eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica PolskaDostawa sprzętu komputerowego i projekcyjnego w celu realizacji usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w ramach programu edukacyjnego dla dzieci w wieku od trzech do sześciu lat.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Kamienica Polska: Dostawa sprzętu komputerowego i projekcyjnego w celu realizacji usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w ramach programu edukacyjnego dla dzieci w wieku od trzech do sześciu lat.
Numer ogłoszenia: 253979 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228383 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 12, 42-260 Kamienica Polska, woj. śląskie, tel. 034 3273338 w. 33, 3273524, faks 034 3273149.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i projekcyjnego w celu realizacji usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w ramach programu edukacyjnego dla dzieci w wieku od trzech do sześciu lat..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest na dostawę sprzętu komputerowego i projekcyjnego w celu realizacji usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w ramach programu edukacyjnego dla dzieci w wieku od trzech do sześciu lat. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektów: nr WND-POKL.09.05.00-24-523_11 pn. Poszukiwacze przygód, nr WND-POKL.09.05.00-24-585_11 pn. Wesołe przedszkolaki. W/w przedmiot zamówienia jest finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich. Kod CPV: 30.21.31.00-6 - komputery przenośne, 38.65.21.00-1 - projektory, 38.65.34.00-1 - ekrany projekcyjne. Dostawa obejmuje: 1. 2 szt. laptopów o następujących parametrach: Intel Core i3-2370M (2,4 GHz), 3 MB cache; 4 GB DDRAM3; 500 GB SATA 7200 obr.; DVD+-RW DualLayer; przekątna ekranu 15.6; nominalna rozdzielczość 1366x768; Intel HD Graphics 3000 (do 768 MB - pamięć współdzielona); Touchpad; bateria litowo-jonowa; zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio; karta sieciowa 10_100/100_ Mbps; rodzaje wejść: HDMI, RJ-45, USB 2.0, VGA, wejście mikrofonowe, wyjście słuchawkowe_głośnikowe, 2xUSB 3.0; system operacyjny Microsoft Windows 7 Home Premium PL 64bit OEM, 2. 1 szt. projektor mobilny w technologii DLP, obsługa HDTV: 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p, wejścia: D-Sub 15pin i HDMI, 3. 1 szt. ekran projekcyjny ręcznie rozwijany, format 16:9, materiał Matt White, grubość powierzchni nie mniej niż 0,30 mm, ramka i tył ekranu w kolorze czarnym, współczynnik G1:1, wymiary: 208 cm (wysokość) x 300 cm (szerokość), z możliwością mocowania na: trójnogu, ścianie, suficie.6.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.23-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa AUKCETAR Piotr Baran, ul. Wieniawskiego 9/18, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5025,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7626,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7626,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7693,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.