie sali kameralnej, przeznaczonej dla maksymalnie 100 osób (użytkowników) łącznie, aktorów, obsługi i widzów. Sala będzie wyposażona w trybunę z fotelami teatralnymi, zapewniającą komfortowe oglądanie małych form teatralnych. W sali zostanie zapewniona możliwość zasilenia i funkcjonowania niezbędnych urządzeń technicznych dla realizowania spektakli. Sala będzie wyposażona w stałe elementy akustyczne i konstrukcje pod oświetlenie sceniczne. Planuje się przebudowę istniejących schodów. b. Poziom schronu z obecnym poziomem posadzki minus 2.90 (przewidziane obniżenie o 17cm), Stan istniejący: Na poziomie -2,9 zlokalizowano pomieszczenia istniejącego schronu, łącznie z węzłem sanitarnym, pomieszczeniem filtrów powietrza, wyjściem awaryjnym itp. Poprzedni najemca zaadoptował je na pomieszczenia biurowo.pomocnicze. Jednocześnie na tym poziomie zlokalizowano ogólnodostępne toalety dla widzów, rażąco niespełniające standardy i przepisy dla toalet w tego typu obiektach. Rozwiązania projektowane: W części pomieszczeń schronu zlokalizowano toalety, pomieszczenia garderób z odrębnymi zapleczami sanitarnymi (dla ok. 10 aktorów), pomieszczenie socjalne dla aktorów, perukarnie (miejsce pracy czasowej do 4 godzin), palarnie, szatnie okryć wierzchnich i dodatkowe pomieszczenia pomocnicze. Zgodnie z intencją Inwestora zespół pomieszczeń dla aktorów został wydzielony funkcjonalnie od reszty budynku. Zespół garderób powiązano funkcjonalnie, projektowanymi schodami bezpośrednio z poziomem wyjścia z budynku i sceny. Poprzez jedną z garderób zapewniono dostęp do pomieszczenia głównego przyłącza wody. Planuje się demontaż istniejących zabudów G.K, oświetlenia i wyposażenia technicznego. c. Poziom Foyer dolne z obecnym poziomem posadzki minus 2.10 oraz Foyer górne z obecnym poziomem posadzki minus 1.50 Stan istniejący: Na poziomie Foyer górnego wydzielone zabudową G.K szatnie dla widzów i tymczasową przestrzeń biurową. Na poziomie Foyer dolnego istniejąca kawiarnia ze stolikami w przestrzeni foyer i pomieszczeniami pomocniczymi. Rozwiązania projektowane: W ramach projektu planuje się wytworzenie reprezentacyjnej, bankietowej części foyer górnego wraz z nową organizacją otwartej przestrzeni szatniowej (po demontażu ścianek G.K) z przyległym pomieszczeniem socjalnym dla pracowników obsługi widowni (ok. 12 osób). Otwarcie dostępu z foyer do obu wyjść bocznych, stanowiących w ramach przeszklonych witryn jedyne doświetlenie światłem naturalnym, przestrzeni foyer. W ramach przebudowy wejścia do obu sal teatralnych zaprojektowano na poziomie foyer górnego. Dodatkowo na poziomie foyer dolnego zostanie na nowo zorganizowana otwarta przestrzeń aneksu kawiarnianego z przyległym barem i pomieszczeniem zaplecza. W ramach części istniejących pomieszczeń pomocniczych przy kawiarni zaprojektowano spełniającą standardy toaletę męska (3 wydzielone ustępy, 3 pisuary, 5 umywalek). d. Poziom sceny z poziomem stropu 0,00 Stan istniejący: Istniejąca scena jest przebudowanym podestem ekranu kinowego głębokości ok 6,2m. Za ekranem kinowym zlokalizowano schody (konstrukcja stalowa) na antresole a po bokach wyjścia ewakuacyjne z widowni. Takie rozwiązanie ewakuacji uniemożliwia poprawne zorganizowanie przestrzeni scenicznej z bocznymi przestrzeniami pomocniczymi i stałą ściana portalową. Nad ekranem został wykonany sufit techniczny - płyta żelbetowa oparta na belkach stalowych. Wykonano dwuwarstwowe ściany akustyczne z wewnętrzną przestrzenią instalacyjną. Rozwiązania projektowane: Zaprojektowano pełnowymiarową scenę teatralną (11x10m) umożliwiającą realizowanie szerokiego spektrum działań teatralnych. Usunięcie nieprzydatnego z punktu widzenia teatru wyposażenia kinowego (ekran, nagłośnienie itp.). Rozebranie portalu ekranu kinowego i budowę ściany portalowej o parametrach odpowiadających założeniom Inwestora wraz z konstrukcją do montażu oświetlania scenicznego i podłogą sceniczną. Zaprojektowano nowe schody umożliwiające dostęp do antresoli, ewakuacje ze sceny na zewnątrz budynku i komunikacje z poziomem garderób. W rejonie sceny zaprojektowano drzwi dostawcze (dostarczanie scenografii z zewnętrznego magazynu bezpośrednio na poziom sceny) i dwie rozdzielnie sceniczne - oświetlenia scenicznego i nagłośnienia. Planuje się rozebranie dwuwarstwowych ścian akustycznych w rejonie sceny i wykonanie nowych elementów wykończeniowych w/g wytycznych opracowania akustycznego. Likwidacje dwóch z czterech istniejących wyjść z budynku w rejonie sceny, uzyskanie doświetlenia pomieszczeń pomocniczych pod schodami na antresolę. e. Pochylona płyta widowni z poziomem posadzki od 0.00 do plus 2.90 Stan istniejący: Płyta żelbetowa wykończona od zewnątrz płytami drewnopochodnymi. Nad widownią wykonano gipsowy sufit akustyczny ze zintegrowanym oświetleniem ogólnym. Wykonano dwuwarstwowe ściany akustyczne z wewnętrzną przestrzenią instalacyjną. Rozwiązania w zakresie akustyki są nieodpowiednie dla potrzeb teatru - mała zrozumiałość mowy i zbyt długi czas pogłosu. Rozwiązania projektowane: Zaprojektowano demontaż istniejącej podłogi i wykonanie nowej podłogi widowni (spełniającej przepisy z zakresu ochrony przeciwpożarowej). Po obu stronach widowni zaprojektowano wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio na zewnątrz budynku oraz przebudowę płyty widowni w rejonie nowoprojektowanych wyjść. Wykonanie nowych elementów akustycznych ścian i sufitu wg wytycznych opracowania akustycznego. Instalacje nowego oświetlenia ogólnego sali i oświetlenia scenicznego tzw. Linii oświetleniowych w odległościach 3 i 8 metrów od krawędzi portalu scenicznego. f. Poziom kabin projekcyjnych, rzędna wierzchu posadzki plus 3.80 dostęp z klatki schodowej łącznika. Stan istniejący: W pomieszczeniach zlokalizowano urządzenia projekcyjne i reżyserkę, rozdzielnie elektryczną, oraz pomieszczenia pomocnicze. Rozwiązania projektowane: Planuje się wydzielenie dwóch pomieszczeń kabin technicznych, operatora dźwięku i operatora oświetlenia, dwa pomieszczenia biurowe, główną rozdzielnie elektryczną i toaletę dla pracowników. W pomieszczeniach biurowych zaprojektowano okna doświetlające miejsce pracy. W kabinach operatorów, z przyczyn technologicznych, przewidziano jedynie oświetlenie światłem elektrycznym, zaplanowano również powiększenie otworów w ścianie miedzy kabinami operatorów i widownią. g. Poziom zaplecza sceny, antresola, rzędna wierzchu posadzki plus 3.43 Stan istniejący: W pomieszczeniach zorganizowano tymczasowe garderoby dla aktorów wraz z toaletami. Pozostała część antresoli, w założeniu przestrzeń instalacyjna, została zagospodarowana jako podręczne magazyny kostiumów i rekwizytów. W pomieszczeniach zaprojektowano pomieszczenia dla obsługi sceny. Planuje się demontaż istniejących tras instalacyjnych i wykonanie nowych - zgodnie z aktualnymi przepisami oraz połączenie istniejących pomieszczeń z częścią magazynków podręcznych. Planuje się wykonanie nowych schodów żelbetowych z poziomu sceny, doświetlonych przebudowanym otworem okiennym. h. Sposób dostosowania do krajobrazu i otaczającej zabudowy. W ramach planowanej przebudowy planuje się zachowanie charakteru architektury budynku Kina Bajka, będącego integralna częścią zespołu zabudowy w kwartale ulic Marszałkowska . Świętokrzyska . Szkolna . Rysia. Jednostkowe ingerencje, utrzymane w ramach istniejącej bryły architektonicznej, będą podporządkowane zrealizowaniu funkcjonalnych założeń Inwestora oraz dostosowaniu budynku do wymagań technicznych i bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Planowane rozwiązania mają przy zastosowaniu współczesnych rozwiązań formalnych współgrać z istniejącym wyrazem architektonicznym zespołu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 10 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 130.000 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych), które należy wnieść do dnia terminu składania ofert. Szczegółowe informacje nt. wadium zawarte będą w SIWZ, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych o podobnym charakterze co roboty stanowiące przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną o podobnym charakterze co stanowiąca przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna inwestycję polegającą na budowie i.lub rozbudowie i.lub przebudowie i.lub remoncie obiektu budowlanego o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m 2. Każda robota budowlana powinna obejmować prace budowlane konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne. Każda robota budowlana powinna mieć wartość nie mniejszą niż 8 000 000,00 złotych brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia) Wykonawca wykaże wykonanie wymienionych wyżej robót tabelarycznie z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót wskazanych w wykazie, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wypełnionej tabeli zawierającej wykaz wykonanych robót budowlanych stanowiącej Załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku, Zamawiający uzna wykazaniem się przez Wykonawcę, iż osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia będą posiadały kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności jak również posiadały stosowne uprawnienia, tj.: Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania , uprawniony do kierowania robotami w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. roboty związane z urządzeniem zaplecza budowy, prace przygotowawcze, roboty demontażowe i rozbiórkowe, roboty budowlane wg projektu architektoniczno-budowlanego i projektu konstrukcji, roboty instalacyjne sanitarne wg opracowania branżowego oraz roboty instalacyjne elektryczne wg opracowania branżowego. Posiadający co najmniej 10 letnią praktykę od momentu uzyskania uprawnień, w tym co najmniej 3 letnią udokumentowaną praktykę w kierowaniu, jako Kierownik Budowy ,co najmniej dwoma inwestycjami polegającymi na budowie i.lub przebudowie i.lub rozbudowie i.lub remoncie o wartości prac co najmniej 8 000 000 zł brutto każda Kierownik budowy będzie odpowiedzialny za dobór odpowiednio przygotowanego i doświadczonego, posiadającej stosowne uprawnienia, personelu, w sposób zapewniający prawidłową, zgodną ze sztuką budowlaną, realizację umowy. Zmiana Kierownika budowy wskazanego we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie możliwa wyłącznie w następujących przypadkach: 1. utraty uprawnień niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy, 2. śmierci lub trwałego kalectwa, 3. choroby, której okres nieobecności na terenie budowy przekracza 90 dni, 4. spraw rodzinnych, których nie można było przewidzieć na etapie składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wypełnionej tabeli zawierającej wykaz osób stanowiącej Załącznik nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem: 1. opłaconej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości nie mniejszej niż 8 000 000,00 zł. oraz 2. środków finansowych lub zdolności do zaciągnięcia kredytu, w kwocie nie mniejszej 2 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    przynajmniej tych potwierdzających spełnienie postawionych warunków udziału (Rozdział 7 ust. 1 pkt 2).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w takim przypadku należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. b. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. a, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, których suma wartości robót budowlanych wskazanych w ramach robót budowlanych, spełniających wymagania określone w Rozdziale 7 niniejszego ogłoszenia, wykazanych w dokumencie Wykaz robót budowlanych, stanowiącym Załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie największa. Zamawiający przy sumowaniu wartości robót weźmie pod uwagę tylko te roboty, które Wykonawca wykonał samodzielnie; nie będą brane pod uwagę roboty wykazane z powołaniem się na art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Sumowanie zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający po dokonaniu czynności sumowania utworzy listę rankingową, z której zaprosi pierwszych pięciu Wykonawców. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres gwarancji - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostaną szczegółowo opisane w SIWZ, przekazanej Wykonawcom wezwanym do złożenia ofert w drugim etapie postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.teatrkwadrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Kwadrat im. E. Dziewońskiego w Warszawie ul. Marszałkowska 138, 00-004 Warszawa tel. (0-22) 826 96 37, fax. (0-22) 826 96 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Teatr Kwadrat im. E. Dziewońskiego, 00-004 Warszawa, ul. Marszałkowska 138, lok. Nr 58, od poniedziałku do piątku od 9.00 do 14.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w ramach projektu: Od zrujnowanego kina ku nowoczesnemu teatrowi - przebudowa dawnego kina Bajka na siedzibę Teatru Kwadrat w Warszawie współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 oraz ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.