Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-16
Warszawa: Świadczenie usług medycznych dla pracowników NCBR
Numer ogłoszenia: 254010 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju , ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 24 42 858, faks (+48 22) 20 13 408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbir.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla pracowników NCBR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z siedzibą w Warszawie. SPECJALISTYCZNE USŁUGI MEDYCZNE - dla uprawnionych pracowników (pakiet indywidualny) oraz dla uprawnionych pracowników i członków ich rodzin (pakiet rodzinny) Pakiet Podstawowy: - Pakiet Indywidualny Podstawowy - dla uprawnionych pracowników Zamawiającego lub - Pakiet Rodzinny Podstawowy- dla uprawnionych pracowników Zamawiającego wraz z członkami rodzin Pakiet Rozszerzony: - Pakiet Rozszerzony Indywidualny- dla uprawnionych pracowników Zamawiającego lub - Pakiet Rodzinny Rozszerzony - dla uprawnionych pracowników Zamawiającego wraz z członkami rodzin Pakiety są finansowane przez pracownika Zamawiającego za pośrednictwem Zamawiającego. W ramach pakietu rodzinnego Pakiet kierowany jest do najbliższych członków rodziny pracownika Zamawiającego - partnera życiowego pracownika: współmałżonka/konkubenta/konkubinę, bez względu na płeć, dzieci własnych, przysposobionych lub przyjętych na wychowanie dzieci pracownika i/lub współmałżonka/konkubenta/konkubiny, będących na jego utrzymaniu do ukończenia 18 roku życia, a w przypadku gdy się uczą lub studiują w trybie dziennym - do 25 roku życia. W ramach abonamentu nielimitowany dostęp do konsultacji lekarzy specjalistów w szczególności w sytuacjach chorobowych, leczenia i zaostrzenia chorób przewlekłych oraz pomoc w nagłych zachorowaniach. Nielimitowana opieka lekarza pierwszego kontaktu (internisty, lekarza rodzinnego, pediatry w pakietach rodzinnych) we wszystkich placówkach medycznych udostępnionych przez Wykonawcę na terenie całego kraju, ze szczególnym uwzględnieniem województwa mazowieckiego (konsultacja lekarska dla dorosłych i dzieci obejmuje: zebranie wywiadu medycznego, badanie przedmiotowe, postawienie diagnozy, wystawienie zaświadczeń o stanie zdrowia, niezdolności do pracy, wystawienie recept na leki lub materiały medyczne, zlecenie badań diagnostycznych, interpretacja badań diagnostycznych, zlecenie konsultacji specjalistycznych, konsultacja przed szczepieniami ochronnymi, edukacja i promocja zdrowotna, koordynacja procesu leczniczego). Konsultacje specjalistyczne powinny obejmować wywiad, poradę specjalisty wraz z czynnościami niezbędnymi do postawienia diagnozy, podjęcie właściwej decyzji terapeutycznej, monitorowania leczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). DODATKOWE INFORMACJE DO WW. PAKIETÓW 1.W przypadku nagłych zachorowań całodobowy dyżur internistyczny, chirurgiczny i ortopedyczny w Warszawie wraz ze standardową diagnostyką. 2.Pilna wizyta u lekarza internisty, podyktowana nagłym lub szybko postępującym pogorszeniem stanu zdrowia, realizowana będzie do 12 godzin. 3.Pacjenci będą diagnozowani i leczeni zgodnie z najnowszymi uznanymi wytycznymi postępowania medycznego. Przypadki trudne diagnostycznie będą konsultowane z autorytetami w danej dziedzinie. Pacjent będzie informowany przez lekarza o nieprawidłowych wynikach badań. 4.Zamawiający wymaga, aby była dostępna Całodobowa pomoc doraźna: chirurgiczna i internistyczna. 5.Zamawiający wymaga, aby uprawnieni pracownicy mogli korzystać z placówek medycznych Wykonawcy na terenie całej Polski - jeśli Wykonawca będzie dysponował takimi placówkami. 6.Czas oczekiwania na wizytę u lekarza pierwszego kontaktu wynosi 1 dzień roboczy, na wizytę u lekarza specjalisty wynosi maksymalnie 7 dni roboczych, na badanie diagnostyczne maksymalnie 21 dni. 7.Dla prawidłowego skalkulowania ceny oferty należy uwzględnić następujące dane: Zamawiający zatrudnia aktualnie 267 osoby w tym: Średnia wieku dla NCBR 36 lat, dla kobiet- 35 lat, dla mężczyzn - 38 lat. Po przeprowadzonym badaniu zainteresowania przystąpieniem do prywatnej opieki zdrowotnej wśród pracowników wstępnej deklaracji dokonało: - Liczba pracowników - 68 - Liczba osób towarzyszących (rodzin) - 58 - Liczba osób - pakiet podstawowy - 47 (w tym 21 rodzinny) - Liczba osób - pakiet rozszerzony - 21 (w tym 8 rodzinny) 8.Zamawiający zastrzega, iż podana liczba osób zainteresowanych przystąpieniem do ubezpieczenia jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie. 9.Świadczenia realizowane w placówkach będących w dyspozycji Wykonawcy będą obsługiwane bezgotówkowo.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnia powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku gdy zamówienie jest w trakcie realizacji- wykonuje) należycie w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i zakresem zamówieniu będącemu przedmiotem postępowania. Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem zamówieniu będącemu przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie rozumiał usługi świadczone przez Wykonawcę dla liczby min. 100 (stu) pracowników w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, a także załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Każda podana usługa musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu, tzn. musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem. Wykazane usługi nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę bez załączonych dokumentów stwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej 1 ogólnopolską linię telefoniczną oraz dodatkowo nr telefonu stacjonarnego lub komórkowego, za pośrednictwem których możliwe jest umówienie wizyty i badań lekarskich. Wskazane numery powinny być dostępne 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnia powyższego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnia powyższego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2.pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3.pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Liczba placówek będących w dyspozycji Wykonawcy w Warszawie - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ul. Nowogrodzka 47a; 00-695 Warszawa, pok. 323.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii, pokój nr 204 piętro 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.