eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańPRZEBUDOWY CIĄGU DRÓG GMINNYCH NR 108963D - CZĘŚCI ULICY SPACEROWEJ ORAZ NR 108965D - CZĘŚCI ULICY POLNEJ W LUBANIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Lubań: PRZEBUDOWY CIĄGU DRÓG GMINNYCH NR 108963D - CZĘŚCI ULICY SPACEROWEJ ORAZ NR 108965D - CZĘŚCI ULICY POLNEJ W LUBANIU
Numer ogłoszenia: 254078 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWY CIĄGU DRÓG GMINNYCH NR 108963D - CZĘŚCI ULICY SPACEROWEJ ORAZ NR 108965D - CZĘŚCI ULICY POLNEJ W LUBANIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DROGA GMINNA NR 108963D ULICA SPACEROWA. Wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni jezdni z kostki granitowej na dwuwarstwową nawierzchnię z masy bitumicznej łącznej grub. 8 cm po wykonaniu robót rozbiórkowych, robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz dwuwarstwowej podbudowy kamiennej o łącznej grub. 25 cm. Wykonanie przebudowy nawierzchni chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na nawierzchnię z kostki betonowej grub. 6 cm, po wcześniejszym wykonaniu robót rozbiórkowych, koryta pod podbudowę oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 10 cm. Wykonanie przebudowy zjazdu na posesję z kostki kamiennej na nawierzchnię z kostki betonowej grub. 8 cm koloru czerwonego, po wcześniejszym wykonaniu robót rozbiórkowych, koryta pod podbudowę oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 15 cm. Wymiana obramowania jezdni i chodników poprzez rozbiórkę istniejących zniszczonych krawężników i obrzeży betonowych i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej zwykłej. W miejscach przejść dla pieszych oraz zjazdów na posesje należy obramowanie jezdni wykonać z krawężnika typu najazdowego. Nawierzchnie zjazdu należy ograniczyć od nawierzchni chodnika obrzeżem betonowym. W miejscach przejść dla pieszych należy wykonać przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej do poziomu obramowania krawężnikiem najazdowym. Z robót towarzyszących przebudowie planuje się wykonanie regulacji urządzeń obcych w jezdni i chodniku (obudowy zaworów i zasuw, kratki ściekowe uliczne, studnie telekomunikacyjne oraz studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej i do poziomu wykonywanych nawierzchni. Dodatkowo planuje się wykonanie przebudowy kominów włazowych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej poprzez wymianę kręgu betonowego oraz zamontowanie pokrywy nastudziennej z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego. Uwaga: Materiały z dokonanych rozbiórek nawierzchni z kostki kamiennej oraz chodników z kostki betonowej stanowić będą materiał Zamawiającego i należy je wywieź na wskazane przez Zamawiającego składowisko. Dodatkowo kostkę betonową, przed dokonaniem wywozu z terenu budowy, należy spaletować i zabezpieczyć folią. DROGA GMINNA NR 108965D ULICA POLNA: Wykonanie przebudowy istniejącej zniszczonej nawierzchni jezdni z asfaltu lanego na dwuwarstwową nawierzchnię z masy bitumicznej łącznej grub. 8 cm po wykonaniu robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni głębokości 40 cm, warstwy odcinającej z piasku grub. 10 cm oraz dwuwarstwowej podbudowy kamiennej o łącznej grub. 30 cm, jej skropieniu asfaltem i wykonaniu warstwy wzmacniającej z geosiatki na całej szerokości jezdni. Wykonanie wymiany zniszczonej nawierzchni chodników z kostki betonowej grub. 6-8 cm na nawierzchnię z kostki betonowej grub. 6 cm, po wcześniejszym wykonaniu robót rozbiórkowych, wyrównaniu i wyprofilowaniu koryta pod podbudowę oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 10 cm. Wykonanie nawierzchni zjazdów na posesję z kostki betonowej grub. 8 cm koloru czerwonego, po wcześniejszym wykonaniu robót Rozbiórkowych, koryta pod podbudowę oraz podbudowy kamiennej jednowarstwowej grub. 15 cm. Wymiana obramowania jezdni i chodników poprzez rozbiórkę istniejących zniszczonych krawężników i obrzeży betonowych i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem oraz obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej zwykłej. W miejscach zjazdów na posesje należy obramowanie jezdni wykonać z krawężnika typu najazdowego. Nawierzchnie zjazdów należy ograniczyć od nawierzchni chodnika obrzeżem betonowym. Istniejący zjazd na drogę wewnętrzną należy dodatkowo utwardzić na długości 20 mb poprzez wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy mieszanką kamienną średniej na grub. 15 cm oraz wykonać nawierzchnię z masy bitumicznej średniej grub. 4 cm. Z robót towarzyszących przebudowie planuje się wykonanie regulacji urządzeń obcych w jezdni i chodniku obudowy zaworów i zasuw, kratki ściekowe uliczne, studnie telekomunikacyjne oraz studnie rewizyjne betonowe i inspekcyjne kanalizacji sanitarnej do poziomu wykonywanych nawierzchni. Dodatkowo planuje się wykonanie przebudowy kominów włazowych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej poprzez wymianę kręgu betonowego oraz zamontowanie pokrywy nastudziennej z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typu ciężkiego. Uwaga: Materiały z dokonanych rozbiórek nawierzchni chodników z kostki betonowej stanowić będą materiał Zamawiającego i należy je wywieź na wskazane przez Zamawiającego składowisko. Kostkę betonową, przed dokonaniem wywozu z terenu budowy, należy spaletować i zabezpieczyć folią. Całość przebudowywanych jezdni i chodników należy wykonać z zachowaniem istniejących szerokości i wysokości osi jezdni oraz wysokości istniejącego. KONSTRUKCJE NAWIERZCHNI ORAZ INNYCH ELEMENTÓW PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA: DROGA GMINNA NR 108963D ULICA SPACEROWA Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z masy bitumicznej SMA grub. 4 cm; warstwa wyrównawcza z masy mineralno-asfaltowej przy średnim zużyciu 100 kg na m2; górna warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej frakcji 0-63 mm gr.10 cm stabilizowana mechanicznie; dolna warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm gr.15 cm stabilizowana mechanicznie. Spadek jezdni poprzeczny dwustronny 2 procent. Nawierzchnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm na ławie betonowej z oporem z betonu wystającym oraz najazdowym na zjazdach oraz na skrzyżowaniach w miejscach przejść dla pieszych. Konstrukcję nawierzchni chodników: kostka betonowa wysokości 6 cm koloru szarego z pasem bezpieczeństwa przy krawężniku i przy przejściach przez jezdnię o szer. 20 cm z kostki betonowej grub. 6 cm koloru czerwonego; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm;górna warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm gr. 10 cm stabilizowana mechanicznie. Kostka ustawiona o 1 cm wyżej od poziomu krawężnika. Spadek poprzeczny jednostronny od 1 do 2 procent w kierunku jezdni i terenów zieleni. Nawierzchnia ograniczona obrzeżem betonowym 8x30x75 cm na ławie betonowej zwykłej z betonu oraz istniejącymi ścianami budynków i podmurówkami ogrodzeń posesji. Konstrukcję nawierzchni zjazdów: kostka betonowa wysokości 8 cm koloru czerwonego; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm; górna warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm stabilizowana mechanicznie. Kostka ustawiona o 1 cm wyżej od poziomu krawężnika. Spadek poprzeczny jednostronny od 1 do 2 procent w kierunku jezdni. Nawierzchnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm na ławie betonowej z oporem z betonu najazdowym, a od strony chodników obrzeżem betonowym 8x30x75 cm na ławie betonowej zwykłej z betonu oraz elementami ograniczającymi istniejących na posesjach nawierzchni utwardzonych. DROGA GMINNA NR 108965D ULICA POLNA. Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z masy bitumicznej SMA grub. 4 cm; warstwa wyrównawcza z masy mineralno-asfaltowej przy średnim zużyciu 100 kg na m2; warstwa wzmacniająca korpus jezdni z geosiatki na jej całej szerokości położonej na skropionej asfaltem podbudowie kamiennej; górna warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej frakcji 0-63 mm gr.10 cm stabilizowana mechanicznie; dolna warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm gr.20 cm stabilizowana mechanicznie; warstwa odcinająca z piasku gr.10 cm zagęszczona mechanicznie; Spadek jezdni poprzeczny dwustronny 2 procent. Nawierzchnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm na ławie betonowej z oporem z betonu wystającym oraz najazdowym na zjazdach na posesje i drogi boczne. Konstrukcję nawierzchni chodników: kostka betonowa wysokości 6 cm koloru szarego z pasem bezpieczeństwa przy krawężniku i przy przejściach przez jezdnię o szer. 20 cm z kostki betonowej grub. 6 cm koloru czerwonego; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm na wyprofilowanej i zagęszczonej istniejącej podbudowie kamiennej; Kostka ustawiona o 1 cm wyżej od poziomu krawężnika. Spadek poprzeczny jednostronny od 1 do 2 procent w kierunku jezdni. Nawierzchnia ograniczona od strony jezdni krawężnikiem oraz obrzeżem betonowym 8x30x75 cm na ławie betonowej zwykłej z betonu oraz istniejącymi ścianami budynków i podmurówkami ogrodzeń posesji. Konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: kostka betonowa wysokości 8 cm koloru czerwonego; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm; górna warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm stabilizowana mechanicznie. Kostka ustawiona o 1 cm wyżej od poziomu krawężnika. Spadek poprzeczny jednostronny od 1 do 2 procent w kierunku jezdni. Nawierzchnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm na ławie betonowej z oporem z betonu najazdowym, a od strony chodników obrzeżem betonowym 8x30x75 cm na ławie betonowej zwykłej z betonu oraz elementami ograniczającymi istniejących na posesjach na wierzchni utwardzonych. Konstrukcja zjazdu o nawierzchni bitumicznej: warstwa wyrównawczo-klinująca z masy mineralno-asfaltowej przy średnim zużyciu masy 100 kg nam2;warstwa wyrównawcza istniejącej podbudowy z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm średniej grub.15 cm stabilizowana mechanicznie. ROBOTY TOWARZYSZĄCE PRZEBUDOWIE: Przed rozpoczęciem robót nawierzchniowych chodnika w ul. Spacerowej należy wykarczować i wywieźć poza teren budowy korzeń po ściętym w latach poprzednich drzewie. Przed ułożeniem górnej warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni oraz nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach i zjazdach należy wyregulować do ich docelowego poziomu po zagęszczeniu wszystkie urządzenia obce zlokalizowane w koronie dróg obudowy zaworów i zasuw, włazy studni kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych oraz włazy kanałowe studzienek ściekowych. ODWODNIENIE. W celu zapewnienia odprowadzenia wód opadowych i roztopowych do istniejącej w drogach kanalizacji deszczowej jezdni , chodnikom i zjazdom na posesje i drogi boczne należy nadać odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne umożliwiające odpływ wody do istniejących w jezdniach ulic wpustów ulicznych kratek ściekowych. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni należy wpusty wyregulować w sposób umożliwiający swobodny odbiór wód opadowych. Ponadto w ramach przebudowy planuje się remont istniejących studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej poprzez wymianę kominów włazowych z kręgów betonowych oraz montaż pokryw nastudziennych wraz z pierścieniami odciążającymi i włazami żeliwnymi D400 typu ciężkiego. POWIERZCHNIE ELEMENTÓW PODLEGAJĄCYCH PRZEBUDOWIE: jezdnia 1361,49 m2; chodniki 434,31 m2; zjazdy indywidualne i na drogi wewnętrzne 259,43 m2. DŁUGOŚCI ELEMENTÓW LINIOWYCH I INNYCH DO PRZEBUDOWY: krawężniki 328,50 mb; krawężniki najazdowe 173,60 mb; obrzeża 280,90 mb; remont studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej 4 szt. Łączna długość ciągu dróg gminnych do przebudowy wynosi 222,00 m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki - na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych .

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.23.11 - Przydrożne telefoniczne linie awaryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończyli, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości minimum 300.000,00 złotych brutto. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres robót wykazanych przez Wykonawcę obejmował między innymi roboty związane z budową lub przebudową dróg, ulic, chodników, ciągów pieszo - jezdnych z użyciem mas bitumicznych, kostki betonowej i kamiennej oraz budowę lub przebudowę instalacji kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz montażu elementów małej architektury. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4A do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy, b) dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje, listy polecające, opinie inspektora nadzoru, protokół odbioru robót itp.); c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie niżej wymienionymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia kierownicy robót posiadający odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową potwierdzone uprawnieniami budowlanymi w specjalności: a) budowy dróg; b) instalacji sanitarnych; Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4B do Instrukcja dla Wykonawcy, b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie osoby) posiadają wymagane uprawnienia - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4C do Instrukcja dla Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga kserokopii uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą lub wyższą niż 500.000 zł. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub wyższą niż 500.000 zł. Jeżeli z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy, b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferty, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy bądź też przygotowany przez Wykonawcę w treści zgodnej z niniejszą Instrukcją. 2) Kosztorys ofertowy uproszczony sporzadzony w oparciu o przedmiar robót i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załączone do SIWZ. Wraz z podaniem ceny roboczogodziny, czynników cenotwórczych i narzutów jakie stosował oferet przy wyliczaniu kosztorysu ofertowego. Zamawiający zaleca aby Oferent załączył kosztorysy ofertowe w wersji elektronicznej na płycie CD; 3) Stosowne Pełnomocnictwo(-a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Zobowiązanie innych podmiotów wskazanych w ofercie do współpracy lub oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 u.p.z.p. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zlecenie robót dodatkowych i zamiennych związanych z: a) wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia, przez zamawiającego i doświadczonego wykonawcę przed podpisaniem umowy, d) rezygnacją z części prac, ograniczenia zakres umowy podstawowej w sytuacji, gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. 2) zmiana terminu wykonania zamówienia: a) w przypadku zlecenia robót dodatkowych i zamiennych, b) spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z wymogami technologicznymi, c) spowodowane wstrzymaniem robót przez zamawiającego, d) spowodowane przekazanie placu budowy z opóźnieniem. e) spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) zmiany osobowe, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób, b) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, c) rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków. 4) zmiana podwykonawcy robót przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, na innego w przypadku: a) nie wywiązywania się podwykonawców wskazanych w ofercie wykonawcy ze swoich obowiązków, b) rezygnacji tych podwykonawców z wykonywania swych obowiązków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=22&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lubań w Lubaniu przy Placu Lompy 1, 59-800 Lubań, pokój nr 6 (I piętro), tel. +48 75 64 64 424, faks +48 75 64 64 412..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lubań w Lubaniu przy Placu Lompy 1, 59-800 Lubań, pokój nr 9 (I piętro), tel. +48 75 64 64 424, faks +48 75 64 64 412..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.