eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonywanie usług ochrony mienia oraz usług porządkowych w obiekcie będącym siedzibą zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Wrocław: Wykonywanie usług ochrony mienia oraz usług porządkowych w obiekcie będącym siedzibą zamawiającego
Numer ogłoszenia: 25426 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 333-09-30, 333 09 40, faks 071 332 37 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług ochrony mienia oraz usług porządkowych w obiekcie będącym siedzibą zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie następujących usług w obiekcie będącym siedzibą WFOŚiGW we Wrocławiu, zlokalizowanym we Wrocławiu przy ul. Jastrzębiej 24 : 1. Ochrona mienia obejmującego budynek oraz posesję: a) w dni robocze od godz. 15.30 dnia poprzedniego do godz. 7.30 dnia następnego, b) w dni wolne od pracy, niedziele i święta - całodobowo. 2. Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynku. 3. Utrzymanie porządku i czystości na terenie posesji, w skład której wchodzą: parking, drogi, chodniki zewnętrzne i wewnętrzne - 760 m2, powierzchnie zielone z nasadzeniami - 400 m2,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, nie później niż na dzień składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy PZP wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty : a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, b)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d)aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3.W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP dotyczących : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, wykonawcy składają wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, b)wykaz usług, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie minimum 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, opisem przedmiotu, daty wykonania, odbiorców, oraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, c)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, d)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 500 000 zł...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu adres siedziby: 53-148 Wrocław, ul. Jastrzębia 24 tel. 71 333-09-40, fax. 71 332 37 76.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu adres siedziby: 53-148 Wrocław, ul. Jastrzębia 24 tel. 71 333-09-40, fax. 71 332 37 76.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.