To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-01
Poznań: Usuwanie wilgoci w budynkach komunalnych - BOM2
Numer ogłoszenia: 253880 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89795 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wilgoci w budynkach komunalnych - BOM2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na usuwaniu wilgoci w wyznaczonych budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie zarządzanym przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. - Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2, Poznań, ul.23 Lutego 4/6. Z uwagi na charakter prac, zamówienie zostało podzielone na trzy zadania. Zadanie 1 polega na: -usunięciu zagrzybienia w następujących lokalach: lokal nr 2 położony przy ul.Spławie 87, lokal nr 1 położony przy ul.Św.Antoniego 35, lokal nr 4 położony przy ul.Starołęckiej 66; -usunięciu zagrzybienia i montażu nawietrzaków w lokalu nr 40 położonym przy ul.Warszawskiej 27. Zadanie 2 polega na: -wykonaniu iniekcji grawitacyjnej w następujących lokalach: lokal nr 3 położony przy ul.Gdyńskiej 24 oraz lokal nr 26 położony na os. Powstańców Warszawy 9D; -wykonaniu iniekcji poziomej w piwnicy budynku położonego przy ul.Czwartaków 17; -wykonaniu izolacji poziomej i opaski przy budynku położonym przy ul.Starołęckiej 92. Zadanie 3 polega na: -wykonaniu izolacji pionowej i remoncie tarasu w budynku położonym przy ul.Darniowej 12. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla zadania 1 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 7-10 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ofertowego+STWiORB dla zadania 1-ul.Spławie 87 m 2 (załącznik nr 7) 2)Kosztorysu ofertowego+STWiORB dla zadania 1-ul.Św.Antoniego 35 m 1 (załącznik nr 8) 3)Kosztorysu ofertowego+STWiORB dla zadania 1-ul.Starołęcka 66 m 4 (załącznik nr 9) 4)Kosztorysu ofertowego+STWiORB dla zadania 1-ul.Warszawska 27 m 40 (załącznik nr 10) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla zadania 2 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 11-14 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ofertowego+STWiORB dla zadania 2-ul.Gdyńska 24 m 3 (załącznik nr 11) 2)Kosztorysu ofertowego+STWiORB dla zadania 2-os.Powstańców Warszawy 9D m 26 (załącznik nr 12) 3)Kosztorysu ofertowego+STWiORB dla zadania 2-ul.Czwartaków 17-NZOZ (załącznik nr 13) 4)Kosztorysu ofertowego+STWiORB dla zadania 2-ul.Starołęcka 92 (załącznik nr 14) 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla zadania 3 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 15 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ofertowego+STWiORB dla zadania 3-ul.Darniowa 12 (załącznik nr 15) 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia.Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 1)Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 21 czerwca 2001 z późniejszymi zmianami); 2)Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada1996r. z późniejszymi zmianami); 3)Uchwały Nr XXXI/449/VI/2012 Rady Miasta Poznania z dnia 22.05.2012r. zmieniającej Uchwałę Nr LVIII/780/V/2009 Rady Miasta Poznania z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dz.U. z 2009r. Nr 164 poz.2799). 10.Istnieje możliwość aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 11.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji na prace realizowane w ramach zadania 1 będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac oraz 36 miesięcznej gwarancji na prace realizowane w ramach zadania 2 i zadania 3 będące przedmiotem niniejszego zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-BUD Ryszard Polnik, ul.Łukaszewicza 47, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102532,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99944,42
Oferta z najniższą ceną: 99944,42 / Oferta z najwyższą ceną: 148639,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.