eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceWykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-19

Starachowice: Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice
Numer ogłoszenia: 254235 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2748811, fax 041 2743057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych na drogach gminnych na terenie Miasta Starachowice zgodnie z poniższym zakresem rzeczowym: 1. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych żużlem paleniskowym, hutniczym lub wykonanym z żużla kruszywem drogowym - głębokość wyboi do 10cm - przy uwzględnieniu kosztu transportu w granicach adm. miasta (śr.odległość ok. 5km) - min. 30.000 m2, max. 40.000 m2 2. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych tłuczniem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu transportu w granicach adm. miasta (śr.odległość ok.5 km) - min.200 m2, max.1.500 m2 3. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych klińcem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu transportu w granicach adm. miasta (śr. odległość ok.5 km) - min. 200 m2, max. 1.500 m2 4. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych innym materiałem przy głębokości wyboi do 10 cm przy uwzględnieniu kosztu transportu w granicach adm. miasta (śr. odległość ok. 5km) - min. 200 m2, max. 2.000 m2 5. Konserwacja nawierzchni gruntowych równiarką - min. 60.000 m2, max. 100.000 m2 6. Transport materiału do granic administracyjnych miasta - min. 25.000 km, max. 40.000 km. Termin rozpoczęcia wykonania i zakończenia poszczególnych zleceń (w całym okresie realizacji umowy) zostanie określony każdorazowo przy ustalaniu zakresu robót. Termin wykonania zleceń awaryjnych (w całym okresie realizacji umowy), niezwłocznie po zgłoszeniu, nie dłużej niż w ciągu 24 godzin. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z Wymaganiami odnośnie wykonania, prowadzenia i odbioru robót związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg o nawierzchni gruntowej i ulepszonej - załącznik Nr 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane jest zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 zamówienia z zakresu usług konserwacyjnych, remontowych lub transportowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 zamówienia z zakresu usług konserwacyjnych, remontowych lub transportowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/?k=186

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 119) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 119) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.