eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolnoDostawa sprzętu rehabilitacyjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Kolno: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
Numer ogłoszenia: 254247 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny w Kolnie , ul. Wojska Polskiego 69, 18-500 Kolno, woj. podlaskie, tel. 086 278 25 76, fax. 086 278 25 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego ujętego w 7 pakietach dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie, w ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ: Pakiet Nr 1 - Aparat do terapii falami krótkimi o emisji ciągłej i impulsowej - 1 szt. Pakiet Nr 2 - Lampa typu Biotron - 1 szt. Pakiet Nr 3 - Aparat do masażu wodnego - 1 szt. Pakiet Nr 4 - Lampa SOLLUX - 1 szt. Pakiet Nr 5 - Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego PS-4 - 1 szt. Pakiet Nr 6 - Osprzęt do UGUL Pełny - 3 szt. Pakiet Nr 7 - Wycinek walca z sandałami - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3. 4) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4) Akceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP właściwe dla przeznaczenia oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Dz. U. Nr 93 poz.896 ze zmianami (dla każdej z oferowanych pozycji). 6) Aktualne dane techniczne oferowanego asortymentu - w języku polskim (katalogi lub strony katalogowe, materiały źródłowe producenta) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów. 7) Szczegółowe warunki gwarancji - opisać i załączyć. 8) Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny w Kolnie, 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 69..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Ogólnego w Kolnie, 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 69 (pok. 5 na I-piętrze)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - Aparat do terapii falami krótkimi o emisji ciągłej i impulsowej - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - Lampa typu Biotron - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 - Aparat do masażu wodnego - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 - Lampa SOLLUX - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 - Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego PS-4 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 - Osprzęt do UGUL Pełny - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 - Wycinek walca z sandałami - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.