Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-11
Warszawa: Konserwacja instalacji sanitarnych i grzewczych
w budynkach administracji podatkowej woj. mazowieckiego.
Numer ogłoszenia: 25413 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.apodatkowa.warszawa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja instalacji sanitarnych i grzewczych w budynkach administracji podatkowej woj. mazowieckiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wodno-kanalizacyjnej oraz węzłów cieplnych i kotłowni dla jednostek administracji podatkowej województwa mazowieckiego z podziałem na 6 części..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.00.00-3, 50.53.11.00-7, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: Część 1 - 2.700,00 (słownie złotych: dwa tysiące siedemset), Część 2 - 1.400,00 (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta), Część 3 - 1.000,00 (słownie złotych: jeden tysiąc), Część 4 - 1.000,00 (słownie złotych: jeden tysiąc), Część 5 - 1.000,00 (słownie złotych: jeden tysiąc), Część 6 - 1.000,00 (słownie złotych: jeden tysiąc), 1. W przypadku składania przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na sumę kwot odpowiadających poszczególnym częściom. 2. Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 41 1130 1017 0200 000000137215 w BGK I O/Warszawa: z adnotacją - Wadium- Postępowanie Nr N/5/InstSan/2016 część... 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają powyższy warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonują należycie minimum 2 usługi na przeglądy, konserwację instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wodno-kanalizacyjnej oraz węzłów cieplnych i kotłowni, naprawy awaryjne ww. instalacji o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: na część 1 - 85.000,00 zł. (słownie złotych: osiemdziesiąt pięć tysięcy), na część 2 - 40.000,00 zł. (słownie złotych: czterdzieści tysięcy), na część 3 - 40.000,00 zł. (słownie złotych: czterdzieści tysięcy), na część 4 - 35.000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy), na część 5 - 40.000,00 zł. (słownie złotych: czterdzieści tysięcy), na część 6 - 35.000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają powyższy warunek, jeżeli dysponują osobami zdolnymi do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia tj.: min. 1 osobą kierującą czynnościami osób wykonujących prace w zakresie przeglądów, konserwacji, usuwania awarii w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia bez ograniczeń i min. 3 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają powyższy warunek, jeżeli znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 120.000,00 zł. (dla każdej części przedmiotu zamówienia). W przypadku składania oferty przez wykonawcę na więcej niż jedną część wykonawca zobowiązany jest wykazać się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości równej iloczynowi liczby części, na które składa ofertę i kwoty min. 120.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnione zestawienie ofertowe kosztów realizacji usług konserwacji w oryginale. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów dokumenty wymienione w części VIII SIWZ składa ustanowiony pełnomocnik w imieniu wykonawców występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Oferowany czas przystąpienia do usuwania zgłoszonej awarii - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany: a) powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) wynagrodzenia wykonawcy w okolicznościach, które wymienia art. 142 ust. 5 Ustawy na pisemny umotywowany wniosek wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; zmiana wysokości /wzrost/ wynagrodzenia będzie proporcjonalna do wzrostu kosztów wykonania zamówienia, c) podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunku udziału w postępowaniu po potwierdzeniu spełniania warunków zapisanych w Części VI i VII SIWZ. Powyższe zmiany zostaną dokonane w formie aneksu do umowy. 4. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany sposobu fakturowania, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami itp.). O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. 5. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w Części VI i VII SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apodatkowa.warszawa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Warszawie 01-513 Warszawa ul. Alojzego Felińskiego 2B..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Felińskiego 2 B; 01-513 Warszawa - Recepcja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewidywane warunki, zasady i formy istotnych zmiany treści umowy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do treści oferty. Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany: a) powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) wynagrodzenia wykonawcy w okolicznościach, które wymienia art. 142 ust. 5 Ustawy na pisemny umotywowany wniosek wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; zmiana wysokości /wzrost/ wynagrodzenia będzie proporcjonalna do wzrostu kosztów wykonania zamówienia, c) podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie, osoby zdolne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia lub sytuację ekonomiczną wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu po potwierdzeniu spełniania warunków zapisanych w Części VI i VII SIWZ. Powyższe zmiany zostaną dokonane w formie aneksu do umowy. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem wykonawcy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany sposobu fakturowania, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami itp.). O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w Części VI i VII SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy. Warunki zlecenia podwykonawstwa. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wybrany wykonawca może zlecić wykonanie usług objętych niniejszym postępowaniem lub ich części podwykonawcy lub podwykonawcom. W przypadku, gdy wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie korzystał z pomocy podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do: a) wskazania w pkt 2.8 druku Oferty części usług objętych niniejszym postępowaniem, które zamierza powierzyć podwykonawcom, b) wybrany wykonawca na każde kolejne zlecenie podwykonawstwa zobowiązany będzie do uzyskania zgody Zamawiającego na zawarcie umowy na podwykonawstwo usług objętych niniejszym postępowaniem, c)przedłożenia do akceptacji projektu umowy, jaka zostanie zawarta z podwykonawcą usług objętych niniejszym postępowaniem, d)przedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo o wartości przekraczającej 5.000,00 zł. w terminie 7 dni od jej zawarcia, e) uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na zmianę podwykonawcy usług objętych niniejszym postępowaniem w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z procedurą wskazaną pod literą b - d, f) w przypadku zmiany wskazanego w ofercie podwykonawcy, na zasoby, którego powoływał się wykonawca dla potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (wiedzę i doświadczenie, osoby zdolne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia lub sytuację ekonomiczną), wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że nowy podwykonawca spełnia odpowiednie warunki w zakresie wskazanym w Części V pkt 1 ppkt 1.2, 1.3 i VII SIWZ, g) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia złożenia faktury przez podwykonawcę, h) przepisy art. 143c Ustawy stosuje się odpowiednio do umów zawartych z podwykonawcami usług objętych niniejszym postępowaniem, i) Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania usług objętych niniejszym postępowaniem przez podwykonawców dalszym podwykonawcom. Treść umowy na podwykonawstwo winna spełniać, co najmniej następujące warunki: a) określać strony umowy, b) zakres przedmiotu umowy, c) termin realizacji, d) wynagrodzenie, warunki płatności i rozliczeń, e) postanowienia dotyczące kar umownych. Szczegółowe uregulowania dotyczące warunków korzystania z podwykonawstwa w przedmiotowym zamówieniu przeniesione są do § 7 wzoru umowy będącego załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja instalacji sanitarnych i grzewczych w budynkach administracji podatkowej woj. mazowieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Warszawa 1: Usługa świadczona będzie w 9 jednostkach (12 obiektów): 1401 IS w W-wie, 1471 I MUS w Warszawie, 1432 US W-wa Bielany, 1434 US W-wa Praga, 1437 US W-wa Targówek, 1439 US W-wa Wawer, 1442 US w Wołominie, 1417 US w Otwocku, 1446 US w Żyrardowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.00.00-3, 50.53.11.00-7, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Oferowany czas przystąpienia do usuwania zgłoszonej awarii - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja instalacji sanitarnych i grzewczych w budynkach administracji podatkowej woj. mazowieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Warszawa 2: Usługa świadczona będzie w 7 jednostkach (7 obiektów): 1431 US W-wa Bemowo, 1433 US W-wa Mokotów, 1438 US W-wa Ursynów, 1440 US W-wa Wola, 1449 III US W-wa Śródmieście, 1418 US w Piasecznie, 1421 US w Pruszkowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.00.00-3, 50.53.11.00-7, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Oferowany czas przystąpienia do usuwania zgłoszonej awarii - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja instalacji sanitarnych i grzewczych w budynkach administracji podatkowej woj. mazowieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon siedlecki - usługa świadczona będzie w 7 jednostkach (10 obiektów): 1410 US w Łosicach, 1412 US w Mińsku Mazowieckim, 1416 US w Ostrowi Mazowieckiej, 1426 US w Siedlcach, 1429 US w Sokołowie Podlaskim, 1441 US w Węgrowie, 1443 US w Wyszkowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.00.00-3, 50.53.11.00-7, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Oferowany czas przystąpienia do usuwania zgłoszonej awarii - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja instalacji sanitarnych i grzewczych w budynkach administracji podatkowej woj. mazowieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon ciechanowski - usługa świadczona będzie w 7 jednostkach (8 obiektów): 1403 US w Ciechanowie, 1411 US w Makowie Mazowieckim, 1413 US w Mławie, 1415 US w Ostrołęce. 1422 US w Przasnyszu, 1423 US w Pułtusku, 1445 US w Żurominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.00.00-3, 50.53.11.00-7, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Oferowany czas przystąpienia do usuwania zgłoszonej awarii - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja instalacji sanitarnych i grzewczych w budynkach administracji podatkowej woj. mazowieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon radomski - usługa świadczona będzie w 9 jednostkach (10 obiektów): 1402 US w Białobrzegach, 1404 US w Garwolinie, 1407 US w Grójcu, 1408 US w Kozienicach, 1424 I US w Radomiu, 1425 II US w Radomiu, 1430 US w Szydłowcu, 1444 US w Zwoleniu, 1473 III MUS w Radomiu,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.00.00-3, 50.53.11.00-7, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Oferowany czas przystąpienia do usuwania zgłoszonej awarii - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja instalacji sanitarnych i grzewczych w budynkach administracji podatkowej woj. mazowieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon płocki - usługa świadczona będzie w 7 jednostkach (7 obiektów): 1405 US w Gostyninie, 1409 US w Legionowie, 1414 US w Nowym Dworze Mazowieckim, 1419 US w Płocku, 1420 US w Płońsku, 1427 US w Sierpcu, 1428 US w Sochaczewie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.00.00-3, 50.53.11.00-7, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Oferowany czas przystąpienia do usuwania zgłoszonej awarii - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu 43 WOG w Świętoszowie
- KR-01/27/24, Utrzymanie gotowości eksploatacyjnej budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie czynności konserwatora urządzeń technicznych oraz drobnych prac budowlanych i instalacji sanitarnych
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.