eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę mebli biurowych oraz elementów do przestrzeni wystawienniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Warszawa: Dostawę mebli biurowych oraz elementów do przestrzeni wystawienniczej
Numer ogłoszenia: 253801 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spotkań z Historią , ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265195, fax. 022 8276751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsh.waw.pl zakładka o nas - przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę mebli biurowych oraz elementów do przestrzeni wystawienniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konstrukcja służąca do montażu monitorów - 14 szt. Konstrukcja do montażu nośników elektronicznych dla monitorów - 14 szt. Konstrukcja osłony oraz montaż telewizora - 1 szt. Wieży multimedialna z dwoma monitorami - 1 szt. Wieży multimedialna dla jednego monitora - 6 szt. Siedziska - 8 szt. Szafka na zmywarkę -1 szt. Szafka na lodówkę - 1 szt. Stolik na antresolę księgarni - 2 szt. Stolik do kawiarni - 3 szt. Stolik przy kanapie w księgarni - 1 szt. Kanapa dwuosobowa - 1 szt. Krzesła -16 szt. Regał - Gablota z półkami - 1 szt. Regał - 7szt Regał na pilastrze - 1 szt. Regał kolumna - 3 szt. Regał biurowy - 7 szt. Stolik pod komputer - 5 szt. Blat kuchenny - 3 szt. Szafka wisząca z suszarką, szerokość 80cm - 1 szt. Szafka wisząca z półkami - 6 szt. Szafka wisząca narożna z półkami, z witryną szklaną 1 szt. Szafka stojąca pod zlew - 1 szt. Szafka stojąca narożna - 1 szt. Szafka stojąca z szufladami, szerokość 40 cm - 2 szt. Półki, szerokość 13 cm, pomiędzy szafkami - 4 szt. Szafka stojąca pod zlew - 1 szt. Drzwiczki do kontuaru recepcji - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) zrealizowali minimum trzy dostawy mebli biurowych o wartości brutto każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000,00 zł. 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w Części VI pkt. 27 i formie określonej w Części IV SIWZ: 1. Ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. b) formularz cenowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. c) materiały ukazujące wszystkie oferowane meble zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Należy przedstawić np.: foldery reklamowe, katalogi, zdjęcia, rysunki. d) Wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - obowiązuje jeżeli Wykonawca zamierza powierzać wykonanie części zamówienia podwykonawcy. e) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 13.2. SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12.1. SIWZ: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ; b) Aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. c) Wykaz minimum 3 zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do rodzaju (meble biurowe, krzesła) i o wartości brutto każdej z dostaw nie mniejszej niż 100.000,00 zł. wraz z datą realizacji dostawy, określeniem przedmiotu dostawy, wartością dostawy brutto oraz nazwą instytucji dla której dostawa była zrealizowana, - wzór formularza zestawienia zawiera załącznik nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsh.waw.pl zakładka o nas przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20 w Warszawie, sekretariat, czynny od 9-16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20 w Warszawie, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.