eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoUtrzymanie oznakowania pionowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska- zamówienie uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Radomsko: Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 25450 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15075 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska- zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające na Część I zamówienia podstawowego na Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz Wykonanie modułów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181z późn.zm.) tj.: - montowanie nowych słupków i znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie ze zlecenimi Zamawiającego, - wymiana uszkodzonych lub nieczytelnych znaków drogowych, - wymiana uszkodzonych słupków, - korygowanie obróconych znaków na słupkach, prostowanie słupków na których zamontowane są znaki drogowe, - odnowianie (oczyszczenie, zakonserwowanie, dwukrotne malowanie kolorową farbą do metalu) urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - mycie znaków pionowych i słupków do znaków wodą z detergentem oraz czyszczenie tarczy znaku drogowego z graffiti środkiem chemicznym. - stały dozór techniczny ( kontrola stanu oznakowania) polegający na objazdach dróg gminnych co najmniej jeden raz w miesiącu, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń znaków pionowych lub innych nieprawidłowości w oznakowaniu pionowym, przekazywanie na piśmie informacji o powyższym do Wydziału Planowania Realizacji Inwestycji i Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miasta Radomska. Informacje uzupełniające: Znaki drogowe i tablice winny być stosowane z podwójnie zagiętą krawędzią na całym obwodzie z profilami usztywniająco-montażowymi, z blach stalowych ocynkowanych ogniowo o grubości 1,25 mm, folia odblaskowa I generacji i II generacji. Znaki i tablice drogowe muszą posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. Zamówienie uzupełniające dotyczy Części I zamówienia podstawowego prowadzonego pn. Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz Wykonanie modułów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) - (oznaczenie sprawy: BZP.271.1.11.2011) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 7 do Informacji, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca dodatek nr 8 do Informacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe KALPLAST M.Kolmas,A.Wietecha, A.Karski Sp. Jawna, ul. Wały Dwernickiego 121., 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24790,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26877,05

  • Oferta z najniższą ceną: 26877,05 / Oferta z najwyższą ceną: 26877,05

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Stosownie do treści art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego pn. Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz Wykonanie modułów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) z podziałem na Część I zamówienia (Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska) i Część II zamówienia (Wykonanie modułów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) - (oznaczenie sprawy: BZP.271.1.11.2011). Zgodnie z rozdziałem 21 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przewidział udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części i polegających na powtórzeniu robót tego samego rodzaju co roboty stanowiące przedmiot zamówienia podstawowego. Wartość szacunkową zamówienia podstawowego na Część I zamówienia ustalono na kwotę 51.853,84 zł netto co stanowiło równowartość 13 507,12 euro (w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 23 grudnia 2009r. (Dz.U. z 2009 r., Nr, 224 poz.. 1796), gdzie 1 euro = 3,839 PLN). Przewidziano zamówienia uzupełniające o wartości 25.926,92 zł (netto) co stanowi równowartość 6.753,56 euro (w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 23 grudnia 2009r. (Dz.U. z 2009 r., Nr, 224 poz.. 1796), gdzie 1 euro = 3,839 PLN). Udzielone zamówienie podstawowe wybranemu Wykonawcy tj. Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe KALPLAST M.Kolmas, A.Wietecha, A.Karski Sp. Jawna 42-202 Częstochowa, ul. Wały Dwernickiego 121 na kwotę 55 374,60 zł (brutto) na Część I zamówienia pn.,,Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz Wykonanie modułów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) zostało zrealizowane. Dla dalszego prowadzenia bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska konieczne jest udzielenie kolejnego zamówienia. Z uwagi na fakt, iż w SIWZ zostały przewidziane zamówienia uzupełniające Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego do kwoty 24 790,27 zł netto co stanowi równowartość 6 167,35 euro (w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 16 grudnia 2011 r. (Dz.U. z 28 grudnia 2011 r. Nr 282, poz.1650 ), gdzie 1 euro = 4,0196 PLN).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.