eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinMODERNIZACJA DACHÓW WYDZIAŁU REMONTOWEGO Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. przy ul. Klonowica 5 w Szczecinie - część II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Szczecin: MODERNIZACJA DACHÓW WYDZIAŁU REMONTOWEGO Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. przy ul. Klonowica 5 w Szczecinie - część II
Numer ogłoszenia: 254046 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 4394420, faks (091) 4394420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ts.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DACHÓW WYDZIAŁU REMONTOWEGO Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. przy ul. Klonowica 5 w Szczecinie - część II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dachów Wydziału Remontowego przy ul. Klonowica nr 5 w Szczecinie, tj: a)fragment dachu łupinowego od strony północno-wschodniej (zadanie oznaczone w dokumentacji projektowej jako etap I), b)fragment (pasa) dachu łupinowego od strony południowej (zadanie określone w dokumentacji projektowej jako etap I), c)całość dachu przybudówki przylegającej do dachu łupinowego od strony zachodniej (zadanie określone w dokumentacji projektowej jako etap IV), d)wykonanie instalacji piorunochronnej na modernizowanych dachach. 2) Przedmiot zamówienia wykonać należy zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 7 do siwz, zawierającą: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót ujętych w projekcie (dokumentacji projektowej), z uwzględnieniem zakresu podanego w przedmiarach robót. 4) Zakres robót przewidzianych do wykonania: a) wykonanie modernizacji fragmentu dachu łupinowego od strony północno-wschodniej oraz pasa od strony południowej: - wymiana pokrycia papowego na papę zgrzewalną, - wymiana podejść odpływowych, - wymiana ocieplenia z wełny mineralnej z mocowaniem jej kotwami systemowymi, wykonaniem paroizolacji, - wymiana świetlików dachowych na nowe, systemowe świetliki aluminiowe, szklone poliwęglanem o gr. 16 mm, - montaż świetlikowych komór wentylacyjnych wraz z oprzyrządowaniem elektrycznym, - obrobienie podstaw świetlikowych pasami styropianowymi i papą, - wymiana obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych, - poprawa spadków w korycie dachowym, - montaż izoklinów laminowanych, - konserwacja wentylatorów dachowych, drabinek wejściowych na dach oraz innych elementów stalowych, - wymiana murowanych przegród pod świetlikami, z dopasowaniem ich do nowego kształtu świetlików oraz uszczelnieniem, - wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki, b) wykonanie modernizacji całości dachu przybudówki przylegającej do dachu łupinowego od strony zachodniej: - wymiana pokrycia papowego na papę zgrzewalną, - wymiana ocieplenia z wełny mineralnej z mocowaniem jej kotwami systemowymi, wykonaniem paraizolacji, - naprawa podłoża betonowego w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po zdjęciu warstw pokrycia dachowego, - wymiana obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych, - montaż izoklinów laminowanych, listew dociskowych, - konserwacja wentylatorów dachowych, drabinek wejściowych na dach oraz innych elementów metalowych, - naprawa i uzupełnienie tynków na kominach, - miejscowa naprawa muru i tynku na ścianie przy narożniku przedmiotowego dachu, - wykonanie tynków zewnętrznych pasami na ścianach szczytowych budynku (nie otynkowana cegła), - wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki, c) wymiana instalacji piorunochronnej na modernizowanych dachach: - wymiana poziomej instalacji piorunochronnej, - wymiana pionowej instalacji piorunochronnej, - wykonanie złączy na konstrukcji nowych świetlików dachowych, - podłączenie instalacji do istniejących przewodów uziemiających, - wykonanie pomiarów wraz ze sporządzeniem dokumentacji pomiarowej, - wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki, d) inne prace towarzyszące: - wynikające z technologii wykonania wyżej wymienionych robót, - odpowiednie zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac zgodnie z przepisami BHP oraz przed ewentualnymi uszkodzeniami, - zabezpieczenie dachów przed zalewaniem wody deszczowej w trakcie prowadzenia robót w trakcie wykonywanych prac, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, odtworzenie ewentualnych uszkodzonych pomieszczeń sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a)dysponują lub będą dysponować minimum: - 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej; - 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami w branży sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna - wykonanie robót związanych z remontem dachów o wartości minimum 300 000 zł brutto każda wykazana praca, c)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 500 000 zł . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: 1) Cena - 95 % Sposób przyznania punktów w kryterium cena: cena najniższa -------------------------------------------x 100 pkt x znaczenie kryterium 95 % cena oferty ocenianej 2) Okres gwarancji - 5 % Sposób przyznania punktów w kryterium okres gwarancji: okres gwarancji wg badanej oferty ----------------------------------------x 100 pkt. x znaczenie kryterium 5 % okres gwarancji najdłuższy Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Jeżeli wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie mu policzony okres 60 miesięcy jako maksymalny zgodny z żądaniem i możliwościami zamawiającego. 3. Komisja przetargowa oceni oferty sumując iloczyny uzyskane z poszczególnych kryteriów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) zbiorcze zestawienie kosztów robót z podaniem cen, których suma musi być równa cenie oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz), 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższego oświadczenia, zamawiający uzna, że wykonawca nie powierzy żadnej części zamówienia podwykonawcom); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ts.szczecin.pl/przetargi.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. w Szczecinie, ul. Klonowica 5, pok. 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. w Szczecinie, ul. Klonowica 5, pok. 31 - kancelaria spółki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.