eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraPełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja świetlicy w m. Osetno,,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja świetlicy w m. Osetno,,
Numer ogłoszenia: 254457 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja świetlicy w m. Osetno,,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ,,Modernizacja świetlicy w m. Osetno,, Zadanie inwestycyjne, polega na wykonaniu robót budowlanych w świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w m. Osetno, na dz. ewid. 22. Świetlica składa się z następujących pomieszczeń: - sala główna, - scena duża, - scena mała, - zaplecze sceny, -toalety. Zakres obejmuje wykonanie: - robót budowlanych ( skucie tynków na ścianach wew., zew. i sufitach, wykonanie nowych tynków na ścianach wew. i zew. z zachowaniem gzymsów, cokołów i ościeży, wykonanie sufitów z płyt GKT ogniochronnych na ruszcie systemowym stalowym na powierzchniach sufitów, malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, malowanie elewacji farbą silikatową , wymiana okien, wymiana zewnętrznych drzwi , usunięcie podłogi i polepy na stropie, ułożenie izolacji z wełny mineralnej, zamurowanie otworu okiennego, wykonanie nowych ścianek działowych, wentylacja stropodachu, montaż drzwi wejściowych do pom. toalet, licowanie posadzki i ścian płytkami ceramicznymi, zamontowanie szafki hydrantowej na hydrant), - robót instalacji sanitarnych, ( centralne ogrzewanie, instalacja wody ciepłej i zimnej, instalacja kanalizacji sanitarnej, wentylacja ), - robót instalacji elektrycznych ( instalacje oświetleniowe, oświetlenie ewakuacyjne, obwody gniazd 230 V, rozdzielnicę, połączenia wyrównawcze), Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót ( kosztorysach ślepych), które w obliczu wyboru wynagrodzenia ryczałtowego mają charakter pomocniczy. Istotną rolę odgrywa kolorystyka, która wynika z obwarowań w m.p.z.p oraz wytycznych konserwatorskich z WDKZ we Wrocławiu. Dokładny opis i zakres robót znajduje się w SIWZ, ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentacji. Materiały dostępne są na stronie internetowej: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne: Numer ogłoszenia: 224133 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010r. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem zgodnie z dokumentacją projektową robót budowlanych w poszczególnych branżach: -budowlanej, -sanitarnej, -elektrycznej. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży budowlanej. Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: 1.Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, (Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego) oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych, której projekt został opublikowany na stronie www.bip.gora.com.pl 2.Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadania pn.: ,, Modernizacja świetlicy w m. Osetno,, Nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty . 3.Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane . 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5.Protokolarne przekazywanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 6.Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 7.Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 8.Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 9.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu . 10.Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 11.Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 12. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 13. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 14.Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 15. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 16. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 17.Uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 18. Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru robót częściowych. 19.Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 20.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 21. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac. 22.Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 23.Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń. 24.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 25.W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie wprowadzono obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje inspektorem nadzoru posiadającym stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w następujących specjalnościach: Część 1 - branża budowlana: konstrukcyjno -budowlanej. Część 2 - branża sanitarna: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wystawione we wcześniejszym stanie prawnym w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Część 3 - branża elektryczna: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wystawione we wcześniejszym stanie prawnym w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia przynależących do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku cudzoziemców należy podać podstawę prawną uznania uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w pkt. 6 przedmiotowej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany terminu realizacji inwestycji, dla której ustanawia się inspektora nadzoru w ramach niniejszej umowy, - Wykonawca pełni nadal obowiązki w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w § 6 ust. 1 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pok. 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, sekretariat pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja świetlicy w m. Osetno planowany do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach działania ,,Odnowa i rozwój wsi,, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja świetlicy w m. Osetno,, w branży budowlanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest nadzorowanie robót budowlanych w branży budowlanej. Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne umieszczone są do pobrania na stronie internetowej www.bip.gora.com.pl. Opis obowiązków jak w sekcji II.1.3 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja świetlicy w m. Osetno,, w branży sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest nadzorowanie robót budowlanych w branży sanitarnej. Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne umieszczone są do pobrania na stronie internetowej www.bip.gora.com.pl. Opis obowiązków jak w sekcji II.1.3 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja świetlicy w m. Osetno,, w branży elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót w branży elektrycznej. Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne umieszczone są do pobrania na stronie internetowej www.bip.gora.com.pl. Opis obowiązków jak w sekcji II.1.3 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.