Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Chrzanów: Remont chodnika przy ul. Krakowskiej w Alwerni
Numer ogłoszenia: 254267 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie , ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6231272, 6234687, fax. 032 6231272.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika przy ul. Krakowskiej w Alwerni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres : - krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem - 304 m. - podbudowy tłuczniowe - 659 m2. - nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej grubości 6 cm - 624 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej grubości 8 cm - 35 m2 - obrzeża betonowe - 304 m. - roboty rozbiórkowe : krawężnik, obrzeże, chodnik z płyt betonowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł ( słownie: pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji. 2. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy przedmiar robót (zał. 1a) . 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, zawierający wycenę wszystkich pozycji określonych w przedmiarze robót. 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualne uprawnienia budowlane kierownika robót w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - uprawnienia drogowe wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jego członkostwo we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (2003-2007) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wg załącznika nr 3 do siwz, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie( np. protokół odbioru). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum dwie prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. ( minimum ? zakresu wynikającego z przedmiaru robót -zał. nr 1a) 8. Udzielenie minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. 9. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienną wykonawcy (załącznik nr 4). W przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 10. Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - (załącznik nr 5). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 11. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 12. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 13. Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Wymagania dotyczące wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 145, poz 1537 z 2004r) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego : BS o / Chrzanów nr 33 8444 0008 0000 0080 5474 0004 Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uznaje fakt wpływu środków na wyżej podany rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert , podanego w specyfikacji. W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w ppkt. b,c,d oraz e - ich oryginał należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie , pokój nr 110, natomiast kserokopię należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Poręczyciela (Gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności poręczenia (gwarancji) nie był krótszy niż okres związania ofertą. Wadium dla Konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników Konsorcjum. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zwrot wadium 1.Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r z późn. zm.). jeżeli : 1.1. upłynął termin związania ofertą; 1.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 1.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na wniosek wykonawcy: 2.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2.2. który został wykluczony z postępowania; 2.3. którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium musi zostać złożone wraz z ofertą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie
32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Dostawa Żywności do Jadłodajni Centrum Usług Socjalnych w Chrzanowie..
- "Kompleksowy odłów i transport zwierząt wolnożyjących nie podlegających ochronie na terenie powiatu chrzanowskiego"
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Budowa chodnika w ciągu ulicy Orlej oraz na skrzyżowaniu z ul. Ligonia w Krzyżowicach
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.