Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Kleszczów: Opracowanie projektów graficznych i druk publikacji informacyjnych i promocyjnych /5 części/ znak sprawy IZP-3411/28/10
Numer ogłoszenia: 254443 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów graficznych i druk publikacji informacyjnych i promocyjnych /5 części/ znak sprawy IZP-3411/28/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów graficznych i wydanie publikacji informacyjnych i promocyjnych Gminy kleszczów: folder promocyjnego , tematycznych ulotek informacyjnych, folderu okolicznościowego, broszury informacyjnej i kalendarza ściennego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w każdej z pięciu części oddzielnie i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone wykonawcy, o ile wystąpią okoliczności uzasadniające wykonanie dodatkowego dodruku publikacji informacyjnych i promocyjnych objętych niniejszym zamówieniem i spełniających parametry określone w niniejszej SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5, 30.19.97.92-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej: a) W części I zamówienia - minimum 2 rodzaje folderów o charakterze promocyjnym, zawierających tekst oraz fotografie, w minimum dwóch wersjach językowych; na papierze kreda błysk; a) W części II zamówienia - minimum 2 rodzaje ulotek informacyjnych, zawierających tekst oraz fotografie, dwustronnie zadrukowanych, na papierze kredowym; b) W części III zamówienia - minimum 2 rodzaje pełnokolorowych folderów o charakterze promocyjnym, zawierających tekst oraz fotografie; na papierze kreda błysk; c) W części IV zamówienia - minimum 2 rodzaje pełnokolorowych broszur informacyjnych, zawierających tekst oraz fotografie, na papierze kredowym; d) W części V zamówienia - minimum 2 rodzaje kalendarzy ściennych, na papierze kredowym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kleszczowie pok. 32 /cena wersji papierowej siwz 5 zł./.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 12:00, miejsce: kancelaria ogólna urzędu pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Folder promocyjny /Gmina Kleszczów/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczony przez zamawiającego tekst w języku polskim oraz fotografie i znaki graficzne - przynajmniej dwóch projektów graficznych pełnokolorowego folderu promocyjnego /Gmina Kleszczów/ w trzech wersjach językowych (polskiej, angielskiej i niemieckiej), wraz z wykonaniem przez wykonawcę fotografii, uzupełniających materiał zdjęciowy, dostarczony przez zamawiającego - nakład 3000 szt., - format A4 (210 x 297 mm) lub A4- (200 x 290 mm), - liczba stron: 16 + 4 strony okładki, - papier: kreda błysk 150g/m2, kolor 4+4, - okładka: kreda mat 300g/m2, kolor 4+4, - wykończenie - wybiórcze lakierowanie na okładkach zewnętrznych, - oprawa: zeszytowa, szycie zszywkami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tematyczne ulotki informacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczone przez zamawiającego teksty, fotografie i znaki graficzne - przynajmniej dwóch projektów graficznych dla każdej z trzech pełnokolorowych, dwustronnie zadrukowanych ulotek informacyjnych poświęconych Gminie Kleszczów, wraz z wykonaniem przez wykonawcę fotografii, uzupełniających materiał zdjęciowy, dostarczony przez zamawiającego; 1. tytuły ulotek: 1. Gmina Kleszczów - INFORMATOR; 2. Gmina Kleszczów - Strefa korzystnych inwestycji; 3. Gmina Kleszczów - Turystyka i rekreacja - nakład każdej ulotki tematycznej: 1000 szt., - format każdej ulotki tematycznej: 205 x 550 mm, zbigowany i złożony na 5 części, - papier 150g/m2, kreda, - kolor 4+4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Folder okolicznościowy /Gmina Kleszczów 1990-2010/.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczone przez zamawiającego teksty, fotografie i znaki graficzne - projektu graficznego pełnokolorowego folderu okolicznościowego /Gmina Kleszczów 1990-2010/, wraz z wykonaniem przez wykonawcę fotografii, uzupełniających materiał zdjęciowy, dostarczony przez zamawiającego - nakład 2000 szt., - format A4 (210 x 297 mm) lub A4- (200 x 290 mm), - liczba stron: 50 + 4 strony okładki, - papier: kreda błysk 150g/m2, kolor 4+4, - okładka: kreda 300g/m2, kolor 4+4, wykończenie - folia mat na okładkach zewnętrznych, - oprawa: klejona..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Broszura informacyjna - podsumowanie kadencji samorządu Gminy Kleszczów 2006-2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczone przez zamawiającego teksty, fotografie i znaki graficzne - projektu graficznego pełnokolorowej broszury informacyjnej, dotyczącej podsumowania kadencji samorządu Gminy Kleszczów 2006-2010, wraz z wykonaniem przez wykonawcę fotografii, uzupełniających materiał zdjęciowy, dostarczony przez zamawiającego - nakład 1700 szt., - format 210 x 210 mm), - liczba stron: 16 + 4 strony okładki, - papier: 150 g/m2 kreda błysk, kolor 4+4, - okładka: kreda 200-250 g/m2, kolor 4+4, - oprawa: zeszytowa, szycie zszywkami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gminny kalendarz ścienny na 2011 rok promujący Gminę Kleszczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczone przez zamawiającego fotografie oraz znaki graficzne projektu 6 dwustronnie zadrukowanych kartek kalendarza, przy czym każda strona przeznaczona na inny miesiąc oraz jedna kartka ze stroną tytułową nakład: 2500 szt.; - ilość stron: 12 (każda strona na 1 miesiąc roku) +1 strona tytułowa; - format A2, czyli: szer. 420 mm, wysokość 594 mm; - 1/2 strony - fotografia, 1/2 strony - kalendarz z czytelnymi cyframi i literami, z zaznaczonymi dniami wolnymi i świątecznymi oraz imieninami; - papier kreda błysk 250 g; - kolor 4+4; - oprawa w spiralę z zawieszką na krótszej krawędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8, 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno - reklamowych
- Usługa przeprowadzenia płatnych działań informacyjnych w systemie Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram) i You Tube
- Dostawa materiałów pomocniczych/informacyjno-edukacyjnych
- Dostawa metalowych przypinek
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.