To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Opole: Dostawy produktów mięsnych
Numer ogłoszenia: 254210 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 224591 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Opolu, ul. Sądowa, 45-033 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4545647, fax 077 4539741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów mięsnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Opolu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone było trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 (poniżej 137 000 euro).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.12.00.00 - Wełna zwierzęca, skóry i skórki Kod CPV wg słownika 2008: 19.28.00.00 - Wełna zwierzęca, skóry i skórki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 277587 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ROMAN EKSPORT-IMPORT Sp. z o.o., ul. Ks. Kordeckiego 85/87, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 136620.00
- Oferta z najniższą ceną: 136620.00 / oferta z najwyższą ceną: 194667.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAUFAJ NATURZE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ZAUFAJ NATURZE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zaufaj Naturze Sp. z o.o., ul. Krotoszyńska 15, 63-760 Zduny, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 129865.00
- Oferta z najniższą ceną: 129865.00 / oferta z najwyższą ceną: 185265.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROLMEX K.ROGALA, R.ROGALA, J.DROB SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROLMEX K.ROGALA, R.ROGALA, J.DROB SPÓŁKA JAWNA
- ROLMEX S.J. K. Rogala, R. Rogala, A. Witoński, Al. Wojska Polskiego 13, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11102.00
- Oferta z najniższą ceną: 11120.00 / oferta z najwyższą ceną: 21050.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa mebli medycznych dla Stacji Dializ i Oddziału Nefrologii tj łóżka szpitalne elektryczne wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi i przeszkoleniem personelu medycznego dla USK w Opolu
- Zakup mebli biurowych
- TP.D.DDO-TK.22.25_Zakup wraz z dostawą środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu CT Express 4D Bracco Injeneering dla Pracowni Tomografii Komputerowej
- TP.D.DN NŻ.21.25_Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców
- Zadanie nr 1 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KMP, CBŚP, BSW w Opolu
- Utrzymanie czystości na Stadionie Opolskim w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Grodzisku Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 4 im. Króla Maciusia I w Grodzisku Mazowieckim
- SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Bolęcinie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 7 im. Wróbelka Elemelka w Grodzisku Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.