Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Józefów: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Józefowa
Numer ogłoszenia: 254500 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 7892122 wew. 319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Józefowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Józefowa.Przewidywane rodzaje i ilości materiałów określone są w Załączniku Nr 1 do Rozdziału II w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności . 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności w ostatnich 3 latach przed wszczęciem niniejszego postępowania zrealizował co najmniej dwa zadania obejmujące dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych, wartość dostaw dla jednego podmiotu nie może być niższa niż 30 000 brutto w ciągu roku. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg kryterium Spełnia - nie spełnia. Wykonawcy niespełniający któregokolwiek z wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału I SIWZ . 2. Załącznik (Doświadczenie zawodowe) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału I SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w nim zadania zostały wykonane należycie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpośrednio w siedzibie prowadzącego postępowanie, w Biurze Obsługi Klienta lub pocztą, w terminie 5 dni od złożeniu wniosku o jej wydanie..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul.Kardynała Wyszyńskiego 1,bud.A, Biuro Obsługi Klienta..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Rezerwacja i zakup biletów lotniczych na potrzeby CNBOP-PIB w ramach podróży służbowych na trasach krajowych i międzynarodowych
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
- Aranżacja zieleni w ulicy Sobieskiego w Józefowie (część południowa) na odcinku od ul. Gen. Sikorskiego do ul. Asnyka
- Modernizacja oświetlenia ulicznego (2)
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, biurowych i piśmiennych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w warszawie przez okres 12 miesięcy.
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- DOSTAWA PRZEDMIOTÓW I ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH DLA ŻW
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz kopert dla Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.