Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Toruń: sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni olejowych Zamawiającego w Bydgoszczy i Brodnicy
Numer ogłoszenia: 254422 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-73-00, fax 0-56 611 74 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbacelna.torun.pl; www.izbacelan.torun.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni olejowych Zamawiającego w Bydgoszczy i Brodnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna (w czasie trwania umowy tj. najwcześniej od: 16.01.2008 do 31.12.2008 r.) dostawa oleju opałowego zakwalifikowanego we Wspólnym Słowniku Zamówień do grupy towarów o kodzie CPV 23122100-9 (łącznie 36.800 litrów) do kotłowni olejowych w: -OC II Bydgoszcz przy ul. Dalekiej 9 - zbiorniki o pojemności 10.000 L, przewidywane potrzeby: 30.000 L. -MW Brodnica przy ul. Podgórnej 66 A - zbiorniki o pojemności 3.750 L, przewidywane potrzeby: 6.800 L. Olej opałowy musi spełniać wymagania zawarte w odpowiednich obowiązujących normach. Zamawiający zleci a Dostawca przyjmuje do realizacji w okresie trwania umowy dostawę oleju opałowego o następujących parametrach: - gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż: 860 kg/m3 - temperatura zapłonu nie niższa niż: 56oC - lepkość kinetyczna w temperaturze 20oC max : 6,0 mm2/s - zawartość siarki max: 0,2% m/m - wartość opałowa min: 42 MJ/kg - temperatura płynięcia nie wyższa niż: -20oC - barwa: czerwona - zawartość wody max : 100 mg/kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Stwierdzenie spełnienia ww. warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową z zastosowaniem formuły spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca spełni wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawca wykona cały przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum, itp.). 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Wypełniony i podpisany formularz oferty (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisała osoba, której uprawnienia do reprezentowania oferenta nie można ustalić na podstawie dokumentów załączonych do oferty, a w szczególności odpisu lub zaświadczenia, o którym mowa w pkt.1. 9. Oświadczenie o akceptacji warunków określonych w niniejszej Specyfikacji oraz oświadczenia o akceptacji warunków umowy - (załącznik nr 5 SIWZ). 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 poz. 605/ zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokument odpowiadający wymaganiom określonym § 2 tego rozporządzenia. Dokumenty składane mogą być w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbacelna.torun.pl; www.izbacelna.torun.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IZBA CELNA W TORUNIU ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 TORUŃ, pokój nr 309, tel. 056 611 73 21..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Izby Celnej Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63/65, 87 - 100 Toruń, pok. Nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa roztworu ponadtlenkowego
- Dostawa asortymentu do toalety jamy ustnej
- WYKONANIE REMONTU DACHU WRAZ ZE WZMOCNIENIEM KONSTRUKCJI POD INSTALACJĘ FOTOWOLTAICZNĄ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH WIELORODZINNYCH TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O. W LUBICZU DOLNYM
- Dostawa tlenu medycznego
- Dostawa podtlenku azotu medycznego
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Oddziału ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Społecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.