Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: 1/ dostawa mebli do klas, 2/ dostawa mebli do biur, 3/ dostawa mebli do kuchni i wyposażenie kuchni
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu, do kontaktów: Elzbieta Trela, ul. Mickiewicza 28, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6227445, fax 056 6222516, e-mail: elzbieta-trela@wp.pl, www.zsmtorun.inf.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/ dostawa mebli do klas, 2/ dostawa mebli do biur, 3/ dostawa mebli do kuchni i wyposażenie kuchni. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1/ Dostwa mebli do klas i wyposażenie sali gimnastycznej 2/ Dostawa mebli do biur, auli i klas do zajęć indywidualnych, 3/ Dostawa mebli i wyposażenie kuchni. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Toruń, ul. Szosa Chełmińska 224/226. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 16.08.2006;
III.1) Wymagane wadium: 1/ 3.500,00 2/ 2.500,00 3/ 600,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych /Dz.U. z dnia 9.II.2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm./ - załączą oświadczenie oraz przedłożą: 1/ dokumenty zgodnie z § 1 ust.1 pkt. 1, 4, 5, 6, 2/ wykaz wykonanych w okresie trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości /odpowiadającej wartości zamówienia/ przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te / co najmniej dwie/zostały wykonane należycie. 3/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia powtwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4/ oraz spełnią pozostałe warunki zamieszczone w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.07.2006, cena - 50.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 10:15, Zespół Szkół Muzycznych ul. Mickiewicza 28 Toruń, pokój nr 4.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.05.2006.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Ulanów
- Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Łęczyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie floty pojazdów Powiatu Łęczyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.