To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-28
Białystok: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015.
Numer ogłoszenia: 254464 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231472 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku, ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia. Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów i książek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Albumy 1. Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 200 str. (+- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 15.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: 15.10.2015 r Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Album Krasnuszki wśród ikon raschożych, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 60 str. (+- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 30.09.2015 r. Książki 1. Książka Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa format A4, środek obj. 350 stron (+- 10%), tekst dwujęzyczny w układzie dwukolumnowym, ryciny umieszczone w tekście papier offset 120g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 400 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Termin realizacji: do 30.11.2015r. Termin przekazania materiałów: 2 połowa października 2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pt. Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa, współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Część II zamówienia. Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów oraz kartonowego pokoju wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Foldery / składanki 1. Folder Jan Paweł II w oczach dziecka, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz. Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 07.10.2015 r. 2. Folder reklamowy w formie mapy, format A2 składany na 10 części do formatu A5, bigowania, kreda 150g, kolor 4+4, folia mat., nakład 2.000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zaproszenia 1. Zaproszenie, format A4 (składane do A5), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 500 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 30.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Pocztówki / reprodukcje 1. Komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, tekst dwujęzyczny na obwolucie, nakład 400 kompletów ( 5 x 400 szt.) Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r. Plakaty / afisze / kalendarze 1. Kalendarz, format 420x 295 mm (A2 składane na dwa do formatu A3), jedno bigowanie, poziom, 16 stron formatu A3, kreda 200g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, na środku dłuższego boku otwór do zawieszenia, okładka, nakład 1000 szt. Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 01.12.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 15.11.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego 2. Plakat, format A3, kreda 180 g, kolor 4+0, nakład 40 sztuk Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku Termin realizacji: do 15.10.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 05.10.2015 r. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego Inne 1. W białostockim saloniku- kartonowy pokój dla lalek (do samodzielnego sklejania) Elementy do wydrukowania: podłoga: szer. 23 cm, dł. 31 cm, karton 1,5 mm+oklejka po jednej stronie - papier 80g (bez oklejki pod spodem podłogi), zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie ściany: (wg załączonego zdjęcia do SIWZ) wys. 23 cm + 2 cm wypustka do sklejania, szer. 77 cm, 2 bigowania oddzielające powierzchnie ścian + bigowanie oddzielające wypustki do sklejania, karton 1,5 mm+oklejka ubustronnie - papier 80g, zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie Dwie karty o wymiarach 25 x 33 cm z rysunkami przedmiotów i postaci do wyciskania, każdy rysunek z dodatkową powierzchnią do przyklejenia na podłodze, odznaczoną bigowaniem (łącznie 22 rysunki na dwóch kartach), karton 1 mm, oklejka po jednej stronie (bez oklejki pod spodem), papier 80g, zadrukowany 4+0+foilia matowa obustronnie Nakład 3.000 egz. Termin realizacji - do 02.11.2015 r. Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.00.00.00 - 78.00.00.00 78.22.00.00 - 78.22.00.00 78.22.50.00 - 78.22.50.00 78.10.00.00 - 78.10.00.00 78.12.40.00 - 78.12.40.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów i książek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
- Drukarnia Biały Kruk Milewscy Sp. j., Tygrysia 50 Sobolewo, 15-509 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54025,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55256,00
Oferta z najniższą ceną: 55256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105500,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów oraz kartonowego pokoju wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- S-PRINT 2 Sp. z o.o. 40-326 Katowice ul. Techników 5, Techników 5, 40-326 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44446,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24006,00
Oferta z najniższą ceną: 24006,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33270,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.