Ogłoszenie z dnia 2010-08-18
Wrocław: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA Z PODZIAŁEM NA 2 PAKIETY:
- PAKIET NR 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Programy Profilaktyczne
- PAKIET NR 2 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla DCO
Numer ogłoszenia: 254364 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA Z PODZIAŁEM NA 2 PAKIETY: - PAKIET NR 1 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Programy Profilaktyczne - PAKIET NR 2 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla DCO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1: Komputery przenośne 15cali - 2 szt. Komputery przenośne 12cali - 3 szt. Drukarka przenośna - 1 szt. Drukarka atramentowa do formatu A3 - 1 szt. Monitor LCD - 3 szt. HUB USB min. 4 - portowy - 3 szt. Access Point - 1 szt. Zewnętrzny napęd optyczny - nagrywarka DVD RW +/-; USB - 2 szt. Zewnętrzna klawiatura numeryczna - USB - 3 szt. Kabel VGA - ekranowany, złącze M-M, 5 m - 1 szt. Oprogramowanie biurowe: MS Office 2007 SB PL OEM - 5 szt. Pozostałe, szczegółowe wymagania opisane są w załączniku nr 1. PAKIET NR 2 Skaner płaski A4 - 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 1 szt. Moduły światłowodowe do przełączników sieciowych - 2 szt. Wentylator turbinowy do serwerów blade - 2 szt. Przejściówka zasilająca do Access Point- PoE 1port, - 4 szt. Zestaw do pasywnego zasilania urządzeń po standardowym kablu Ethernet - 5 szt. Oprogramowanie antywirusowe - przedłużenie abonamentu: ESET NOD32 Antivirus Business Edition - przedłużenie o 15 miesięcy 250 sztuk ESET Mail Security for Linux/BSD - przedłużenie o 17 miesięcy 350 sztuk Pozostałe, szczegółowe wymagania opisane są w załączniku nr 2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: Pakiet Nr 1 - 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia zł) Pakiet Nr 2 - 700,00 zł (słownie: siedemset zł ).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia z art. 22 ustawy- załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostaw. Za dostawę odpowiadającą swym rodzajem i wartością uważa się jednorazową dostawę (wartość brutto) nie mniejszą niż dla: Pakiet Nr 1 - 10 000,00 zł. Pakiet Nr 2 - 15 000,00 zł., dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jeden pakiet, musi zsumować wartość pakietów, na które składa ofertę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum dla Pakietu: Pakiet Nr 1 - 7.000,00 zł Pakiet Nr 2 - 15.000,00 zł brutto a w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, wartość polisy powinna być zsumowana.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
53-413 Wrocław
pl. Hirszfelda 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 10:10, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu 53-413 Wrocław pl. Hirszfelda 12 ZP/PN/48/10/EI.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Programy Profilaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputery przenośne 15cali szt 2 2. Komputery przenośne 12cali szt 3 3. Drukarka przenośna szt 1 4. Drukarka atramentowa do formatu A3 szt 1 5 Monitor LCD szt 3 6 HUB USB min.4 - portowy szt 3 7 Access Point szt 1 8 Zewnętrzny napęd optyczny- nagrywarka DVD RW+/-; USB szt 2 9 Zewnętrzna klawiatura numeryczna - USB szt 3 10 Kabel VGA-ekranowany, złącze M-M, 5m szt 1 11 Oprogramowanie MS Office 2007 SB PL OEM szt 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla DCO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skaner płaski A4 szt 1 2. Urządzenie wielofunkcyjne szt 2 3. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe szt 1 4. Moduły światłowodowe do przełaczników sieciowych szt 2 5 Wentylator turbinowy do serwerów blade szt 2 6 Przejściówka zasilająca do Access Point - PoE 1 port szt 4 7 Zestaw do pasywnego zasilania urządzeń po standardowym kablu Ethernet szt 5 8 Oprogramowanie antywirusowe -przedłużenie abonamentu: ESET NOD32 Antyvirus Business Edition - przedłużenie o 15 miesięcy szt 250 9 Oprogramowanie antywirusowe -przedłużenie abonamentu: ESET Mail Security for Linux/BSD - przedłużenie o 17 miesięcy szt 350.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0, 32.42.00.00-3, 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wrocławskiego Centrum Integracji
- Dostawa naturalnej wody mineralnej dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
- Usługa serwisowa na przegląd, naprawę i dostawę części eksploatacyjnych do systemu poczty pneumatycznej firmy Sumetzberger w USK we Wrocławiu
- SZP/242-096/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny w miejscu publicznym albo niepublicznym na terenie miasta Wrocławia, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.