To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-08
Chmielno: Modernizacja drogi transportu rolnego Maks - Sznurki
Numer ogłoszenia: 254119 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189279 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, faks 058 6842216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi transportu rolnego Maks - Sznurki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi transportu rolnego Maks - Sznurki. 1) Opis stanu istniejącego Teren objęty opracowaniem obejmuje obszar istniejącej drogi gminnej o nawierzchni utwardzonej z płyt drogowych betonowych IMOB. Na obszarze objętym opracowaniem znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej w postaci istniejącego wodociągu oraz przyłącza energetyczne i telekomunikacyjne. W chwili obecnej droga funkcjonuje jako dojazd do pobliskich zabudowań oraz pól uprawnych. 2) Założenia projektowe. Parametry projektowe przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim winny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. nr 43 poz. 430) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim winny odpowiadać budynki ich usytuowanie (Dz.U nr 75 poz. 690). Projektowana modernizacja pozwoli na poprawę warunków ruchowych na drodze zapewniając bezpieczeństwo i właściwy komfort życia dla pobliskich mieszkańców. Parametry drogi : 1. jezdnia z betonu asfaltowego AC 11S - szerokość jezdni 5,0 m, 2. wyokrąglenia załomów - R = 30,0 m Spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni wynikają z przyjętego rozwiązania do istniejącego odwodnienia jako powierzchniowego i zawierają się one w granicach od 1 % do 2 %. Rozwiązanie wysokościowe przyjęto jako istniejące i spadki pokazano na planie zagospodarowania rys. 2 oraz na profilu podłużnym rys. 5. 3) Konstrukcja nawierzchni Przyjęto nawierzchnię o podanej niżej konstrukcji: - warstwa ścieralna AC 11S o grubości 4 cm - warstwa wiążąca AC 16W o grubości 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 22 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem RM=2,5 MPa o grubości 15 cm - warstwa odcinająca z piasku grubości 6 cm Proponuje się wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki w kolorze szarym. Nawierzchnię ujęto w wystające 4 cm ponad poziom nawierzchni krawężniki betonowe najazdowe ustawione na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, a także w krawężniki najazdowe 15x22x100 cm oraz obramowano opornikiem betonowym, także ustawione na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (na planie zagospodarowania zaznaczono występowanie obu krawężników). 4) Odwodnienie Opracowanie przewiduje odprowadzenie wód deszczowych powierzchniowo zgodnie ze stanem istniejącym. Na projektowanym odcinku przewidziano odwodnienie powierzchniowe poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. 2. Ewentualne zastosowanie w dokumentacji i przedmiarach robót nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem /lub inne równoważne o nie gorszych parametrach/. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "DROMOS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Drogowe-Mostowe DROMOS Sp. z o.o., Gdańska 26, 83-333 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125875,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 284135,18
Oferta z najniższą ceną: 284135,18 / Oferta z najwyższą ceną: 284135,18
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.