To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Wrocław: DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWYCH MEBLI BIUROWYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU ORAZ DLA FILII W LEGNICY ZAKŁADU TELERADIOTERAPII DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU, 59-200 LEGNICA, UL. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA 5- Z PODZIAŁEM NA 6 PAKIETÓW.
Numer ogłoszenia: 254507 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228423 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWYCH MEBLI BIUROWYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU ORAZ DLA FILII W LEGNICY ZAKŁADU TELERADIOTERAPII DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU, 59-200 LEGNICA, UL. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA 5- Z PODZIAŁEM NA 6 PAKIETÓW..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu - z podziałem na 6 pakietów. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.3. Parametry opisane w załączniku Nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 5 i 6. 3.5. W koszt wykonania dostawy wliczona będzie cena netto przedmiotu zamówienia, koszty transportu krajowego i zagranicznego, koszty ubezpieczenia towaru w kraju i zagranicą, opłaty celne i graniczne, koszty dostawy (loco magazyn zamawiającego), montażu, podatek VAT oraz wszelkie inne koszty niewymienione, a konieczne do wykonania zamówienia. 3.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 36 miesięczny termin gwarancji od dnia obustronnego podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, 3.7. Pakiety nr 5,6 -miejsce dostawy filia Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu 59-200 Legnica ul. Jarosława Iwaszkiewicza 5 ( usytuowanego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy), 3.8. Pakiety nr 1,2,3,4 -miejsce dostawy Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, Pl. Hirszfelda 12.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: dostawa szaf metalowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POKKER OFFICE SP. J, UL. WYBRZEŻE WYSPIAŃSKIEGO 14-15, 50-170 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7503,00
Oferta z najniższą ceną: 7503,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14917,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: dostawa krzeseł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POKKER OFFICE SP. J, UL. WYBRZEŻE WYSPIAŃSKIEGO 14-15, 50-170 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8649,00
Oferta z najniższą ceną: 8649,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8954,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA biurek, szaf i regałów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZPUH JAWOR ZBIGNIEW SWIADEK LINOWIEC, LINOWIEC, 83-200 STAROGARD GDAŃSKI, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20590,00
Oferta z najniższą ceną: 19065,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25304,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: dostawa szaf i regałów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZPUH JAWOR ZBIGNIEW SWIADEK, STAROGARD GDAŃSKI, 83-200 LINOWIEC, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12410,00
Oferta z najniższą ceną: 12410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18261,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: dostawa krzeseł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRONUS POLSKA SP. Z O.O., UL. ORDONA 2A, 01-237 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3917,00
Oferta z najniższą ceną: 3917,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6307,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.