Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Lubochnia: Remont obiektu mostowego na rzece Struga w ciągu drogi powiatowej nr 4309E Rzeczyca - Królowa Wola
Numer ogłoszenia: 253793 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwiat-tomaszowski.pl Zakładka:Jednostki Samorządowe=>Wykaz jednostek=> Zarząd Dróg
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektu mostowego na rzece Struga w ciągu drogi powiatowej nr 4309E Rzeczyca - Królowa Wola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót określonych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) Demontaż poręczy mostowych b) Rozbiórka umocnienia stożków nasypowych c) Pogłębienie koryta cieku w obrębie obiektu d) Wykonanie fundamentu pod konstrukcję z blachy stalowej karbowanej e) Montaż konstrukcji wzmacniającej z blachy stalowej karbowanej f) Wykonanie szalunku traconego z gruntu stabilizowanego g) Zamknięcie ścian czołowych z kamienia polnego h) Montaż barieroporęczy BS 2/2 na obiekcie i) Montaż barier drogowych energochłonnych typu SP-06/2 na dojazdach do obiektu j) Ułożenie prefabrykatów ściekowych trójkątnych na obiekcie k) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym l) Umocnienie skarp obiektu i wykonanie ścieków skarpowych trapezowych m) Umocnienie dna cieku narzutem kamiennym n) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji: kierownik budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót drogowych - co najmniej 6 lat, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne zaświadczenia o przynależności wyżej wymienionego personelu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada w dyspozycji potencjał sprzętowy zgodnie z pkt IV.3 SIWZ 8. Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności - zrealizowanie w ciągu drogi publicznej w okresie ubiegłych 5 lat minimum 1 zadania, w ramach którego wykonano przebudowę mostu polegającą na jego wzmocnieniu konstrukcją stalową z blachy karbowanej. 9. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (referencje), wystawione przez zamawiającego, będącego zarządcą lub zarządem drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 8 zostały wykonane należycie. Roboty o innym charakterze nie będą brane pod uwagę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty (stanowiącej załącznik nr 1) następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 2. Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (w tym poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), zgodnie z pkt. IV.2. SIWZ Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do oferty. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, z udokumentowaniem jego posiadania (umowy najmu, dzierżawy), zgodnie z pkt. IV.3. SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do oferty. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z pkt. IV.4 SIWZ (z podaniem ich wartości, miejsca i daty wykonania). Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do oferty. 6. Oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 6 do Specyfikacji. 7. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl ! Zakładka:Jednostki samorządowe=>Wykaz jednostek=>Zarząd Dróg....
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie 19/21, 97-217 Lubochnia , pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie 19/21, 97-217 Lubochnia , pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LUBOCHNIA
więcej: przetargi LUBOCHNIA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.