Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Kielce: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1- I etap ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce - dostawa i montaż rozdzielnicy głównej wraz ze złączem kablowym
Numer ogłoszenia: 254221 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 , ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450851, fax. 041 3450853.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1-kielce.neostrada.pl/przetarg.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1- I etap ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce - dostawa i montaż rozdzielnicy głównej wraz ze złączem kablowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1- I etap ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce - dostawa i montaż rozdzielnicy głównej wraz ze złączem kablowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tzn.: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia. 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn., że 1.3.1. w okresie ostatnich 3 lat należycie wykonały minimum 3 zamówienia odpowiadające swym rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, 1.3.2. dysponują co najmniej 2 osobami posiadającą uprawnienia do prowadzenia robót elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz co najmniej 2 osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku : eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV wraz z montażem. 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia/nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 3. W przypadku nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę lub odrzuci ofertę. 3.1. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 3.1.1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3.1.2. wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 3.1.3. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 3.1.4. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 3.2. Zamawiający odrzuci ofertę, która : 3.2.1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.2.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.2.4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.2.5. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 1.1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w tym o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1-kielce.neostrada.pl/przetarg.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce - sekretariat, lub ze strony internetowej www.zsp1-kielce.neostrada.pl/przetarg.html.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Ewidencja przepustów znajdujących się pod drogami wojewódzkimi administrowanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach...
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA II MODUŁU SZKOLENIA KOMPETENCYJNEGO CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCEGO Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Zakup koparki.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Dostawę materiałów elektrycznych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.