eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi pralnicze dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego RADOŚĆ w Szklarskiej Porębie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Wrocław: Usługi pralnicze dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego RADOŚĆ w Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 254064 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego RADOŚĆ w Szklarskiej Porębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi pralnicze dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego RADOŚĆ w Szklarskiej Porębie, należącym do Politechniki Wrocławskiej. Zamówienie obejmuje: odbiór brudnej bielizny z obiektu Zamawiającego transportem własnym Wykonawcy; pranie (w wyjątkowych sytuacjach czyszczenie chemiczne, odplamianie, dezynfekcja), suszenie, prasowanie, maglowanie bielizny pościelowej, dowóz czystej bielizny do obiektu Zamawiającego transportem własnym Wykonawcy, dostarczanie do obiektu Zamawiającego worków na brudną bieliznę w ilości ok. 1000 szt./rok. Rodzaj oddawanego asortymentu: bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła) z bawełny gładkiej 100%, białej i kolorowej, galanteria (obrusy, fartuchy) z bawełny kolorowej z domieszką włókien syntetycznych, narzuty (tkanina syntetyczna), firany, zasłony (tkaniny bawełniane z domieszką włókien syntetycznych i syntetyczne). Przewidywana ilość asortymentu do prania wyniesie: Przez cały okres obowiązywania umowy: bielizna pościelowa 15 000 kg, galanteria (obrusy, fartuchy) - 3 000 kg, Narzuty - 500 szt., Firany i zasłony - 1 000 m2 . W miesiącu: max. 500 kg bielizny pościelowej, nakładek i ręczników, 85 kg galanterii (obrusy, fartuchy), kilka narzut; dodatkowo raz w roku pranie firan, zasłon, ew. wykładzin, Częstotliwość świadczenia usług - 7 razy w miesiącu (częściej w okresie letnim) Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od ilości gości przyjmowanych przez Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości. Ceny jednostkowe wskazane w ofercie będą niezmienne z uwzględnieniem zapisu umowy w § 4 dotyczącego możliwej waloryzacji wynagrodzenia. Termin odbioru przedmiotu zamówienia: na każde żądanie Zamawiającego - za wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy - zgłoszone telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionych do kontaktu przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca dokonywał będzie odbioru asortymentu przeznaczonego do prania z pomieszczeń Zamawiającego przeznaczonych do jego składowania. Pościel przekazywana (i zdawana) do prania będzie ważona u Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Asortyment do prania, będzie odpowiednio przygotowany przez Zamawiającego, tj. poskładany i posortowany w osobnych workach wg rodzaju asortymentu (poszwy, poduszki, prześcieradła, narzuty, itp.). Do każdego worka przyczepiona będzie etykieta z określeniem asortymentu, jego ilości (sztuk) oraz wagi (kg). Czas wykonania usługi: nie dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia pobrania przedmiotu zamówienia. Proces prania powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno- epidemiologicznymi. Stosowane procedury muszą eliminować występowanie ogniw lub źródeł zakażeń oraz zapobiegać ich powstawaniu. Usługi pralnicze powinny być wykonywane z zachowaniem warunków określonych przez producenta przedmiotu zamówienia, w technologii właściwej dla rodzaju zabrudzeń, w sposób zapewniający najlepszą możliwą jakość przekazanej do prania bielizny. Pralnia musi posiadać barierę higieniczną. Transport bielizny brudnej i czystej musi odbywać się oddzielnymi środkami transportu, lub takimi, które posiadają oddzielną i szczelną komorę załadunkową, zabezpieczającą przed kontaktem bielizny czystej z brudną. Wyprany asortyment powinien być zapakowany w jednorazowe worki foliowe. Do prania/ dezynfekcji powinny być stosowane środki dopuszczone do obrotu i użytkowania, dla których wykonawca posiada atesty PZH lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i użytkowania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00 - 93.10.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław, pok.409..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław, pok.409..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.