To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-08
Wrocław: dostawa materiałów biurowych oraz papieru (format A4, A3, składanka komputerowa).
Numer ogłoszenia: 254131 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217181 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych oraz papieru (format A4, A3, składanka komputerowa)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papieru (format A4, A3, składanka komputerowa). I.1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej określonej w art. 91 a ust. 1 ustawy na dostawę papieru (część 3 zamówienia). II. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 75 % ilości papieru określonego w załączniku nr 1.3. do SIWZ (część 3 zamówienia). Prawo Zamawiającego do żądania dostawy pozostałej ilości papieru (powyżej 75 %) jest uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). II.1. Niezakupienie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości większej niż 75 % ilości docelowych nie może stanowić podstawy do roszczeń finansowych ze strony wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. II.2. Ilość papieru przewidzianego do zakupu w ramach opcji wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i realizowana będzie do kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy wartością maksymalną, o której mowa w § 2 ust. 1, a wartością gwarantowaną, o której mowa § 2 ust. 2 Istotnych Postanowień Umowy (IPU). W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający złoży zamówienie precyzujące rodzaj i ilość papieru najpóźniej do dnia 31.01.2015 r. w postaci zamówienia częściowego, o którym mowa w § 3 ust. 1 IPU. III. Szczegółową charakterystykę, ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabelach (specyfikacjach) asortymentowo-cenowych (załączniki numer 1.1 - 1.3. do SIWZ): III.1.1. Część 1 zamówienia: dostawa materiałów biurowych (42 pozycje asortymentowe). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.1. do SIWZ. III.1.2. Część 2 zamówienia: dostawa materiałów biurowych (15 pozycji asortymentowych). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.2. do SIWZ. III.1.3. Część 3 zamówienia: dostawa papieru formatu A4 i A3 (ksero, offset/maszynowy, składanka komputerowa; 6 pozycji asortymentowych). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.3. do SIWZ. III.1.3.1. Uwaga! Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej określonej w art. 91 a ust. 1 ustawy wyłącznie dla części 3 zamówienia. IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia. Wymaga się złożenia oferty obejmującej dostawę całego asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w danej części zamówienia.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.91.20-7, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8, 22.60.00.00-6, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 24.91.00.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.21.21-5, 30.19.92.30-1, 30.19.72.20-4, 22.81.60.00-3, 30.10.00.00-0, 30.19.11.00-5, 18.93.00.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.91.20-7, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8, 22.60.00.00-6, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 24.91.00.00-3, 30.23.74.30-2, 30.19.21.21-5, 30.19.92.30-1, 30.19.72.20-4, 22.81.60.00-3, 30.10.00.00-0, 30.19.11.00-5, 18.93.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 zamówienia: dostawa materiałów biurowych (42 pozycje asortymentowe). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.1. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a,, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1810,34
Oferta z najniższą ceną: 1810,34 / Oferta z najwyższą ceną: 2049,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 zamówienia: dostawa materiałów biurowych (15 pozycji asortymentowych). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.2. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- Celta Andrzej Migdał Małgorzata Usiatycka Sp. j., Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12108,16
Oferta z najniższą ceną: 12108,16 / Oferta z najwyższą ceną: 13791,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 zamówienia: dostawa papieru formatu A4 i A3 (ksero, offset/maszynowy, składanka komputerowa; 6 pozycji asortymentowych). Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabeli (specyfikacji) asortymentowo-cenowej numer 1.3. do SIWZ. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej określonej w art. 91 a ust. 1 ustawy dla części 3 zam
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153646,40
Oferta z najniższą ceną: 153646,40 / Oferta z najwyższą ceną: 155747,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.