eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Wykonanie przebudowy szatni oznaczonych nr3, 4, 7, 10 mieszczących się w budynku administracyjnym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli przy ul. Hutnicza 15.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-28

Stalowa Wola: Wykonanie przebudowy szatni oznaczonych nr: 3, 4, 7, 10 mieszczących się w budynku administracyjnym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli przy ul. Hutnicza 15.
Numer ogłoszenia: 253873 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.stalowawola.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy szatni oznaczonych nr: 3, 4, 7, 10 mieszczących się w budynku administracyjnym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli przy ul. Hutnicza 15..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy szatni oznaczonych nr: 3, 4, 7, 10 mieszczących się w budynku administracyjnym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, zlokalizowanego na działce 26/41 obręb 6 w Stalowej Woli, przy ul. Hutnicza 15, w zakres robót wchodzi wykonanie nadproży w ścianach konstrukcyjnych, przesunięcie ścianek działowych ubikacji i natrysków oraz wymiana instalacji sanitarnej, c.o., elektrycznej, wymiana stolarki okiennej (bez zmiany wyglądu elewacji budynku) i Wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Złożą ofertę na wykonanie zamówienia w miejscu i terminie określonym w SIWZ, 1.2 Akceptują i spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ i projekcie umowy, 1.3 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.4 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.6 Na dzień podpisania umowy przygotują załączniki do umowy: a) rzeczowy harmonogram robót, b)oświadczenia kierownika budowy o przejęciu obowiązku kierowania budową, c) kserokopię zaświadczenia wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności, o wpisie na listę członków izby oraz kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych. Sposób oceny spełniania warunków: spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowią- zany do wypełnienia FORMULARZA OFERTOWEGO stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ: pisemne potwierdzenie spełnienia tego warunku na załączniku nr 1 do SIWZ (FORMULARZ OFERTOWY). 2. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia OŚWIADCZENIA stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: pisemne potwierdzenie spełnienia tego warunku na załączniku nr 2 do SIWZ (OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU ). 3. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia OŚWIADCZENIA stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ: pisemne potwierdzenie spełnienia tego warunku na załączniku nr 3 do SIWZ (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O UDZIELENIU RĘKOJMI) o udzieleniu rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, (wg wzoru), co najmniej 5 lat na roboty budowlane i instalacyjne oraz 3 lata na wbudowane materiały. 4. Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ: pisemne potwierdzenie spełnienia tego warunku na załączniku nr 4 do SIWZ (WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia WYKAZU PODWYKONAWCÓW: pisemne potwierdzenie spełnienia tego warunku na załączniku nr 5 do SIWZ (PODWYKONAWCY) - jeśli nie dotyczy należy przekreślić tabelę i podpisać (art. 36 ust. 4 Ustawy). 6. Wykonawca jest zobowiązany do parafowania wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ: pisemne potwierdzenie spełnienia tego warunku na załączniku nr 6 do SIWZ (WZÓR UMOWY). 7. Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) pisemne potwierdzenie spełnienia tego warunku poprzez załączenie aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na okres min. od 2010.04.01 do 2010.09.30 od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł. 9. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia PEŁNOMOCNITWA (o ile dotyczy): pisemne potwierdzenie spełnienia tego warunku (o ile dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art.23 ust.2 Ustawy), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w wymaganej wysokości zgodnie z art.1 ust.1 pkt.2 lit a ustawy z dnia 09.09.2000 o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz. 960 ze zmianami). 10. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia KOSZTORYSU: pisemne potwierdzenie spełnienia tego warunku - opracowanie kosztorysu ofertowego na bazie załączonych przedmiarów i kosztorysów ślepych. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały, - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby prawnie umocowane do występowania w imieniu Wykonawcy wraz z adnotacją (za zgodność z oryginałem). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2.14 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego - na język polski - i poświadczone przez Wykonawcę. 2.15 Nie przedłożenie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożenie dokumentów zawierających błędy nie powoduje wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający w takim wypadku wzywa Wykonawców do ich złożenia w określonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2.16 Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowania,zgodnie z przepisami art.24 ust.2 Ustawy spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2.17 Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego. 2.18 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 2.19 Przepisy Ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia. 2.20 W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. 2.21 W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 2.2; 2.7; 2.8; 2.9 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 2.22 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. DODATKOWA INFORMACJA dla OFERENTÓW MAJĄCYCH SIEDZIBĘ lub MIEJSCE ZAMIESZKANIA za GRANICĄ: 3.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt.2.7; 2.8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.2 Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3.2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.stalowawola.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15, sekretariat (I piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 10:50, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15, sekretariat (I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.