Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Warszawa: odgruzowanie kominów
Numer ogłoszenia: 254020 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, ul. Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5006240, fax 022 6132452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.bipnet.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odgruzowanie kominów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przemurowanie, odgruzowanie przewodów kominowych w ramach powstałych awarii oraz montaż kuchni i pieców wraz z podłączeniem przewodów dymowych do kominów w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają wymagania zapisane w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 2. Dysponują pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno budowlanym w przypadku wykonywania zamówienia oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, ponadto dysponują pracownikiem posiadającym uprawnienia do wydawania opinii kominiarskich. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty ksero uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie ksero właściwych uprawnień, zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz ksero dyplomu kominiarskiego. 3. Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 2 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu pracowników określonego w pkt 9.1.13 SIWZ, sporządzonego wg.wzoru stanowiącego załącznik nr 7do SIWZ. 4.Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (dzierżawa, wynajem lub inny sposób) takich jak: kamera do badania przewodów; sprzęt do czyszczenia przewodów; samochód dostawczy do przewozu materiałów budowlanych, pieców i kuchni węglowych, wykaz podstawowego sprzętu, przyjętego przy wycenie usług konserwacyjnych. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia o dysponowaniu sprzętem opracowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 5. Wykonali w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania (tj. w latach od 01 stycznia 2003 do 31 grudnia 2007) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, minimum 2 roboty polegające na przeglądach kominiarskich, przemurowaniu przewodów kominowych o zakresie, technologii i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, opracowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 6.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy na kwotę nie niższą niż 50 tysięcy złotych. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej do oferty ksero polisy lub innego dokumentu określonego w pkt. 9.1.10 SIWZ. 6.Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 2.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 10.1 SIWZ) stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 3.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w przedmiocie zamówienia zapis uprawniający do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz, że wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (tj. w latach od 01 stycznia 2003 do 31 grudnia 2007)a jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu, minimum 2 usług określonych w pkt. 6.5. niniejszej SIWZ - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 6.Dokumenty potwierdzające, iż roboty wymienione w wykazie określonym w poz. 5 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) umożliwiające identyfikację poszczególnych zamówień; 7.Uprawnienia budowlane pracownika do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej spełniające wymogi art. 12 ust.2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) oraz dyplom kominiarski pracownika do wydawania opinii kominiarskich. 8.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 50 000 złotych. 11.Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierające zapisy określone w pkt. 8.1 ppkt. od 1 do 7. 12. Wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia spełniające wymogi określone w pkt 6.4. SIWZ opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6; 13.Wykaz odpowiedniego potencjału kadrowego zdolnego do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 2 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa opracowany wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 7. 14.Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób przeznaczonych do kierowania robotami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ubruttowiona stawka roboczogodziny - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgn-wawer.bipnet.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Trakt Lubelski 353 lok nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pokojach na budynku F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.