eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › II etap budowy strażnicy Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Komendy Miejskiej w Bielsku-Białej, przy ul. Leszczyńskiej 43 wraz z zakończeniem realizacji całej inwestycji i przekazaniem do użytkowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Bielsko-Biała: II etap budowy strażnicy Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Komendy Miejskiej w Bielsku-Białej, przy ul. Leszczyńskiej 43 wraz z zakończeniem realizacji całej inwestycji i przekazaniem do użytkowania
Numer ogłoszenia: 25440 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8166413, 8166414 w. 132, fax 033 8122064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap budowy strażnicy Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Komendy Miejskiej w Bielsku-Białej, przy ul. Leszczyńskiej 43 wraz z zakończeniem realizacji całej inwestycji i przekazaniem do użytkowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlanych wewnętrznych, tj.: a) robót wykończeniowych wraz tynkami, podłożami, podłogami, sufitami, balustradami, malowaniem, stolarką wewnętrzną, windą oraz sali gimnastycznej z zapleczem, stałym wyposażeniem sali gimnastycznej; b) instalacji wod-kan w zakresie białego montażu i podejść; c) instalacji c.o.; d) instalacji sprężonego powietrza; e) instalacji nawiewno-wywiewnych i klimatyzacji ; f) instalacji elektrycznej; g) instalacji telefonicznej; h) instalacji komputerowej; i) instalacji tv; j) instalacji domofonowej; k) instalacji bramowej ; l) instalacji monitoringu; m) systemu nagłośnienia; n) instalacji alarmowania; o) instalacji radiofonicznej; p) montażu w części obiektu kluczy systemowych q) montażu stałego wyposażenia meblowego. 2. Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych: a) magazynku olejów i zużytych sorbentów; b) dokończenie podbudów placów, ich nawierzchni z kostki brukowej, schodów terenowych; c) ogrodzenia, bramy przesuwnej ,szlabanu, masztów flagowych; d) oświetlenia zewnętrznego, zakupu i zainstalowania agregatu prądotwórczego; e) logo wraz z oświetleniem na budynku administracyjnym i nad wejściem głównym; f) iluminacji dachu budynku administracyjnego; g) zabezpieczeń przeciwśnieżnych; h) cokołu elewacji wokół budynku; i) instalacji antyoblodzeniowej; j) instalacji zabezpieczenia przed upadkiem z dachu; 3.Wykonanie dodatkowej lub uzupełniającej dokumentacji projektowej, wykonawczej i wykonanie na jej podstawie: a) instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu nr 3, 4, 5 ; b) wyciągu do suszenia węży; c) instalacji antyoblodzeniowej; d) instalacji zabezpieczającej przed upadkiem z dachu; e) osiatkowania i wieszaków odzieży specjalnej w pomieszczeniach nr 23 i 45; f) osiatkowania wraz z bramą w pomieszczeniu nr 7; g) instalacji nagłośnienia ( zmiana w stosunku do projektu podstawowego wg opisu w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót); h) instalacji wideodomofonowej i bramowej; i) instalacji rtv; ( zmiana w stosunku do projektu podstawowego- wg opisu w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót); 4. Przeprowadzenie odbiorów robót na które wymagana jest zgoda odpowiednich podmiotów, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym pomiary geodezyjne i naniesienie na mapach , uczestnictwo w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała, w wysokości 150 000 zł, (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 71 10600076 0000 3310 0006 4722 przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem , dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium; dowodem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego ( wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt.2 lit b) do e) należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w 43-300 Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 9 przed terminem składania ofert. 5. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie, oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Uwaga - termin ważności gwarancji zapłaty wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Zwrot wadium: Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminu związania ofertą (art. 85 ust. 1 ustawy Pzp) oraz w pozostałych przypadkach wymienionych w art.46 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium , jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. a) Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- robót budowlanych wykończeniowych (tynki, wylewki, posadzki, sufity podwie-szone, malowania) w co najmniej dwóch obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 (każdy) i o wartości tych robót netto nie niższej niż 1 000 000 zł (jedenmilionzłotych) każda. b) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu w budynkach instalacji wentylacji me-chanicznej i klimatyzacji o wartości co najmniej 1 000 000 zł (jedenmilionzłotych) netto każda z tych robót. c) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu wewnętrznych instalacji elektrycznych, w tym niskoprądowych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (dwieścietysięcyzłotych) netto każda z tych robót. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie każdy z Wykonawców (członków konsorcjum) musi spełnić co najmniej jeden z wyżej wymienionych warunków ( a), b) lub c)). 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku- złożenie oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: a) dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; b) dysponowanie kierownikami robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie instalacji teletechnicznych i niskoprądowych - drogowej posiadającymi co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej specjalności, należącymi do OIIB i posiadającymi wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; Doświadczenie zawodowe będzie liczone od dnia uzyskania uprawnień zawodowych do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Spełnienie warunku-na podstawie oświadczenia Wykonawcy. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości co najmniej 5 000 000 zł (pięćmilionówzłotych); b) osiągnięcie w okresie ostatnich 3-ch lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, średniorocznego przychodu ze sprzedaży w branży bu-dowlano-montażowej minimum 12 000 000 zł netto ( (dwanaściemilionówzłotych); c) posiadanie, przez cały okres wykonywania umowy obejmującej przedmiot nin. zamówienia, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 15 000 000 zł (piętnaściemilionówzłotych). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek określony w podpunkcie b) musi spełnić co najmniej jeden Wykonawca. Spełnienie warunku- na postawie dokumentów. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655), zwanej w treści ogłoszenia ustawą Pzp - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń . Spełnienie warunku-oświadczenie Wykonawcy. 8. Wniosą wadium (zgodnie z zapisami siwz). Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opła-caniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 6 . Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- robót budowlanych wykończeniowych w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 (każdy) i o wartości tych robót nie mniejszej niż 1 000 000 zł (jedenmilionzłotych) netto każda, z podaniem zakresu robot, wartości oraz daty i miejsca wykonania; 7. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - robót budowlanych obejmujący. Instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach, o wartości tych robót nie mniejszej niż 1 000 000 zł (jedenmilionzłotych) netto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 8. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - robót elektrycznych wewnętrznych, w tym niskoprądowych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (dwieścietysięcyzłotych) netto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 9. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazach (zgodnie z pkt 6,7,8) zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 10. Wykaz osób (kadry technicznej ), które będą wykonywały niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11. Dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych przez osoby wskazane przez wykonawcę i kierowania robotami, tj. kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych osób wymienionych zgodnie z pkt.10 12. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej osób wymienionych zgodnie z pkt. 10. 13. Oświadczenie o gotowości kierownika budowy , kierowników robót do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia i zgłoszenia obiektu do użytkowania. 14. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, w wysokości co naj-mniej 5 000 000 zł (pięćmilionówzłotych) - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15. Rachunek zysków i strat (stanowiący część sprawozdania finansowego) , a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający przychody netto ze sprzedaży w branży budowlano-montażowej za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe ( 2004, 2005, 2006) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 16. Kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot zmówienia, na kwotę nie niższą niż 15 000 000 zł (piętnaściemilionówzłotych) , obowiązującej przez cały okres wykonywania umowy plus 30 dni. 17. Oświadczenie Wykonawcy : - o dokonaniu wizji terenu budowy i uzyskaniu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; - zobowiązanie się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy 18. Kopia dowodu wniesienia wadium. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,95
  • 2. okres gwarancji - 0,05

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 9 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.