eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiAktualizacja analogowej mapy zasadniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Stargard Szczeciński: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej
Numer ogłoszenia: 253897 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stargardzki , ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4804802, faks 091 4804873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. Aktualizacje analogowych map zasadniczych należy wykonać dla następujących jednostek ewidencyjnych: 1. Część I zamówienia: 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Chociwel oraz Gmina Chociwel 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Chociwel -1110, Gmina Chociwel -1914, Razem - 3024; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Chociwel - 1157, Gmina Chociwel - 2081, Razem - 3238; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Chociwel - 58, Gmina Chociwel -165, Razem - 223; 2. Część II zamówienia: 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Dobrzany oraz Gmina Dobrzany 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Dobrzany -1150, Gmina Dobrzany - 1984, Razem -3134; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Dobrzany -1201, Gmina Dobrzany -2257, Razem - 3458; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Dobrzany -59, Gmina Dobrzany - 133, Razem - 192; 3. Część III zamówienia: 1) Jednostka ewidencyjna: Gmina Dolice, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Gmina Dolice - 4005, Razem - 4005; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Gmina Dolice - 3958, Razem - 3958; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Gmina Dolice - 329, Razem - 329; 4. Część IV zamówienia: 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Ińsko oraz Gmina Ińsko, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Ińsko - 1211, Gmina Ińsko - 1183, Razem - 2394; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Ińsko -1117, Gmina Ińsko - 1261, Razem - 2378; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Ińsko - 55, Gmina Ińsko - 90, Razem - 145; 5. Część V zamówienia: 1) Jednostka ewidencyjna: Gmina Kobylanka, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Gmina Kobylanka -3 429, Razem - 3429; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Gmina Kobylanka - 3561, Razem -3561; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Gmina Kobylanka -314, Razem -314; 6. Część VI zamówienia: 1) Jednostka ewidencyjna: Gmina Marianowo oraz Gmina Stara Dąbrowa, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Gmina Marianowo - 1974, Gmina Stara Dąbrowa - 2133, Razem - 4107; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Gmina Marianowo - 2017, Gmina Stara Dąbrowa - 2247, Razem - 4264; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Gmina Marianowo - 120, Gmina Stara Dąbrowa - 203, Razem - 323; 7. Część VII zamówienia: 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Stargard Szczeciński, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Stargard Szczeciński - 12368, Razem - 12368; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Stargard Szczeciński - 12097, Razem -12097; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Stargard Szczeciński - 1380, Razem - 1380; 8. Część VIII zamówienia: 1) Jednostka ewidencyjna: Gmina Stargard Szczeciński, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Gmina Stargard Szczeciński - 6678, Razem - 6678; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Gmina Stargard Szczeciński -6289, Razem - 6289; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Gmina Stargard Szczeciński - 570, Razem - 570; 9. Część IX zamówienia: 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Suchań oraz Gmina Suchań, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Suchań -795, Gmina Suchań - 1828, Razem - 2623; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Suchań -748, Gmina Suchań - 2066, Razem - 2814, 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Suchań - 48, Gmina Suchań -127, Razem - 175. II. Zakres zamówienia oraz uwarunkowania związane z jego realizacją: 1. Uzupełnienie istniejącej analogowej mapy zasadniczej wynikami prac związanymi z modernizacją ewidencji gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu stargardzkiego. Prace te realizowane były w latach 2010 -2011. 2. Aktualizacja, wszystkich arkuszy map zasadniczych (układ 1965), w których nastąpiły zmiany związane z wykonaniem prac modernizacyjnych egib. Dotyczy zarówno matryc jak i pierworysów map zasadniczych. 3. Sporządzenie operatu technicznego odrębnie dla każdej jednostki ewidencyjnej. Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: 1) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, 2) rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom (jeżeli dotyczy), 2) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 3) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczące: 1) udziału w realizacji zamówienia Podwykonawców. Oznacza, to możliwość dopuszczenia Podwykonawców na każdym etapie realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, ul. Skarbowa 1, pok. 05, Opłata 20 PLN. Odbiór osobisty - opłatę uiszcza się w kasie Starostwa. Przesłanie SIWZ - opłata za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, ul. Skarbowa 1, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej miasta i gminy Chociwel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Chociwel oraz Gmina Chociwel, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Chociwel - 1110, Gmina Chociwel - 1914, Razem - 3024; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Chociwel - 1157, Gmina Chociwel -2081, Razem - 3238; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Chociwel - 58, Gmina Chociwel -165, Razem - 223;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej miasta i gminy Dobrzany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Dobrzany oraz Gmina Dobrzany, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Dobrzany - 1150, Gmina Dobrzany - 1984, Razem - 3134; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Dobrzany - 1201, Gmina Dobrzany - 2257, Razem - 3458; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Dobrzany - 59, Gmina Dobrzany -133, Razem - 192..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej gminy Dolice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. 1) Jednostka ewidencyjna: Gmina Dolice, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Gmina Dolice - 4005, Razem - 4005; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Gmina Dolice - 3958, Razem - 3958; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Gmina Dolice - 329, Razem - 329..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej miasta i gminy Ińsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Ińsko oraz Gmina Ińsko, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Ińsko - 1211, Gmina Ińsko - 1183, Razem - 2394; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Ińsko - 1117, Gmina Ińsko - 1261, Razem - 2378; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Ińsko - 55, Gmina Ińsko - 90, Razem - 145..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej gminy Kobylanka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. 1) Jednostka ewidencyjna: Gmina Kobylanka, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Gmina Kobylanka- 3429, Razem - 3429; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Gmina Kobylanka - 3561, Razem - 3561; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Gmina Kobylanka - 314, Razem -314..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej gminy Marianowo oraz gminy Stara Dąbrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. 1) Jednostka ewidencyjna: Gmina Marianowo oraz Gmina Stara Dąbrowa, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Gmina Marianowo - 1974, Gmina Stara Dąbrowa - 2133, Razem - 4107; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Gmina Marianowo - 2017, Gmina Stara Dąbrowa - 2247, Razem - 4264, 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Gmina Marianowo -120, Gmina Stara Dąbrowa - 203, Razem - 323..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej miasta Stargard Szczeciński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Stargard Szczeciński, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Stargard Szczeciński - 12368, Razem -12368; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Stargard Szczeciński - 12097, Razem - 12097; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Stargard Szczeciński - 1380, Razem -1380..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej gminy Stargard Szczeciński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. 1) Jednostka ewidencyjna: Gmina Stargard Szczeciński, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Gmina Stargard Szczeciński - 6678, Razem - 6678, 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Gmina Stargard Szczeciński - 6289, Razem - 6289; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Gmina Stargard Szczeciński - 570, Razem - 570..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aktualizacja analogowej mapy zasadniczej dla jednostki ewidencyjnej miasta i gminy Suchań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji analogowej mapy zasadniczej na podstawie danych z operatów geodezyjnych stanowiących wynik prac związanych z modernizacją gruntów i budynków - pozyskanie informacji o budynkach i lokalach dla Powiatu Stargardzkiego. 1) Jednostka ewidencyjna: Miasto Suchań oraz Gmina Suchań, 2) Przybliżona liczba budynków w bazie egib przed modernizacją: Miasto Suchań - 795, Gmina Suchań -1828, Razem - 2623; 3) Liczba budynków ujętych w kartotekach budynków i wykazach zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków: Miasto Suchań - 748, Gmina Suchań -2066, Razem - 2814; 4) Powierzchnia podlegająca aktualizacji w ha: Miasto Suchań - 48, Gmina Suchań - 127, Razem -175..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.