eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz akcesoriów komputerowych dla Kancelarii Prezydenta RP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz akcesoriów komputerowych dla Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 253849 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, fax. 695-28-62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Prezydenta RP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz akcesoriów komputerowych dla Kancelarii Prezydenta RP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz akcesoriów komputerowych dla Kancelarii Prezydenta RP Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania zamwiającego dotyczące parametrów technicznych określa załącznik nr 2 do siwz - opis przedmiotu zamówienia. 1. Oferowany przez wykonawcę sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe. 2. Komputer (i jego komponenty), laptopy, monitory muszą być objęte co najmniej 36 miesięcznym 3. Sprzęt komputerowy z części II, III i IV musi być objęty co najmniej 24-miesięcznym bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór ulegających awarii i dostarczenie sprawnych elementów do siedziby Biura Bezpieczeństwa Narodowego (w szczególności baterie laptopów co najmniej 12 miesięcznym serwisem), natomiast części od V do XII - co najmniej 12 msc. gwarancji, dla części XIII i XIV gwarancja powinna być zgodna z wymaganiami opisanymi w zał. nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 4. Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz podzespołów, posiadających numery seryjne (włączając składniki zestawów komputerowych - z wyszczególnieniem, w którym zestawie się znajdują) w dwóch postaciach: a) wykazu sprzętu z numerami seryjnymi, b) arkusza gwarancyjnego zawierającego zobowiązania wynikające z umowy. 5. Wszystkie dostarczone stacje robocze, laptopy, akcesoria (myszy, klawiatury, nagrywarki), monitory, oraz przełączniki sieciowe muszą zostać oznaczone nalepkami pozwalającymi zidentyfikować wykonawcę. 6. Opakowanie oraz sprzęt tj.: stacje robocze, laptopy, klawiatury, monitory muszą być oznakowane numerem seryjnym i kodem kreskowym. 7. Zgodnie z art. godnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych nie gorszych niż podane w załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001), znak bezpieczeństwa CE, zgodność z normami ISO 9296, określonym przez Zamawiającego. 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składający ofertę dostarczy: 9.1 Certyfikat ISO 9001:2000 lub 9001:2001 na proces produkcji posiadany przez producenta sprzętu dla wszystkich pozycji wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) lub dokument równoważny wydawany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie, w którym Wykonawca składa ofertę; 9.2 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE, wymagane atesty oraz spełnia normy ISO 9296 (ostatni warunek dotyczy cz. I, II, III, IV). 9.3 Charakterystykę proponowanego sprzętu - załącznik nr 5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.12.00 - Konsole .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) w części I - 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych); b) w części II - 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych); c) w części III - 900,00 zł ( słownie: dziewięćset złotych); d) w części IV - 1.400,00 zł ( słownie: tysiąc czterysta złotych); e) w części V - 250,00 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych); f) w części VI - 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych); g) w części VII - 90,00 zł ( słownie: dziewięćdziesiąt złotych); h) w części VIII - 270,00 zł ( słownie: dwieście siedemdziesiąt złotych); i) w części IX - 180,00 zł ( słownie: sto osiemdziesiąt złotych); j) w części X - 1.500,00 zł ( słownie: tysiąc pięćset złotych); k) w części XI - 1.400,00 zł ( słownie: tysiąc czterysta złotych); l) w części XII - 400,00 zł ( słownie: czterysta złotych); m) w części XIII - 1.000,00 zł ( słownie: tysiąc złotych); n) w części XIV - 100,00 zł ( słownie: sto złotych);

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania: a. dla części I - o łącznej wartości min. 150 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 50 000 zł brutto; b. dla części II - o łącznej wartości min. 200 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 100 000 zł brutto; c. dla części III - o łącznej wartości min. 100 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 30 000 zł brutto; d. dla części IV - o łącznej wartości min. 100 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 25 000 zł brutto; e. dla części V - o łącznej wartości min. 30 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 5 000 zł brutto; f. dla części VI - o łącznej wartości min. 20 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 5 000 zł brutto; g. dla części VII - o łącznej wartości min. 20 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 5 000 zł brutto; h. dla części VIII - o łącznej wartości min. 30 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 10 000 zł brutto; i. dla części IX - o łącznej wartości min. 30 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 10 000 zł brutto; j. dla części X - o łącznej wartości min. 150 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 50 000 zł brutto; k. dla części XI - o łącznej wartości min. 50 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 15 000 zł brutto; l. dla części XII - o łącznej wartości min. 50 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 15 000 zł brutto; m. dla części XIII - o łącznej wartości min. 100 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 30 000 zł brutto; n. dla części XIV - o łącznej wartości min. 15 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 5 000 zł brutto; oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w szczególności w zakresie realizowanego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: a. dla części I - 100.000,00 zł brutto; b. dla części II - 200.000,00 zł brutto; c. dla części III - 100.000,00 zł brutto; d. dla części IV - 100.000,00 zł brutto; e. dla części V - 50.000,00 zł brutto; f. dla części VI - 20.000,00 zł brutto; g. dla części VII - 20.000,00 zł brutto; h. dla części VIII - 30.000,00 zł brutto; i. dla części IX - 30.000,00 zł brutto; j. dla części X - 150.000,00 zł brutto; k. dla części XI - 50.000,00 zł brutto; l. dla części XII - 50.000,00 zł brutto; m. dla części XIII - 50.000,00 zł brutto; n. dla części XIV - 5.000,00 zł brutto 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.1.). 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.1.). 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.1.). 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną, nie mniejszą niż (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.3.): a) dla części I - 100.000,00 zł brutto; b) dla części II - 200.000,00 zł brutto; c) dla części III - 100.000,00 zł brutto; d) dla części IV - 100.000,00 zł brutto; e) dla części V - 50.000,00 zł brutto; f) dla części VI - 20.000,00 zł brutto; g) dla części VII - 20.000,00 zł brutto; h) dla części VIII - 30.000,00 zł brutto; i) dla części IX - 30.000,00 zł brutto; j) dla części X - 150.000,00 zł brutto; k) dla części XI - 50.000,00 zł brutto; l) dla części XII - 50.000,00 zł brutto; m) dla części XIII- 50.000,00 zł brutto; n) dla części XIV- 5.000,00 zł brutto; 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat (potwierdzenie warunku z pkt. 1.1.2): a. dla części I - o łącznej wartości min. 150 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 50 000 zł brutto; b. dla części II - o łącznej wartości min. 200 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 100 000 zł brutto; c. dla części III - o łącznej wartości min. 100 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 30 000 zł brutto; d. dla części IV - o łącznej wartości min. 100 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 25 000 zł brutto; e. dla części V - o łącznej wartości min. 30 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 5 000 zł brutto; f. dla części VI - o łącznej wartości min. 20 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 5 000 zł brutto; g. dla części VII - o łącznej wartości min. 20 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 5 000 zł brutto; h. dla części VIII - o łącznej wartości min. 30 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 10 000 zł brutto; i. dla części IX - o łącznej wartości min. 30 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 10 000 zł brutto; j. dla części X - o łącznej wartości min. 150 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 50 000 zł brutto; k. dla części XI - o łącznej wartości min. 50 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 15 000 zł brutto; l. dla części XII - o łącznej wartości min. 50 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 15 000 zł brutto; m. dla części XIII - o łącznej wartości min. 100 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 30 000 zł brutto; n. dla części XIV - o łącznej wartości min. 15 000 zł brutto oraz przynajmniej jedna z nich została wykonana na kwotę min. 5 000 zł brutto; Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (załącznik nr 4); 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VIII pkt 2, 3, 4 i 7 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 9. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 10. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 11.1 w punkcie VIII ppkt 2, 3, 4 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt VIII ppkt 11.1. lit. a i c oraz ppkt 2 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Dokument, o którym mowa w pkt VIII ppkt 11.2. lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty mają być złożone, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). UWAGA!! Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być przedstawione w formie: a) oryginału, b) kopii z napisem ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM podpisanej przez osoby uprawnione (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadające pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). Za podpisanie uznaje się czytelny własnoręczny podpis lub podpis z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prezydent.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna - wejście D.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwer - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: laptop - 9 szt., komputer PC - 9 szt., monitory LCD - 9 szt., drukarka kolorowa laserowa - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laptop - 9 szt., komputer PC - 9 szt., monitory LCD - 9 szt., drukarka kolorowa laserowa - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drukarka kolorowa laser A3 - tempest - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka kolorowa laser A3 - tempest - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: terminal z monitorami LCD - 25 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: terminal z monitorami LCD - 25 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PDA z nawigacją GPS(AutomMapa Polski ver. 5.0 lub wyższa) - szt. 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PDA z nawigacją GPS(AutomMapa Polski ver. 5.0 lub wyższa) - szt. 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: głośniki komputerowe - szt. 10, słuchawki komputerowe - szt. 10, myszy optyczne PS2 - 20 szt., myszy optyczne USB - 20 szt., skaner A3 USB + oprogramowanie - 2 szt., skaner A4 USB + oprogramowanie - 5 szt., APC Smart-UPS 1000 XL USB Black - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: głośniki komputerowe - szt. 10, słuchawki komputerowe - szt. 10, myszy optyczne PS2 - 20 szt., myszy optyczne USB - 20 szt., skaner A3 USB + oprogramowanie - 2 szt., skaner A4 USB + oprogramowanie - 5 szt., APC Smart-UPS 1000 XL USB Black - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: fax - szt. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fax - szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: karta SCSI RAID5 - szt. 2, dysk HDD SCSI U320 147 GB 10K - 8 szt., karta sieciowa 10/100/1000 - szt. 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: karta SCSI RAID5 - szt. 2, dysk HDD SCSI U320 147 GB 10K - 8 szt., karta sieciowa 10/100/1000 - szt. 20..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: switch 10/100/1000 48 porty zarządzany - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: switch 10/100/1000 48 porty zarządzany - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: system operacyjny Microsoft Windows Server 2003 - 3 szt., Licencje CAL Terminal Server 2003 - 30 szt., pakiet biurowy Microsoft Office 2003 pro (2007 pro) - 30 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system operacyjny Microsoft Windows Server 2003 - 3 szt., Licencje CAL Terminal Server 2003 - 30 szt., pakiet biurowy Microsoft Office 2003 pro (2007 pro) - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE: COREL DRAW X3 BOX - 2 SZT., ADOBE PHOTOSHOP S. C. PL LUB NOWSZY - 2 SZT., ADOBE ACROBAT 8.0 PRO PL - 2 SZT., MICROSOFT VISIO PRO 2007 - 2 SZT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE: COREL DRAW X3 BOX - 2 SZT., ADOBE PHOTOSHOP S. C. PL LUB NOWSZY - 2 SZT., ADOBE ACROBAT 8.0 PRO PL - 2 SZT., MICROSOFT VISIO PRO 2007 - 2 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: oprogramowanie Code Two Public Folders (1 serwer + 25 klientów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprogramowanie Code Two Public Folders (1 serwer + 25 klientów).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria komputerowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: okablowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okablowanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.