To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-08
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 254001 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239903 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 90, faks 22 765 32 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2012r. poz. 1059 z późn.zm.) w roku 2015. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części, co skutkowało możliwością składania przez Wykonawców tzw. ofert częściowych. Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania mogli przedłożyć ofertę na obie części lub jedną, wybraną przez siebie część zamówienia. Część I - dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów znajdujących się w Nowym Dworze Mazowieckim oraz Pomiechówku. Część II - dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów znajdujących się w Nasielsku. Dostawa energii elektrycznej w ramach części I zamówienia odbywać się będzie dla następujących lokalizacji: 1) Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 123 730 kWh, b) grupa taryfowa: C21, c) moc umowna: 40 kW, d)strefa I; 2) Liceum Ogólnokształcące im. Wojska Polskiego, ul. Chemików 1, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 23 763 kWh; b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 35 kW, d) strefa I; 3) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Chemików 2, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki (internat): a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 37 200 kWh, w tym: - energia szczytowa (strefa I): 9 600 kWh, - energia pozaszczytowa (II strefa): 27 600 kWh; b) grupa taryfowa: C12a,c) moc umowna: 30 kW; 4) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Bohaterów Modlina 40, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 5 609 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 16 kW, d) strefa I; 5) Zespół Placówek Edukacyjnych, ul. Mazowiecka 10, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 12 595 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 10 kW, d) strefa I; 6) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 7, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 18 141 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 25 kW, d) strefa I; 7) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Ogrodnicza 6, 05 - 180 Pomiechówek: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 61 755 kWh, b) grupa taryfowa: C21, c) moc umowna: 41 kW, d) strefa I; Łączny szacowany, prognozowany wolumen energii elektrycznej czynnej w okresie realizacji umowy w ramach części I zamówienia: 282 793 kWh, z tego: - strefa I: 255 193 kWh, - strefa II: 27 600 kWh, - strefa III: 0,00 kWh. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej w ramach części I zamówienia wynosi 197 kW. Dostawa energii elektrycznej w ramach części II zamówienia odbywać się będzie dla następujących lokalizacji: 1) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Starzyńskiego 10, 05 - 190 Nasielsk: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 15 436 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 32,5 kW, d) strefa I; 2) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Lipowa 10, 05 - 190 Nasielsk: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 34 220 kWh, b) grupa taryfowa: C11, c) moc umowna: 26,4 kW, d) strefa I; 3) Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. T. Kościuszki 25, 05 - 190 Nasielsk: a) szacunkowe, prognozowane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji umowy (w skali 12 miesięcy): 156 000 kWh, w tym: - energia szczytowa (strefa I): 96 720 kWh, - energia pozaszczytowa (II strefa): 59 280 kWh; b) grupa taryfowa: G12r, c) moc umowna: 105,3 kW; Łączny szacowany, prognozowany wolumen energii elektrycznej czynnej w okresie realizacji umowy w ramach części II zamówienia: 205 656 kWh, z tego: - strefa I: 146 376 kWh, - strefa II: 59 280 kWh, - strefa III: 0,00 kWh. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej w ramach części II zamówienia wynosi 164,2 kW. Informacje odnośnie część I i II zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie na dostawę określonej w SIWZ energii elektrycznej jest zapotrzebowaniem ustalonym szacunkowo. Rzeczywiste zużycie uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie i w oparciu o nie prowadzone będzie rozliczenie przyszłej umowy. Rzeczywisty, ostateczny zakres przedmiotu zamówienia w odniesieniu do dostaw energii elektrycznej ustalony zostanie zatem w oparciu o faktyczne zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje, iż wskazane wyżej łączne szacunkowe, prognozowane tak dla części I, jak i części II, zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie na poziomie +/- 15%. Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż w przypadku, gdy zapotrzebowanie na dostawę określonej w SIWZ ilości energii elektrycznej ulegnie zmniejszeniu i w związku z tym Zamawiający nie wykorzysta go w pełnym zakresie przed dniem 31.12.2015r., Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie za niewykorzystaną ilość energii elektrycznej, Zamawiający nie będzie zobowiązany również do ponoszenia jakichkolwiek innych kosztów związanych ze zużyciem mniejszej ilości energii elektrycznej niż wskazane wyżej szacunkowe ilości. Dostarczana energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Zamawiający wskazał wyżej dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej grupę taryfową i moc umowną obecną, jak i wnioskowaną na etapie zawierania umów dystrybucyjnych. Ustalenie wielkości zużycia energii elektrycznej dokonywane będzie na podstawie odczytów wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych odrębnie dla każdego z miejsc dostarczania energii. Zamawiający nie dopuszcza zainstalowania dodatkowego układu pomiarowo - rozliczeniowego w sytuacji, gdy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej będą dokonywały różne podmioty ani ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu konieczności dostosowania takiego układu w przypadku wystąpienia sytuacji, w której sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej będzie dokonywana przez różne podmioty. Podstawowe zasady dokonywania płatności przez Zamawiającego: 1) faktury będą przesyłane na adresy korespondencyjne poszczególnych jednostek organizacyjnych, 2) za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy; płatności będą dokonywane przez Zamawiającego z dołu, po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego, 3) Zamawiający zastrzega stałość cen jednostkowych netto wskazanych przez Wykonawcę w ofercie w całym okresie obowiązywania umowy, 4) termin płatności wskazany na fakturze musi odpowiadać terminowi płatności wskazanemu przez Wykonawcę w ofercie z tym, że za dzień spełnienia świadczenia uznaje się dzień wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Wykonawcy; termin płatności będzie wyznaczany od dnia wystawienia faktury. W okresie realizacji umowy Wykonawca musi posiadać podpisaną stosowną umowę z właściwym dla wskazanych wyżej punktów poboru operatorem systemu dystrybucyjnego, umożliwiającą dostawę energii elektrycznej na potrzeby w/w obiektów. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym miejscowo dla lokalizacji objętych częścią I zamówienia jest PGE Dystrybucja S.A. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym miejscowo dla lokalizacji objętych częścią II zamówienia jest ENERGA OPERATOR S.A. Wykonawca na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego będzie zobowiązany do: 1) złożenia właściwemu miejscowo dla lokalizacji objętych zamówieniem (odpowiednio dla części I i II zamówienia) operatorowi systemu dystrybucyjnego, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na dostawę energii elektrycznej, 2) wypowiedzenia, w imieniu Zamawiającego, dotychczas obowiązujących umów, w przypadku konieczności dokonania takiego wypowiedzenia, 3) udzielenia pomocy w doprowadzeniu do zawarcia przez Zamawiającego umów dystrybucyjnych z operatorem systemu dystrybucyjnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego w Nowym Dworze Mazowieckim oraz Pomiechówku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENERGA OBRÓT SA, Al. Grunwaldzka 472, 80-309 GDAŃSK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80589,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87411,02
Oferta z najniższą ceną: 87411,02 / Oferta z najwyższą ceną: 87411,02
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów użyteczności publicznej będących w administracji Powiatu Nowodworskiego w Nasielsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENERGA OBRÓT SA, Al. Grunwaldzka 472, 80-309 GDAŃSK, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61640,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61620,30
Oferta z najniższą ceną: 61620,30 / Oferta z najwyższą ceną: 61620,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- SVA/4620-106/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu barierek/balustrad zewnętrznych
- SVA/4620-115/2025: Usługa remediacji i badań archeologicznych w ramach zadania nr 91823 w Ciechanowie.
- SVA/4620-85/2025: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej, monitorowania zagrożeń, wykonywania doraźnej ochrony fizycznej dla spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- SVA/4620-64/2025: Roboty budowlane polegające na wykonaniu linii nN, SN oraz dostawie i montażu stacji transformatorowej w ramach zadania nr 91823 w Ciechanowie
- SVA/4620-89/2025 Robota budowlana polegająca na wykonaniu rozbiórek i wycinki w ramach zadania nr 91823 w Ciechanowie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Siemkowice oraz podległych obiektów i infrastruktury
- Instalacje OZE w Gminie Ryńsk
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby KW PSP w Kielcach w okresie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.