eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczówOpracowanie projektów graficznych i druk publikacji informacyjnych i promocyjnych /5 części/ znak sprawy IZP-3411/28/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Kleszczów: Opracowanie projektów graficznych i druk publikacji informacyjnych i promocyjnych /5 części/ znak sprawy IZP-3411/28/10
Numer ogłoszenia: 254443 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów graficznych i druk publikacji informacyjnych i promocyjnych /5 części/ znak sprawy IZP-3411/28/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów graficznych i wydanie publikacji informacyjnych i promocyjnych Gminy kleszczów: folder promocyjnego , tematycznych ulotek informacyjnych, folderu okolicznościowego, broszury informacyjnej i kalendarza ściennego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w każdej z pięciu części oddzielnie i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone wykonawcy, o ile wystąpią okoliczności uzasadniające wykonanie dodatkowego dodruku publikacji informacyjnych i promocyjnych objętych niniejszym zamówieniem i spełniających parametry określone w niniejszej SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5, 30.19.97.92-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej: a) W części I zamówienia - minimum 2 rodzaje folderów o charakterze promocyjnym, zawierających tekst oraz fotografie, w minimum dwóch wersjach językowych; na papierze kreda błysk; a) W części II zamówienia - minimum 2 rodzaje ulotek informacyjnych, zawierających tekst oraz fotografie, dwustronnie zadrukowanych, na papierze kredowym; b) W części III zamówienia - minimum 2 rodzaje pełnokolorowych folderów o charakterze promocyjnym, zawierających tekst oraz fotografie; na papierze kreda błysk; c) W części IV zamówienia - minimum 2 rodzaje pełnokolorowych broszur informacyjnych, zawierających tekst oraz fotografie, na papierze kredowym; d) W części V zamówienia - minimum 2 rodzaje kalendarzy ściennych, na papierze kredowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kleszczowie pok. 32 /cena wersji papierowej siwz 5 zł./.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 12:00, miejsce: kancelaria ogólna urzędu pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Folder promocyjny /Gmina Kleszczów/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczony przez zamawiającego tekst w języku polskim oraz fotografie i znaki graficzne - przynajmniej dwóch projektów graficznych pełnokolorowego folderu promocyjnego /Gmina Kleszczów/ w trzech wersjach językowych (polskiej, angielskiej i niemieckiej), wraz z wykonaniem przez wykonawcę fotografii, uzupełniających materiał zdjęciowy, dostarczony przez zamawiającego - nakład 3000 szt., - format A4 (210 x 297 mm) lub A4- (200 x 290 mm), - liczba stron: 16 + 4 strony okładki, - papier: kreda błysk 150g/m2, kolor 4+4, - okładka: kreda mat 300g/m2, kolor 4+4, - wykończenie - wybiórcze lakierowanie na okładkach zewnętrznych, - oprawa: zeszytowa, szycie zszywkami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tematyczne ulotki informacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczone przez zamawiającego teksty, fotografie i znaki graficzne - przynajmniej dwóch projektów graficznych dla każdej z trzech pełnokolorowych, dwustronnie zadrukowanych ulotek informacyjnych poświęconych Gminie Kleszczów, wraz z wykonaniem przez wykonawcę fotografii, uzupełniających materiał zdjęciowy, dostarczony przez zamawiającego; 1. tytuły ulotek: 1. Gmina Kleszczów - INFORMATOR; 2. Gmina Kleszczów - Strefa korzystnych inwestycji; 3. Gmina Kleszczów - Turystyka i rekreacja - nakład każdej ulotki tematycznej: 1000 szt., - format każdej ulotki tematycznej: 205 x 550 mm, zbigowany i złożony na 5 części, - papier 150g/m2, kreda, - kolor 4+4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Folder okolicznościowy /Gmina Kleszczów 1990-2010/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczone przez zamawiającego teksty, fotografie i znaki graficzne - projektu graficznego pełnokolorowego folderu okolicznościowego /Gmina Kleszczów 1990-2010/, wraz z wykonaniem przez wykonawcę fotografii, uzupełniających materiał zdjęciowy, dostarczony przez zamawiającego - nakład 2000 szt., - format A4 (210 x 297 mm) lub A4- (200 x 290 mm), - liczba stron: 50 + 4 strony okładki, - papier: kreda błysk 150g/m2, kolor 4+4, - okładka: kreda 300g/m2, kolor 4+4, wykończenie - folia mat na okładkach zewnętrznych, - oprawa: klejona..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Broszura informacyjna - podsumowanie kadencji samorządu Gminy Kleszczów 2006-2010.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczone przez zamawiającego teksty, fotografie i znaki graficzne - projektu graficznego pełnokolorowej broszury informacyjnej, dotyczącej podsumowania kadencji samorządu Gminy Kleszczów 2006-2010, wraz z wykonaniem przez wykonawcę fotografii, uzupełniających materiał zdjęciowy, dostarczony przez zamawiającego - nakład 1700 szt., - format 210 x 210 mm), - liczba stron: 16 + 4 strony okładki, - papier: 150 g/m2 kreda błysk, kolor 4+4, - okładka: kreda 200-250 g/m2, kolor 4+4, - oprawa: zeszytowa, szycie zszywkami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gminny kalendarz ścienny na 2011 rok promujący Gminę Kleszczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie - w oparciu o dostarczone przez zamawiającego fotografie oraz znaki graficzne projektu 6 dwustronnie zadrukowanych kartek kalendarza, przy czym każda strona przeznaczona na inny miesiąc oraz jedna kartka ze stroną tytułową nakład: 2500 szt.; - ilość stron: 12 (każda strona na 1 miesiąc roku) +1 strona tytułowa; - format A2, czyli: szer. 420 mm, wysokość 594 mm; - 1/2 strony - fotografia, 1/2 strony - kalendarz z czytelnymi cyframi i literami, z zaznaczonymi dniami wolnymi i świątecznymi oraz imieninami; - papier kreda błysk 250 g; - kolor 4+4; - oprawa w spiralę z zawieszką na krótszej krawędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8, 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.