eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWYCH MEBLI BIUROWYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU ORAZ DLA FILII W LEGNICY ZAKŁADU TELERADIOTERAPII DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU, 59-200 LEGNICA, UL. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA 5- Z PODZIAŁEM NA 6 PAKIETÓW.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Wrocław: DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWYCH MEBLI BIUROWYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU ORAZ DLA FILII W LEGNICY ZAKŁADU TELERADIOTERAPII DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU, 59-200 LEGNICA, UL. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA 5- Z PODZIAŁEM NA 6 PAKIETÓW.
Numer ogłoszenia: 254507 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228423 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ FABRYCZNIE NOWYCH MEBLI BIUROWYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU ORAZ DLA FILII W LEGNICY ZAKŁADU TELERADIOTERAPII DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU, 59-200 LEGNICA, UL. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA 5- Z PODZIAŁEM NA 6 PAKIETÓW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu - z podziałem na 6 pakietów. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.3. Parametry opisane w załączniku Nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 5 i 6. 3.5. W koszt wykonania dostawy wliczona będzie cena netto przedmiotu zamówienia, koszty transportu krajowego i zagranicznego, koszty ubezpieczenia towaru w kraju i zagranicą, opłaty celne i graniczne, koszty dostawy (loco magazyn zamawiającego), montażu, podatek VAT oraz wszelkie inne koszty niewymienione, a konieczne do wykonania zamówienia. 3.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 36 miesięczny termin gwarancji od dnia obustronnego podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, 3.7. Pakiety nr 5,6 -miejsce dostawy filia Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu 59-200 Legnica ul. Jarosława Iwaszkiewicza 5 ( usytuowanego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy), 3.8. Pakiety nr 1,2,3,4 -miejsce dostawy Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, Pl. Hirszfelda 12.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: dostawa szaf metalowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POKKER OFFICE SP. J, UL. WYBRZEŻE WYSPIAŃSKIEGO 14-15, 50-170 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7503,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7503,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14917,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa krzeseł

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POKKER OFFICE SP. J, UL. WYBRZEŻE WYSPIAŃSKIEGO 14-15, 50-170 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8649,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8649,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8954,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA biurek, szaf i regałów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPUH JAWOR ZBIGNIEW SWIADEK LINOWIEC, LINOWIEC, 83-200 STAROGARD GDAŃSKI, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19065,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25304,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: dostawa szaf i regałów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPUH JAWOR ZBIGNIEW SWIADEK, STAROGARD GDAŃSKI, 83-200 LINOWIEC, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18261,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: dostawa krzeseł

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRONUS POLSKA SP. Z O.O., UL. ORDONA 2A, 01-237 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3917,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3917,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6307,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.