eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakliczynSIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DOMOWYMI W LUSŁAWICACH -ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Zakliczyn: SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DOMOWYMI W LUSŁAWICACH -ETAP II
Numer ogłoszenia: 25409 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakliczyn, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 6326460, fax 014 6326455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DOMOWYMI W LUSŁAWICACH -ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, CPV Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków - roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych , związane z budową : - kanalizacji sanitarnej dla miejscowości LUSŁAWICE z rur kanalizacyjnych PCV typu ciężkiego o średnicy Dn 200x5,9mm, - sieci rozdzielczej z rur kanalizacyjnych PCV o średnicyDN 160x4,9 mm , - przykanalików z rur kanalizacyjnych PCV o średnicyDN 160x4,9 mm . - studnie rewizyjne z PCV fi 400mm z włazem teleskopowym z pokrywą do 25 T w drogach i placach przejazdowych oraz 12T w terenach zielonych oraz fi 1000 zakończone włazem kanałowym. -przekroczenia dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wykonane przepychem w rurze fi 350 i fi 300. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z projektem budowlanym opracowanym dla tego zadania inwestycyjnego oraz pozwoleniem na budowę Nr. UAB.IV.7351/147/06 z dnia 08.05.2006r. wydanym przez Starostwo Powiatowe w Tarnowie. Szczegółowy zakres robót zgodnie z kosztorysem ślepym, stanowiącym załączniki do niniejszej siwz. Powyższy zakres robót wykonawca wykona z materiałów własnych. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane przy wykonywaniu niniejszego zamówienia winny posiadać odpowiednie atesty. Jeżeli wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom, zamawiający żąda aby w ofercie wskazane było, której części zamówienia to dotyczy - zgodnie z art. 36 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy winni przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5 000PLN. /słownie: pięć tysięcy złotych/. Do oferty winien być załączony dowód wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1, nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają minimalne wymagania : a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : wykonawca winien wykazać, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników : 3 osoby, oraz liczebność personelu kierowniczego: 2 osoby. b) potencjału technicznego: wykonawca winien wykazać, że posiada jako własny, dzierżawiony lub wynajmowany, minimum następujący sprzęt: koparko - ładowarka- 1 szt., samochód ciężarowy samowyładowczy- 1 szt.- wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. c) doświadczenia zawodowego: wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował samodzielnie lub przy udziale podwykonawców min. dwóch zadań o porównywalnym zakresie i wartości- wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową potwierdzone przez bank, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w wysokości minimum 50 000, 00 PLN - minimalne wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22. ust.1 i nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych - w/g załączonego wzoru oświadczeń, (2) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: kserokopie uprawnień, wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, kierowników budowy branży : - instalacyjnej - w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, 4) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - formularz POTENCJAŁ TECHNICZNY, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, Uwaga : Zamieszczenie powyższego wykazu obowiązuje również wykonawców przewidujących samodzielne wykonanie zamówienia. 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem kserokopii dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - formularz DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)kserokopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. /Dz.U. Nr 71 poz. 645/.w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Wszystkie kserokopie dokumentów załączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Na żądanie Zamawiającego Oferent zobowiązany jest przedstawić oryginał dokumentu, którego kserokopia została dołączona do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zakliczyn.pl/przetargi/przetarg_02.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Zakliczyn, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone nie później niż do dnia:29 luty 2008r. do godz.10:00, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.