eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa i wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego we wszystkich placówkach Zamawiającego (sześć lokalizacji w dzielnicy Wawer)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25381

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa i wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego we wszystkich placówkach Zamawiającego (sześć lokalizacji w dzielnicy Wawer) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, do kontaktów: Małgorzata Pasoń, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, fax 022 8120796, e-mail: mpason@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoz-wawer.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Małgorzata Pasoń, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812 02 71, fax 022 812 02 71, e-mail: mpason@o2.pl, www.zoz-wawer.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego we wszystkich placówkach Zamawiającego (sześć lokalizacji w dzielnicy Wawer). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 6 przychodni rejonowych w Warszawie: ul. Strusia 4/8; Patriotów 170; Żegańska 2c; Korkowa 87; Trakt Lubelski 167; Patriotów 46/48. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu i oprogramowania, wykonanie sieci okablowania strukturalnego w placówkach Zamawiającego i połączenie ich siecią rozległą, oraz wdrożenie kompleksowego informatycznego systemu wspomagającego działalność Zamawiającego i przeszkolenie pracowników z zakresu administrowania i użytkowania wdrożonego oprogramowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.50.00 - Systemy informacji medycznej Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i wynosi 819.700 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 7

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000 PLN i w formach określonych w art. 46 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy, w tym: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum dwa wdrożenia kompleksowego systemu informatycznego w sektorze ochrony zdrowia obejmujące (każde z wdrożeń) swoim zakresem minimum 100 stanowisk użytkowników, Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełnić ten warunek łącznie. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za¬mówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą w sumie posiadać na rachunkach bankowych środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie dokumentów wymienionych poniżej i złożonych przez Wykonawców wraz z wnioskami. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy , 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (odpowiednio do statusu wykonawcy), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 2 do 4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) w ust. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Dokument, o którym mowa w ust. 7 pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 8 stosuje się odpowiednio, 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych wdrożeń kompleksowego systemu informatycznego w sektorze ochrony zdrowia obejmujące swoim zakresem minimum 100 stanowisk użytkowników (każde z wdrożeń), ich wartości brutto, daty wykonania i odbiorców. 11. Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że w/w systemy, wymienione w wykazie zostały wykonane terminowo i należycie (referencje itp.). 12. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty wymienione w ust. 2 do 9 i 11-12 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty wymienione w ust. 1, 10 oraz pełnomocnictwo z wyjątkiem potwierdzonego notarialnie muszą być złożone w oryginale. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. Zamawiający na swojej stronie internetowej zamieszcza zalecane wzory: 1) wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) oświadczenia z art. 22 oraz 3) wykazu wykonanych wdrożeń. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dokumenty wymienione w ust. 1 do 9 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te, złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców składających ofertę wspólną Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2 wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający dokona wyboru 5 Wykonawców, którzy posiadają największe doświadczenie w realizacji wdrążania kompleksowych systemów informatycznych w sektorze ochrony zdrowia obejmującego swoim zakresem minimum 100 stanowisk użytkowników (każde z wdrożeń), których zaprosi do składania ofert, spośród Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Sposób wyłonienia Wykonawców: Wykonawcy posiadających ilościowo największą liczbę wdrożeń w wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych wdrożeń kompleksowego systemu informatycznego w sektorze ochrony zdrowia obejmujące swoim zakresem minimum 100 stanowisk użytkowników (każde z wdrożeń) (tylko potwierdzonych dokumentami o należytym ich wykonaniu), w razie równej liczby zrealizowanych wdrożeń rozstrzygającą będzie sumaryczna wartość (cena brutto) wykazanych wdrożeń ze wskazaniem na najwyższą wartość zamówień wymienionych w wykazie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. funkcjonalność 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.