Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Warszawa: Dostawę mebli biurowych oraz elementów do przestrzeni wystawienniczej
Numer ogłoszenia: 253801 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spotkań z Historią , ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265195, fax. 022 8276751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsh.waw.pl zakładka o nas - przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę mebli biurowych oraz elementów do przestrzeni wystawienniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konstrukcja służąca do montażu monitorów - 14 szt. Konstrukcja do montażu nośników elektronicznych dla monitorów - 14 szt. Konstrukcja osłony oraz montaż telewizora - 1 szt. Wieży multimedialna z dwoma monitorami - 1 szt. Wieży multimedialna dla jednego monitora - 6 szt. Siedziska - 8 szt. Szafka na zmywarkę -1 szt. Szafka na lodówkę - 1 szt. Stolik na antresolę księgarni - 2 szt. Stolik do kawiarni - 3 szt. Stolik przy kanapie w księgarni - 1 szt. Kanapa dwuosobowa - 1 szt. Krzesła -16 szt. Regał - Gablota z półkami - 1 szt. Regał - 7szt Regał na pilastrze - 1 szt. Regał kolumna - 3 szt. Regał biurowy - 7 szt. Stolik pod komputer - 5 szt. Blat kuchenny - 3 szt. Szafka wisząca z suszarką, szerokość 80cm - 1 szt. Szafka wisząca z półkami - 6 szt. Szafka wisząca narożna z półkami, z witryną szklaną 1 szt. Szafka stojąca pod zlew - 1 szt. Szafka stojąca narożna - 1 szt. Szafka stojąca z szufladami, szerokość 40 cm - 2 szt. Półki, szerokość 13 cm, pomiędzy szafkami - 4 szt. Szafka stojąca pod zlew - 1 szt. Drzwiczki do kontuaru recepcji - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) zrealizowali minimum trzy dostawy mebli biurowych o wartości brutto każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000,00 zł. 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w Części VI pkt. 27 i formie określonej w Części IV SIWZ: 1. Ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. b) formularz cenowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. c) materiały ukazujące wszystkie oferowane meble zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Należy przedstawić np.: foldery reklamowe, katalogi, zdjęcia, rysunki. d) Wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - obowiązuje jeżeli Wykonawca zamierza powierzać wykonanie części zamówienia podwykonawcy. e) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 13.2. SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12.1. SIWZ: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ; b) Aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. c) Wykaz minimum 3 zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do rodzaju (meble biurowe, krzesła) i o wartości brutto każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000,00 zł. wraz z datą realizacji dostawy, określeniem przedmiotu dostawy, wartością dostawy brutto oraz nazwą instytucji dla której dostawa była zrealizowana, - wzór formularza zestawienia zawiera załącznik nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsh.waw.pl zakładka o nas przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20 w Warszawie, sekretariat, czynny od 9-16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20 w Warszawie, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki - z podziałem na III części.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.