eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilejewoUdzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 950 000,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Milejewo na 2013 rok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Milejewo: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 950 000,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Milejewo na 2013 rok.
Numer ogłoszenia: 253889 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232367 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Milejewo, ul. Elbląska 47, 82-316 Milejewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2312282, 2312284, faks 055 2363836.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 950 000,00zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Milejewo na 2013 rok..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Milejewo z przeznaczeniem na: zaplanowane w budżecie gminy wydatki inwestycyjne Waluta kredytu - złote polskie (PLN), Kwota kredytu do wysokości 950 000,00 zł, Okres kredytowania do 20 listopada 2023 roku, Terminy postawienia do dyspozycji zamawiającego środków finansowych kredytu - do 29 listopada 2013 r. Do wyliczenia ceny oferty w celu porównywalności należy przyjąć daty uruchomienia kredytu, Zastrzega się możliwość aneksowania umowy w zakresie wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, Naliczanie odsetek od kwot transzy kredytu rozpocznie się od daty ich wykorzystania przez zamawiającego, Karencja w spłacie kapitału do 30.11.2014 r., Spłata kredytu nastąpi w 108 ratach miesięcznych, licząc 107 raty x 8 796,30 zł., i ostatnia rata po 8 795,90 zł. Naliczanie odsetek od kredytu nastąpi w okresach miesięcznych, przy czym ich spłatę ustala się na dzień spłaty raty kapitału . Bank zobowiązany będzie do wyliczania odsetek i przesyłania pisemnego obciążenia dla zamawiającego do 10 dnia miesiąca, Przyjmuje się rok jako rok kalendarzowy 365 dni, Oprocentowanie kredytu ustala się na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3M na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który są płatne odsetki, powiększonej lub pomniejszonej o stałą marżę Banku (dla porównania ofert - oprocentowanie należy liczyć według stawki bazowej WIBOR 3M z dnia 14 listopada 2013 r.), Cena ma obejmować wszystkie usługi zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu, W przypadku przedterminowej spłaty kredytu przez kredytobiorcę, Bank nie będzie naliczał prowizji, odsetek od kwoty kredytu spłaconego przed terminem oraz innych kosztów rekompensujących, Proponuje się zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracja wekslową wystawionego na kwotę zaciągniętego kredytu, Rozliczenie między zamawiającym a Bankiem (wykonawcą usługi kredytowej) będą dokonywane w złotych polskich (PLN),..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDEA BANK POLSKA S.A., ul. Kielecka 2, Gdynia, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 211429,20

  • Oferta z najniższą ceną: 211429,20 / Oferta z najwyższą ceną: 225967,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.